Witaj! Logowanie Rejestracja —
Zaloguj się
Login:
Hasło: Nie pamiętam hasła
 
Forum Dyskusyjne arhn.eu -- Kiedyś mieliśmy tu recki grema™
  • Strona Główna
  • Szukaj
  • Użytkownicy
  • Kalendarz
  • Regulamin
  • Pomoc
Forum Dyskusyjne arhn.eu -- Kiedyś mieliśmy tu recki grema™ › Allschool... › Offtop Wszelaki v
1 2 3 4 5 ... 22 Dalej »

Mortal Kombat Projekt
Ocena wątku:
  • 0 głosów - średnia: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Tryb normalny
Mortal Kombat Projekt
LukegaX Offline
↑ ↑ ↓ ↓ ← → ← → B A
****
Liczba postów: 1 595
Liczba wątków: 35
Dołączył: Feb 2014
Reputacja: 86
#6
26-04-2018, 22:39
W takim wypadku zobacz także OpenBor / Beats Of Rage - edytor typu MUGEN (choć już nie aż tak popularny) z tą różnicą że wykorzystywany jest do tworzenia gier Beat 'em up (czyli w stylu Double Dragon, Golden Axe,  Streets of Rage 2): https://www.youtube.com/watch?v=CACanuonT2U

Tak więc jest w czym wybierać, nawet jeżeli nie znasz się na programowaniu.
No i życzę powodzenia przy tworzeniu gry  I can see my house from here!
[Obrazek: 8bit-nintendo.gif]
Strona WWW Szukaj
Odpowiedz
« Starszy wątek | Nowszy wątek »


Wiadomości w tym wątku
Mortal Kombat Projekt - przez rudek8 - 26-04-2018, 04:56
RE: Mortal Kombat Projekt - przez LukegaX - 26-04-2018, 20:38
RE: Mortal Kombat Projekt - przez rudek8 - 26-04-2018, 21:05
RE: Mortal Kombat Projekt - przez LukegaX - 26-04-2018, 22:06
RE: Mortal Kombat Projekt - przez rudek8 - 26-04-2018, 22:21
RE: Mortal Kombat Projekt - przez LukegaX - 26-04-2018, 22:39

  • Pokaż wersję do druku


Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości
  • Kontakt
  • arhn.eu
  • Wróć do góry
  • Wersja bez grafiki
  • Oznacz wszystkie działy jako przeczytane
  • RSS
Aktualny czas: 14-06-2025, 09:34 Polskie tłumaczenie © 2007-2025 Polski Support MyBB
Silnik forum MyBB, © 2002-2025 MyBB Group. Created by DSlakaitis.