Wczoraj przyszedł do mnie 3ds i nie mogę korzystać z e shopu. W zestawie nie mam PINu (rodzicielskiego?) Co z tym zrobić?

Pomocy
|
Wczoraj przyszedł do mnie 3ds i nie mogę korzystać z e shopu. W zestawie nie mam PINu (rodzicielskiego?) Co z tym zrobić?
![]()
16-04-2014, 13:24
Przywrócić fabryczne ustawienia konsoli z menu opcji?
Ok. Przy okazji mam zablokowane wszystkie opcje sieciowe Czy chodzi o "Format System Memory" ?
Nie da się : "Please enter your PIN to use this feature." Czy coś może pomóc ? :<
16-04-2014, 13:42
W takim razie, jeśli nie znasz PIN-u i nie bawi cię zgadywanie, masz spory problem.
Rozwiązanie jest jedno. 1. Wejdź do menu SYSTEM SETTINGS -> PARENTAL CONTROLS -> FORGOT PIN. 2. Gdy zostaniesz zapytany o hasło, wybierz "I FORGOT". 3. Na ekranie pojawi się generowany losowo numer INQUIRY NUMBER. Tu odpowiedź rozwidla się. Jeżeli numer INQUIRY NUMBER jest OŚMIOCYFROWY: Możesz go odblokować tym programem wpisując swój INQUIRY NUMBER i wybierając prawidłową datę: http://www.homebrew-connection.org/3ds-p...on-easily/ Jeżeli numer INQUIRY NUMBER jest DZIESIĘCIOCYROWY: Musisz wypełnić i podpisać ten formularz: http://www.nintendoservicecentre.co.uk/p...sform.docx A następnie zeskanować i wysłać go pod adres: [email protected] ...lub przefaksować pod: 0203 166 4136 (numer UK) ...lub wysłać pocztą na Nintendo Customer Support, PO Box 952, Portsmouth, PO6 9DY, UK W odpowiedzi otrzymasz MASTER KEY do odblokowania konsoli. Sugeruję opcję pierwsze, bo jest najszybsza i najtańsza.
16-04-2014, 13:49
to mam problem niemam możliwości wysłać faksu a moja znajomość angielskiego jest niewystarczająca do wykonania obu czynności : <. Czy jest na forum ktoś komu mógł bym dać INQUIRY NUMBER i uzyskać master kay?
16-04-2014, 18:55
![]() |
« Starszy wątek | Nowszy wątek »
|