05-12-2015, 10:50
Witam was serdecznie!
Na wstępie wielkie, wielkie dzięki za zainteresowanie, komentarze, uwagi i testowanie.
Wszystkie wasze uwagi będą raczej na pewno wprowadzone, ale na dzień dzisiejszy jest to raczej kosmetyka, bo ja zmagam się z zupełnie innymi problemami w grze:
Otóż przy 50 planetach i 180 statkach gra wygląda zupełnie inaczej niż przez pierwsze 10-20 dni grania.
Surówa leci po 5 milionów na godzinę, artefakty przybywają w tempie zawrotnym.
Musiałem przemyśleć i wprowadzić limity bonusów bo np. przyspieszenie budowy o 100% to chyba nienajlepszy byłby pomysł
Walczę dalej z tym, aby gra na początku nie była zbut nudna, a w end-game nie była przesadnie łatwa.
Widzę, że przede mną jeszcze wiele testów i poprawek, ale tempo chyba mam dobre skoro zacząłem pisać grę od zera dopiero 24 dni temu.
A pomysłów mam jeszcze masę....
Pozdrawiam wszystkich i jeszcze raz dzięki za wszystko!
Homix
Na wstępie wielkie, wielkie dzięki za zainteresowanie, komentarze, uwagi i testowanie.
Wszystkie wasze uwagi będą raczej na pewno wprowadzone, ale na dzień dzisiejszy jest to raczej kosmetyka, bo ja zmagam się z zupełnie innymi problemami w grze:
Otóż przy 50 planetach i 180 statkach gra wygląda zupełnie inaczej niż przez pierwsze 10-20 dni grania.
Surówa leci po 5 milionów na godzinę, artefakty przybywają w tempie zawrotnym.
Musiałem przemyśleć i wprowadzić limity bonusów bo np. przyspieszenie budowy o 100% to chyba nienajlepszy byłby pomysł
Walczę dalej z tym, aby gra na początku nie była zbut nudna, a w end-game nie była przesadnie łatwa.
Widzę, że przede mną jeszcze wiele testów i poprawek, ale tempo chyba mam dobre skoro zacząłem pisać grę od zera dopiero 24 dni temu.
A pomysłów mam jeszcze masę....
Pozdrawiam wszystkich i jeszcze raz dzięki za wszystko!
Homix