Liczba postów: 1 446
Liczba wątków: 159
Dołączył: Jan 2012
Reputacja:
742
![[Obrazek: lSkrzzqkII4.jpg]](http://arhn.eu/ytcrop/lSkrzzqkII4.jpg)
Mieliśmy okazję pograć w niemal godzinne demo The Last of Us na miesiąc przed oficjalną premierą gry i postanowiliśmy podzielić się z wami naszymi przemyśleniami na jej temat. Czy warto zainteresować się tym tytułem i czego możecie się po nim spodziewać.
By przeczytać cały artykuł, kliknij tutaj: The Last of Us - Gameplay z komentarzem
Liczba postów: 50
Liczba wątków: 2
Dołączył: May 2012
Reputacja:
2
12-05-2013, 22:30
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 13-05-2013, 01:09 przez MichuB.)
musicie więcej takich materiałów robić, luźna gadka, która w żaden sposób się nie dłużyła i którą słuchało się bardzo dobrze, w sumie, w minimalnym stopniu, zainteresowaliście mnie tym tytułem, choć klimaty zombi to totalnie nie moja liga
Liczba postów: 0
Liczba wątków: 0
Dołączył: Apr 2013
Reputacja:
0
Pady przygotowane widzę na brak entuzjazmu, tudzież frustrację pewnymi momentami gry, więc wzmocniona konstrukcja  .
No, robi się profesjonalnie.. Państwo nie tylko mają dużo do powiedzenia - na temat, ale także operują bujnym słownictwem. Miło było posłuchać, szczególnie dzisiaj, w czasach takiego.. "nijaczenia" słów i znaczeń.
Liczba postów: 50
Liczba wątków: 5
Dołączył: Jan 2012
Reputacja:
6
Popieram Micha. Poprosiłbym o więcej takich rzeczowych luźnych pogadanek
Liczba postów: 7
Liczba wątków: 2
Dołączył: Oct 2012
Reputacja:
1
Trochę mnie zmartwiło, że Grem tak często zwracał uwagę na jakieś żółte elementy, które wskazują drogę. Nawet w pewnym momencie powiedział, że chciałby mieć jakąś strzałkę, która wskazywałaby kierunek w którym iść... Przecież to demo to jest w gruncie rzeczy korytarz (nie wiem jak będzie w pełnej wersji) no i.... no... no cóż....... no bez jaj :P! W jakieś stare fallouty się grało bez strzałeczek i dawało radę.
Indykacja, indykator :P. Widać, że Dark Archon długo już mieszka za granicą bo takie wyrazy niby istnieją ale jednak w trochę innym znaczeniu :P. Ale niech będzie, bo w gruncie rzeczy zrozumiałem  .
Liczba postów: 77
Liczba wątków: 2
Dołączył: Mar 2012
Reputacja:
36
To prawda brakowało własnie takiej luźnej gadki, tudzież Waszego wspólnego marudzenia nad jakimś obiektem  Na gre czekałem bardzo, po obejrzeniu tego dema i świadomości, że to jakas alpha - czekam jeszcze bardziej.
Liczba postów: 42
Liczba wątków: 6
Dołączył: Jan 2013
Reputacja:
0
Widzę Sony i Naughty Dog wzięło się za usunięcie materiału, którego nie zdążyłem obejrzeć
Liczba postów: 3
Liczba wątków: 2
Dołączył: Apr 2013
Reputacja:
-6
Liczba postów: 0
Liczba wątków: 0
Dołączył: Feb 2013
Reputacja:
0
13-05-2013, 20:32
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 13-05-2013, 20:37 przez Dark Archon.)
Hm, nie wiem, czy dobrze pamiętam, ale otrzymaliście zezwolenie na filmowanie tego materiału. Mówiliście również, że był tam przedstawiciel SONY, który (i tutaj właśnie nie mam pewności, czy tak było), również nie miał żadnych obiekcji jeśli chodzi o filmowanie. Dlaczego zatem zgłoszono ten film? Dostaliście może jakąś informację od studia? Czy może napisaliście już do nich w tej sprawie? Jestem ciekaw jak to się dalej rozwinie/rozwinęło.
Co do samego filmiku (zdążyłem wcześniej obejrzeć). Jak dla mnie gra zapowiada się całkiem przyjemnie. Koniec z bieganiem i rozwalaniem wszystkiego co się nawinie pod celownik (mimo iż nie jestem fanem skradanek). Brak wskazówek graficznych (strzałki itp.) jest dla mnie plusem, ponieważ zmusza to nas (graczy) do myślenia. Tak jak pisał Newfolder, kiedyś grało się w gry z dużym światem i nikomu nie było to potrzebne. Żółte oznaczenia jak dla mnie troszkę wepchnięte na siłę, ale cóż, to tylko moje skromne zdanie. Sztuczna inteligencja mam nadzieję, że też zostanie doszlifowana przed wydaniem gry (NPC strzelający do "zombie" gdy gracz się do niego skrada). Walka (jak dla mnie) też pozostawia wiele do życzenia. Jeśli faktycznie w wersji finalnej "hand combat" będzie polegał tylko i wyłącznie na "mashowaniu" jednego przycisku, to troszkę straci to swój urok. Ma to być gra o przetrwaniu a nie jak najszybszym wciskaniu kwadrata... Jeśli będziecie mili jeszcze kiedyś czas, to proszę, zróbcie jakiś materiał właśnie w tym stylu. Luźna rozmowa. Naprawdę bardzo przyjemnie się tego słuchało i nawet nie wiem, kiedy te 45 minut z mojego życia zleciało
Liczba postów: 0
Liczba wątków: 0
Dołączył: Jun 2012
Reputacja:
0
czemu nie dacie wyjaśnienia?
olaliście embargo?
Liczba postów: 1 446
Liczba wątków: 159
Dołączył: Jan 2012
Reputacja:
742
(18-05-2013, 13:10)guzik napisał(a): czemu nie dacie wyjaśnienia?
olaliście embargo? Wybacz guziku, postowaliśmy wyjaśnienie parokrotnie poza tym materiałem.
Doszło do nieporozumienia między organizatorem eventu na którym się znaleźliśmy, a developerami. Organizatorzy byli przekonani, że to impreza otwarta z dostępem dla kamer, Naughty Dog chciało, jak się okazało, inaczej. Na prośbę firmy usunęliśmy więc materiał.
Liczba postów: 7
Liczba wątków: 1
Dołączył: Sep 2012
Reputacja:
0
Pytanie do grema, który ograł i demo, i "normalną" wersję płytową : Czy poziom z dema to wycinek rozdziału " Tama Tommy'ego ", śródmieści czy poziom z dema nie ukazał się w pełnej wersji? A jeśli po prostu w pełnej wersji znalazł się ten poziom zmodyfikowany, możesz powiedzieć który?
Liczba postów: 379
Liczba wątków: 1
Dołączył: Jan 2012
Reputacja:
223
wycinek z dema pojawil sie w finalnej grze w ksztalcie praktycznie identycznym (na tyle, na ile sluzy mi moja pamiec). demo dostepne w pudelki z god of war: ascension bylo ta sama sekcja, ale konczylo sie sporo wczesniej
|