Liczba postów: 15
Liczba wątków: 5
Dołączył: Oct 2012
Reputacja:
3
O kurde dobrze że należę do usługi UPlay
Liczba postów: 194
Liczba wątków: 4
Dołączył: Jan 2013
Reputacja:
69
Wszystko spoko ale link który mi przysłali na mail już nie działa :P
Liczba postów: 0
Liczba wątków: 0
Dołączył: Jan 2013
Reputacja:
0
03-07-2013, 00:32
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 03-07-2013, 00:34 przez Kmilu.)
"There was an error accessing the requested web page."
"There was an error accessing the requested web page."
Liczba postów: 517
Liczba wątków: 9
Dołączył: Jul 2012
Reputacja:
170
03-07-2013, 00:41
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 03-07-2013, 00:41 przez Grodek.)
Hasło zmienione, chociaż jakichś szczególnych rzeczy nie miałem na swoim koncie.
Liczba postów: 517
Liczba wątków: 9
Dołączył: Jul 2012
Reputacja:
170
Wiesz, to że użytkownicy mogą dostać coś za free to jest tylko łaska wydawcy i to nie jest jego obowiązkiem dawać darmowych gier za problemy i włamania.
Liczba postów: 91
Liczba wątków: 4
Dołączył: Oct 2012
Reputacja:
30
@trejn
Mówisz, że są? A mógłbyś przytoczyć jakiś przykład? Jedyny, jaki pamiętam, to rekompensata od Sony za włam na PSN. Z tym, że PSN nie działał i to przez kilka tygodni, więc nie dziwne, że dali gry w ramach zadośćuczynienia.
A Ubisoft, twoim zdaniem, co powinien zrobić? Dać gry albo zniżki, bo nastąpił włam, którego jedynym następstwem jest zmiana hasła do konta? No przestań. Oczywiście - nie jestem zadowolony z tego, co się stało, ale takie rzeczy, niestety, się zdarzają. Były włamy do Microsoftu, były włamy do Sony, były włamy do EA i do wielu innych firm. Nie można oczekiwać bonusów tylko za konieczność zmiany hasła. Zwłaszcza, że to nie jest nic nowego (co nie oznacza, że dzieje się dobrze).
A i Ubisoft przeprosił - to cytat z oficjalnego maila:
"Gorąco przepraszamy za wszelkie niedogodności związane z zaistniałą sytuacją. Bezpieczeństwo Państwa danych pozostaje naszym priorytetem. "
Liczba postów: 363
Liczba wątków: 1
Dołączył: Jan 2013
Reputacja:
63
03-07-2013, 05:12
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 03-07-2013, 05:12 przez guy_fawkes.)
Dokładnie. Usługa działa bez przerw, można spokojnie grać, więc powodów do skandalu nie ma. Za co miałaby być ta rekompensata? Nie ma do tego podstaw. Ubisoft już nieraz sobie nagrabił u graczy, ale akurat w tym przypadku zareagował szybko i sensownie.
Liczba postów: 5
Liczba wątków: 1
Dołączył: May 2013
Reputacja:
0
Jak dla mnie to tylko kolejna reklama Watch Dogs.
Liczba postów: 98
Liczba wątków: 3
Dołączył: Jun 2013
Reputacja:
5
@up jeśli miałbyś rację to raczej marketingowy strzał w stopę a nie reklama.