Liczba postów: 1 446
Liczba wątków: 159
Dołączył: Jan 2012
Reputacja:
742
![[Obrazek: bUTY-EN0R_k.jpg]](http://arhn.eu/ytcrop/bUTY-EN0R_k.jpg)
Porównanie jakości obrazu w grze Mortal Kombat w wersjach na PC (maksymalne ustawienia graficzne, 1080p), PlayStation 3 (HDMI @ 1080p) oraz PlayStation Vita (digital @ 960x554).
By przeczytać cały artykuł, kliknij tutaj: Porównanie: Mortal Kombat - PC vs PS3 vs VITA
Liczba postów: 2
Liczba wątków: 0
Dołączył: Feb 2013
Reputacja:
0
Widać niesamowitą różnice graficzną pomiędzy PS3/PC a PSV
Liczba postów: 10
Liczba wątków: 1
Dołączył: May 2013
Reputacja:
0
Widać dużą różnicę pomiędzy PC, a PS3.
Liczba postów: 0
Liczba wątków: 0
Dołączył: Jan 2013
Reputacja:
-1
to było raczej wiadome że gra z takimi wymaganiami na pc będzie wyglądać lepiej niż na przenośnej konsoli i konsoli poprzedniej generacji
Liczba postów: 363
Liczba wątków: 1
Dołączył: Jan 2013
Reputacja:
63
UP: PS3 nie jest jeszcze previous-genem, a current-genem, bo przecież X1 i PS4 nie ma jeszcze na rynku.
Najlepiej wygląda PC w starciu z PSV, ale miażdży też PS3. Nie ma się co dziwić, bo przecież dziś na wyciągnięcie ręki blaszaki mają całe teraflopy mocy przerobowej. W porcie urzeka ostrość obiektów i tekstur, co dobrze świadczy o autorach - nie poszli na łatwiznę.
Liczba postów: 1 446
Liczba wątków: 159
Dołączył: Jan 2012
Reputacja:
742
(05-07-2013, 14:44)guy_fawkes napisał(a): UP: PS3 nie jest jeszcze previous-genem, a current-genem, bo przecież X1 i PS4 nie ma jeszcze na rynku.
Lubię, gdy wszyscy zapominają o Wii U.
Liczba postów: 0
Liczba wątków: 0
Dołączył: Jan 2013
Reputacja:
0
Grałem tylko na PS3 ale widzę że na PC wygląda niezwykle miodnie.
Liczba postów: 75
Liczba wątków: 10
Dołączył: Jun 2012
Reputacja:
6
Momentami wersja na Vitę wyglądała trochę... peesdwójkowo
Liczba postów: 363
Liczba wątków: 1
Dołączył: Jan 2013
Reputacja:
63
(05-07-2013, 14:53)Dark Archon napisał(a): Lubię, gdy wszyscy zapominają o Wii U.  Bo :WiiU:. Łatwo o tym zapomnieć, skoro nie wyszedł na to Mortal. :P
Ech, chromolone Nintendo, musiało zaburzyć klarowny porządek świata. Dobra, mój błąd, jeśli faktycznie liczymy je za next-gena.
Liczba postów: 517
Liczba wątków: 9
Dołączył: Jul 2012
Reputacja:
170
Widać ogromną różnicę między PC/PS3, a PS Vitą. Bardzo się cieszę, że wyszedł port na PCa bo mimo posiadania wersji na PS3 to będę mógł zagrać ze znajomymi, którzy nie mają konsoli current-gen.
Liczba postów: 15
Liczba wątków: 5
Dołączył: Oct 2012
Reputacja:
3
Liczba postów: 1
Liczba wątków: 0
Dołączył: Apr 2013
Reputacja:
0
aż pogram z/w odpalam steama
Liczba postów: 32
Liczba wątków: 8
Dołączył: Jan 2013
Reputacja:
0
Dziwnie się to oglądało bez komentarza
Liczba postów: 4
Liczba wątków: 2
Dołączył: Jul 2013
Reputacja:
0
Jakiś czas temu było na ps+, więc jak ktoś wykupił to ma. ;p
Liczba postów: 17
Liczba wątków: 4
Dołączył: May 2012
Reputacja:
0
A czy czasem mortal na PS3 nie chodzi natywnie @ 720p?
