25-04-2014, 13:02
1.Fabuła
Czas: alternatywna współczesność, rok 2008
Miasto: Nowa Nadzieja
13 stycznia 1945 r. w małym laboratorium leżącym niedaleko Drezna, niemieccy naukowcy odkryli nowy pierwiastek. Nazwali go unumbiantem. Po badaniach przeprowadzonych na ludziach okazało się, że człowiek w bezpośrednim kontakcie z nim "mutuje" i staje się szybszy, silniejszy, wytrzymalszy. W skrajnych przypadkach zaobserwowano anomalie niektórzy na przykład zaczęli władać ogniem. Gdy Alianci dowiedzieli się unumbiancie doszło do rozłamu. Każdy chciał mieć pierwiastek dla siebie. Wybuchła III Wojna Światowa. Nie było koalicji, ponieważ nikt nie chciał dzielić się unumbiantem. Do roku 1950 wskutek użycia bomb atomowych większość Ziemi zamieniła się w napromieniowane pustkowia, a w skutek zniszczenia laboratoriów badających unumbiant, jego stężenie w powietrzu niebezpiecznie wzrosło. Niektóre dzieci urodzone roku 1950 niejako w prezencie, dostawały taką mutację. Pozostali przy życiu ludzie żyli w schronach. W 1960 r. rozpoczęto budowę Nowej Nadziei - miasta położonego pod barierą energetyczną, z własnymi filtrami powietrza, farmami, źródłami wody, całkowicie samowystarczalnego. W 1963 r. zakończono jego budowę. Władzę w nim przejął pastor Nateusz, który przeforsował ustawy zakazujące obecności "mutantów" w mieście. Jednak niektórzy "mutanci" zostali "przemyceni" do miasta przez ich rodziców bez zgody pastora...
2. Cel gry
Brak. Liczy się tylko dobra zabawa
3. Zasady gry
- Zakaz pisania dwóch postów pod rząd (chyba, że nikt przez 2 dni nic nie napisze, a autor pierwszego posta będzie miał pomysł na to, co napisać dalej);
- Zakaz wstawiania emotikon;
- Zakaz robienia offtopa (pisania tekstu nie związanego z tematem);
- Zakaz zabijania cudzych postaci;
- Jeżeli nie masz pomysłu, nie pisz na siłę;
- Obowiązują zasady ogólne Forum arhn.eu.
4. Przebieg gry
- Rozgrywka polega na pisaniu opowiadania. Każda osoba pisząca ma prawo dodać własnych bohaterów, a także rozwiązywać (lub zawiązywać) wątki w taki sposób, jak mu się podoba. Do tego każdy w czasie pisania swojego posta ma prawo sterować wszystkimi innymi bohaterami (nie można po prostu ich zabijać);
- Istnieje dowolność w kreacji swojego bohatera: może on być mutantem, może być normalnym człowiekiem. Jeśli jednak dojdzie już do utworzenia drużyny, starajmy się, żeby wszyscy byli po jednej stronie barykady. To nie "Morderca".
- Jeśli ktoś chce się dopisać, dodaje post o treści brzmiącej mniej więcej tak "zaklepuję kolejkę" i edytuje swojego posta zaraz po napisaniu, dopisując swoją "cegiełkę". Zapobiegnie to dublowaniu się postów i rozwalaniu ciągłości historii.
Czas: alternatywna współczesność, rok 2008
Miasto: Nowa Nadzieja
13 stycznia 1945 r. w małym laboratorium leżącym niedaleko Drezna, niemieccy naukowcy odkryli nowy pierwiastek. Nazwali go unumbiantem. Po badaniach przeprowadzonych na ludziach okazało się, że człowiek w bezpośrednim kontakcie z nim "mutuje" i staje się szybszy, silniejszy, wytrzymalszy. W skrajnych przypadkach zaobserwowano anomalie niektórzy na przykład zaczęli władać ogniem. Gdy Alianci dowiedzieli się unumbiancie doszło do rozłamu. Każdy chciał mieć pierwiastek dla siebie. Wybuchła III Wojna Światowa. Nie było koalicji, ponieważ nikt nie chciał dzielić się unumbiantem. Do roku 1950 wskutek użycia bomb atomowych większość Ziemi zamieniła się w napromieniowane pustkowia, a w skutek zniszczenia laboratoriów badających unumbiant, jego stężenie w powietrzu niebezpiecznie wzrosło. Niektóre dzieci urodzone roku 1950 niejako w prezencie, dostawały taką mutację. Pozostali przy życiu ludzie żyli w schronach. W 1960 r. rozpoczęto budowę Nowej Nadziei - miasta położonego pod barierą energetyczną, z własnymi filtrami powietrza, farmami, źródłami wody, całkowicie samowystarczalnego. W 1963 r. zakończono jego budowę. Władzę w nim przejął pastor Nateusz, który przeforsował ustawy zakazujące obecności "mutantów" w mieście. Jednak niektórzy "mutanci" zostali "przemyceni" do miasta przez ich rodziców bez zgody pastora...
2. Cel gry
Brak. Liczy się tylko dobra zabawa
3. Zasady gry
- Zakaz pisania dwóch postów pod rząd (chyba, że nikt przez 2 dni nic nie napisze, a autor pierwszego posta będzie miał pomysł na to, co napisać dalej);
- Zakaz wstawiania emotikon;
- Zakaz robienia offtopa (pisania tekstu nie związanego z tematem);
- Zakaz zabijania cudzych postaci;
- Jeżeli nie masz pomysłu, nie pisz na siłę;
- Obowiązują zasady ogólne Forum arhn.eu.
4. Przebieg gry
- Rozgrywka polega na pisaniu opowiadania. Każda osoba pisząca ma prawo dodać własnych bohaterów, a także rozwiązywać (lub zawiązywać) wątki w taki sposób, jak mu się podoba. Do tego każdy w czasie pisania swojego posta ma prawo sterować wszystkimi innymi bohaterami (nie można po prostu ich zabijać);
- Istnieje dowolność w kreacji swojego bohatera: może on być mutantem, może być normalnym człowiekiem. Jeśli jednak dojdzie już do utworzenia drużyny, starajmy się, żeby wszyscy byli po jednej stronie barykady. To nie "Morderca".
- Jeśli ktoś chce się dopisać, dodaje post o treści brzmiącej mniej więcej tak "zaklepuję kolejkę" i edytuje swojego posta zaraz po napisaniu, dopisując swoją "cegiełkę". Zapobiegnie to dublowaniu się postów i rozwalaniu ciągłości historii.
Imperator wie, Imperator patrzy.