Witaj! Logowanie Rejestracja —
Zaloguj się
Login:
Hasło: Nie pamiętam hasła
 
Forum Dyskusyjne arhn.eu -- Kiedyś mieliśmy tu recki grema™
  • Strona Główna
  • Szukaj
  • Użytkownicy
  • Kalendarz
  • Regulamin
  • Pomoc
Forum Dyskusyjne arhn.eu -- Kiedyś mieliśmy tu recki grema™ › Allschool... › Gracze - Graczom v
« Wstecz 1 ... 8 9 10 11 12 ... 29 Dalej »

Dark Messiah of Might and Magic:Elements (Recenzja) [Xbox 360]
Ocena wątku:
  • 0 głosów - średnia: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Tryb normalny
Dark Messiah of Might and Magic:Elements (Recenzja) [Xbox 360]
Fox460 Offline
Commodore 64
**
Liczba postów: 107
Liczba wątków: 100
Dołączył: Jan 2016
Reputacja: 0
#1
21-10-2016, 15:05
Tak jak Dark Messiah na PC bardzo miło i ciepło wspominam, tak od ELEMENTS się odbiłem. UBISOFT miało wszystko podane na tacy, to nawet poprawiając oprawę graficzną Dark Messiah'a skopali optymalizację na takim silniku jak SOURCE (Half-Life 2) no zgroza.
No szkoda strzępić ryja na to wszystko, bo mimo nowych miejscówek i lepszej oprawy to gra mocno się cofa do tyłu względem wersji PCtowej.
Byłem pozytywnie nastawiony, bo myślałem "Co tutaj może się nie udać !!". A jednak mogło, dziś grę można mieć za grosze, ale odwalili siekę.
Z początku też myślałem że wojownik nie może używać łuku, ale może. Choć nie obeszło się bez skutków ubocznych, zresztą sami zobaczcie. Zapraszam na moją recenzję.
[video=youtube]https://www.youtube.com/watch?v=C32l6z9nNWM [/video]

Szukaj
Odpowiedz
« Starszy wątek | Nowszy wątek »


Wiadomości w tym wątku
Dark Messiah of Might and Magic:Elements (Recenzja) [Xbox 360] - przez Fox460 - 21-10-2016, 15:05

  • Pokaż wersję do druku


Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości
  • Kontakt
  • arhn.eu
  • Wróć do góry
  • Wersja bez grafiki
  • Oznacz wszystkie działy jako przeczytane
  • RSS
Aktualny czas: 25-06-2025, 23:18 Polskie tłumaczenie © 2007-2025 Polski Support MyBB
Silnik forum MyBB, © 2002-2025 MyBB Group. Created by DSlakaitis.