Sama idea konsoli opartej o androida nie jest głupia. Tablet to co innego, on musi być lekki, mieć dobry wyświetlacz, niskonapięciowy procesor, bo bateria musi długo trzymać itd. Konsola podłączana pod TV nie ma tych ograniczeń. Można ją zrobić nieco większą, wsadzić tam mocny procesor, mocne GPU, dodać jakiś radiator do chłodzenia całości, dorzucić dysk 2,5 cala, HDMI 2.0 czy DisplayPort. Dzięki temu można za jednakowe pieniądze zaoferować znacznie mocniejszą jednostkę. Dodatkowo taki sprzęt jest znacznie bardziej uniwersalny niż zwykła konsola. Problem z androidem jako platformą do gier leży raczej w modelu sprzedaży przyjętym, przez większość studiów, czy raczej developerów bo masa samouków i freelancerów wypuszcza swoje aplikacje. Mamy masę podłej jakości gier "free to play", tytuły robione na kolanie, masowo i nieudolnie produkowane kopie co popularniejszych gier itd. Gdyby to jednak ogarnąć, stworzyć bibliotekę zaufanych aplikacji, czyli aplikacji które przeszły jakąś weryfikację, przez pracowników Google, czy zaufanych firm, a nie społeczność (spora część ocen aplikacji to boty, więc oceny społecznościowe są bez sensu) to ta platforma mogłaby w kilka lat zagrozić Sony, MS i Nintendo.
Na czym polegał fenomen mikrokonsol opoartych na Androidzie?
|
« Starszy wątek | Nowszy wątek »
|
Wiadomości w tym wątku |
Na czym polegał fenomen mikrokonsol opoartych na Androidzie? - przez fftb - 19-07-2015, 11:26
RE: Na czym polegał fenomen mikrokonsol opoartych na Androidzie? - przez HeavySteel - 19-07-2015, 12:31
RE: Na czym polegał fenomen mikrokonsol opoartych na Androidzie? - przez robbo2k - 30-10-2015, 16:09
RE: Na czym polegał fenomen mikrokonsol opoartych na Androidzie? - przez Grucha - 30-10-2015, 21:26
RE: Na czym polegał fenomen mikrokonsol opoartych na Androidzie? - przez robbo2k - 31-10-2015, 00:11
|
Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości