Witaj! Logowanie Rejestracja —
Zaloguj się
Login:
Hasło: Nie pamiętam hasła
 
Forum Dyskusyjne arhn.eu -- Kiedyś mieliśmy tu recki grema™
  • Strona Główna
  • Szukaj
  • Użytkownicy
  • Kalendarz
  • Regulamin
  • Pomoc
Forum Dyskusyjne arhn.eu -- Kiedyś mieliśmy tu recki grema™ › Allschool... › Gracze - Graczom v
« Wstecz 1 ... 14 15 16 17 18 ... 29 Dalej »

[ART] Gry oparte o akcelerometr
Ocena wątku:
  • 0 głosów - średnia: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Tryb drzewa
[ART] Gry oparte o akcelerometr
rebelionx Offline
Pong
*
Liczba postów: 4
Liczba wątków: 2
Dołączył: Oct 2015
Reputacja: 0
#1
07-10-2015, 15:18
Witajcie,
Jakiś czas temu szukałem gry na telefon, bazującej na przechylaniu telefonu zamiast standardowego uderzania w ekran. Pamiętam, że za czasów świetności symbiana pozycje używające akcelerometru robiły na mnie ogromne wrażenie. Dzięki oryginalnemu sterowaniu potrafiły sprawić masę radości. 
Zacząłem więc przeglądać google play w poszukiwaniu podobnych tytułów, jednak większość gier bazujących na tym mechanizmie to zwykłe labirynty, które nie potrafią przyciągnąć na dłużej niż kilka minut. 
Po dłuższej eksploracji marketu nie znalazłem ani jednej interesującej pozycji, więc zdecydowałem się na stworzenie własnej produkcji i... Udało się! Byłem na tyle zadowolony z końcowego rezultatu, że postanowiłem wydać "Tottering bubbles" jako moją pierwszą produkcję na platformie Android. Przechylanie ekranem cały czas potrafi dać więcej radości, niż mazanie ekranu palcem - od kilku dni każdy może to sprawdzić za sprawą darmowej wersji, dostępnej tu:

https://play.google.com/store/apps/detai...rial&hl=pl

Mam nadzieję, że każdemu tytuł ten przysporzy tyle frajdy, co mi tworzenie Winking

A co wy myślicie o grach mobilnych, które zamiast ekranu dotykowego korzystają z innych sensorów takich jak akcelerometr? Czy brakuje wam dobrych produkcji tego typu? Dajcie znać Smiling
Szukaj
Odpowiedz
Hixovick Offline
NES
***
Liczba postów: 277
Liczba wątków: 99
Dołączył: Nov 2013
Reputacja: 7
#2
07-10-2015, 17:37
Gierka jest bardzo fajna, jednakże mam kilka zastrzeżeń. Moim zdaniem  kulka jest zbyt czuła. Wystarczy lekki ruch i nagle znacznie przyśpiesza lub skręca. Jak dodasz możliwość regulacji tego parametru będzie ok. No i brakuje mi języka polskiego. Niby nic, ale zawsze ładniej to wygląda.
Szukaj
Odpowiedz
rebelionx Offline
Pong
*
Liczba postów: 4
Liczba wątków: 2
Dołączył: Oct 2015
Reputacja: 0
#3
07-10-2015, 22:37
(07-10-2015, 17:37)Hixovick napisał(a): Gierka jest bardzo fajna, jednakże mam kilka zastrzeżeń. Moim zdaniem  kulka jest zbyt czuła. Wystarczy lekki ruch i nagle znacznie przyśpiesza lub skręca. Jak dodasz możliwość regulacji tego parametru będzie ok. No i brakuje mi języka polskiego. Niby nic, ale zawsze ładniej to wygląda.

Dzięki wielkie za konstruktywną krytykę. 
Zastanawiałem się dość długo nad dodaniem opcji ręcznej kalibracji przyspieszenia i wielkości martwej strefy, ale kilkukrotnie spotkałem się z opinią, że lepiej to raz, dobrze ustawić, tak samo dla każdego. Demo składa się z 10 wybranych poziomów z pierwszej połowy gry, więc musiałem zrezygnować z kilku plansz wprowadzających i możliwe, że przez to nieco ciężko na początku przyzwyczaić się do domyślnej konfiguracji.
Ale przemyślę to jeszcze i w razie czego dodam wraz z aktualizacją Winking
Szukaj
Odpowiedz
rebelionx Offline
Pong
*
Liczba postów: 4
Liczba wątków: 2
Dołączył: Oct 2015
Reputacja: 0
#4
28-11-2015, 23:33
Od kilku chwil dostępny jest już trailer, więc każdy może zobaczyć o co w tym chodzi:
https://www.youtube.com/watch?v=z4e2GHS2NcQ
Szukaj
Odpowiedz
« Starszy wątek | Nowszy wątek »


  • Pokaż wersję do druku


Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości
  • Kontakt
  • arhn.eu
  • Wróć do góry
  • Wersja bez grafiki
  • Oznacz wszystkie działy jako przeczytane
  • RSS
Aktualny czas: 23-06-2025, 01:14 Polskie tłumaczenie © 2007-2025 Polski Support MyBB
Silnik forum MyBB, © 2002-2025 MyBB Group. Created by DSlakaitis.