Liczba postów: 50
Liczba wątków: 2
Dołączył: May 2012
Reputacja:
2
06-07-2013, 03:40
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 06-07-2013, 03:43 przez MichuB.)
Wiem, że walnę teraz największy banał w historii arhn.eu, ale wersja na Vitę ma jedną zasadniczą przewagę nad PC i PS3, można zabrać ją do pociągu, samolotu, hotelu itp. A że wygląda najgorzej to chyba każda osoba kupująca ją była raczej świadoma. Na wersji PC wyraźnie widać normalne wygładzanie krawędzi (coś na co konsole chorują od dawna) i lepsze tekstury (po takim czasie zrozumiałe).
Liczba postów: 2
Liczba wątków: 1
Dołączył: Mar 2013
Reputacja:
0
Vita słabsza, ale pomiędzy PC, a PS3 nie widze różnicy.
Liczba postów: 1 446
Liczba wątków: 159
Dołączył: Jan 2012
Reputacja:
742
Różnic między wersjami PC i PS3 jest zaskakująco wiele i są wyraźnie widoczne oglądając materiał w 1080p. W wersji na PS3 uderzają po oczach "szorstkie", niedokładnie wygładzone, ząbkowate krawędzie, niższa jakość tekstur, niższa rozdzielczość (gra operuje prawdopodobnie w 720p upscalowanym do 1080p) i ogólne delikatne "rozmycie" względem ostrej jak brzytwa wersji PC. Podczas gry zaś różnica wyraźnie widoczna jest w kampanii gdzie wyciągnięte z konsolowej wersji wstawki filmowe konfrontowane są ze sporo lepiej wyglądającymi sekcjami grywalnymi.
Liczba postów: 50
Liczba wątków: 2
Dołączył: May 2012
Reputacja:
2
Archon ten opis pasuje do wszystkich gier wydawanych jednocześnie na PS3/XB360 i PC 
na PC zawsze gry wyglądały lepiej, miały działające wygładzanie krawędzi i dużo lepsze tekstury, tak było i może wejście PS4 i XB1 w końcu coś w tej kwestii zmieni
PC + Vita, PS3 w fazie zakupu (odłożone na jesień), 3DS i DS Lite w planach
Liczba postów: 0
Liczba wątków: 0
Dołączył: Jun 2013
Reputacja:
0
Grałem na xbox360 i powiem ze gra sie dobrze... szczegolnie wykonczenia sa wspaniale... a na komputerze jedynie lepsza grafika
Liczba postów: 0
Liczba wątków: 0
Dołączył: Jul 2013
Reputacja:
0
Według mnie to konsola nigdy nie pobije klasycznej myszki i klawiatury bądź myszki i touchpada (LAPTOP)
Wersja komputerowa ma lepszą grafikę ale straszne wymagania
Liczba postów: 50
Liczba wątków: 2
Dołączył: May 2012
Reputacja:
2
jakie wymagania?
strasznie to miał Far Cry (który nawet i obecne komputery potrafi nieźle zagrzać) oraz Crysis
patrząc nawet na rekomendowane to ja na moim 2,5 letnim 'potworze' odpaliłbym MK na full detalach (i5-2500k, gtx460)
PC + Vita, PS3 w fazie zakupu (odłożone na jesień), 3DS i DS Lite w planach
Liczba postów: 37
Liczba wątków: 2
Dołączył: Oct 2012
Reputacja:
12
(05-07-2013, 14:53)Dark Archon napisał(a): Lubię, gdy wszyscy zapominają o Wii U. 
Rozumiem, że Wii U miało niedawno premierę i wypada nazywać go next-genem, ale spójrzmy prawdzie w oczy. Możliwości tej konsoli klasyfikują ją jako sprzęt z current-genowej półki.
Mortal Kombat na PC chodzi świetnie i wygląda świetnie. Serce się raduje, że moja ulubiona bijatyka doczekała się portu na komputery osobiste. Jeśli grać to tylko i wyłącznie na padzie (ten od Xboxa nie ma startu do DualShocka, ale na PC nie mam szczególnego wyboru w tej kwestii i muszę to jakoś przeboleć). Cenowo to propozycja niemalże idealna. Gra może ma już 2,5 roku, ale i w kontekście tegorocznych gier potrafi zmieść większość konkurencji pod względem grywalności.
|