Liczba postów: 2
	Liczba wątków: 0
	Dołączył: Apr 2012
	
Reputacja: 
0
	 
	
	
		Trzeba będzie zrobić gamernight z GTA Online, co Ty na to Archon?
	
	
	
	
	
 
 
	
	
	
		
	Liczba postów: 501
	Liczba wątków: 29
	Dołączył: Dec 2012
	
Reputacja: 
146
	 
	
	
		@UP 
 Ile razy można powtarzać że gamernighty są z darmowych gier D
	
	
	
	
	
 
 
	
	
	
		
	Liczba postów: 1 446
	Liczba wątków: 159
	Dołączył: Jan 2012
	
Reputacja: 
742
	 
	
	
		Widzę, że komentujący powyżej to młodsi gracze? Motyw "szacunku" zdobywanego za misje istniał już od GTA 1, gdzie to właśnie wykonując misję odblokowywaliśmy kolejne dzięki "szacunowi na dzielni".
W GTA 2 poszło to już do ekstremum i szacunek stał się wyświetlaną na ekranie statystyką - w interfejsie wyświetlały się trzy wskaźniki, po jednym dla każdej z frakcji. Jeżeli któryś osiągnął ujemną wartość, członkowie odpowiedniego gangu strzelali do nas i nie chcieli z nami współpracować. Im bardziej był on jednak zapełniony, tym lepsze i ciekawsze misje oferowali nam ich szefowie.
Pierwsza gra z serii Saints Row trafiła do sprzedaży siedem lat później.
	
	
	
	
	
 
 
	
	
	
		
	Liczba postów: 4
	Liczba wątków: 0
	Dołączył: Feb 2013
	
Reputacja: 
0
	 
	
	
		Żegnaj realne życie, witaj Grand Theft Auto V !
	
	
	
	
	
 
 
	
	
	
		
	Liczba postów: 2
	Liczba wątków: 1
	Dołączył: Mar 2013
	
Reputacja: 
0
	 
	
	
		Czas cwiczyc ulozenie palcow na padzie
	
	
	
	
	
 
 
	
	
	
		
	Liczba postów: 3
	Liczba wątków: 0
	Dołączył: Aug 2013
	
Reputacja: 
1
	 
	
	
		Tak na prawdę to multi z "expem" wbudowane do gry to miał RDR (w GTA 4 miernikiem była kasa).Za każdego zabitego rywala, wykonanie akcji typu dostarczenie złota dostajemy exp. To bęzie przypominać multi z RDR i jego freeroam - pokojowy - tylko misje do odpalenia, hardcore - mnożna strzelać się między sobą. Pewnie też będą tryby typu "grab the coke" - a potem otrzymamy DLC typu dodatkowe misje do Online. Co do next genów to raczej nie wydadzą albo po prostu dadzą port do kupna jak to było z San Andreas.