Dobra, dawno nie było kolejnego mordercy, więc:
1. Czas i miejsce akcji: Rok 2015, Warszawskie Liceum.
2. Cel gry:
Uczniowie: Znalezienie kabla za pomocą głosowania.
Kabel: Nakablowanie u dyra na tylu uczniów, by głosowanie było niemożliwe (Liczba kabli=1/2 uczniów)
3. Zasady:
- Podawanie publicznie informacji o roli którą się odgrywa jest zabronione.
- Ofiary kabla nie mogą pisać postów.
- Gracze z rolami wykonują akcje poprzez PW do Mistrza Gry.
- Osoby nieaktywne, bądź psujące zabawę będą usuwane z gry.
- Mistrz Gry decyduje o wszystkich sprawach nie zawartych w regulaminie.
4. Przebieg gry
/color]
Gra podzielona jest na dwie fazy
/color]
a) Przerwa
/color]
[color=#000000]- Faza rozpoczyna się między godziną 6:00 a 12:00 czasu polskiego, a kończy się wraz z ogłoszeniem nocy,
- Początek/koniec fazy ogłaszany jest przez mistrza gry,
- W tej fazie mieszkańcy mogą porozumiewać się ze sobą,
- Podczas rozmów gracze mogą rzucać podejrzenia, snuć domysły - które ograniczone są jedynie waszą wyobraźnią i realiami w których odbywa się zabawa,
- Na końcu fazy, jedna z osób zostaje w wyniku głosowania pobita przez tłum, i wykluczona z dalszej gry.
[color=#000000]• Głosowanie odbywa się w temacie, obok innych rozmów,
• Każdy głos MUSI być poparty argumentami (mogą być wymyślone),
• Nick gracza na którego głosujemy zapisujemy kolorem czerwonym
• Jeśli chcemy zmienić głos, zapisujemy tą informację kolorem niebieskim
• Jeśli chcemy zrezygnować z oskarżania kogokolwiek, zapisujemy tą informację kolorem zielonym
• Możliwe jest wstrzymanie się od głosu, należy to zapisać kolorem zielonym
• Podczas remisu w głosach mistrz gry może zarządzić przedłużenie fazy dnia lub odstąpić od zabicia gracza.
b) Lekcja
/color]
[color=#000000][color=#000000]- Faza rozpoczyna się między godziną 20:00 a 24:00 czasu polskiego, a kończy się wraz z ogłoszeniem dnia,
- Początek/koniec fazy ogłaszany jest przez mistrza gry,
- W tej fazie mieszkańcy NIE mogą porozumiewać się ze sobą,
- Wszyscy gracze posiadający role w tej fazie wysyłają PW do mistrza gry z informacją o wykonywanej akcji.
- Po zakończeniu fazy, jeden z uczniów trafia na dywanik jako ofiara kabla.
c) Role: Niektórzy gracze mają przydzielone specjalne role
/color]
[color=#000000]- Kabel: Podczas każdej lekcji wybiera jedną osobę, na którą kabluje u dyrektora.
- Plotkarz: Podczas lekcji zajmuję jedną osobę rozmową - na tą osobę nie można głosować podczas następnej przerwy.
- Ciekawski: Podczas lekcji może podsłuchiwać jedną osobę, by sprawdzić jej rolę.
- Mściciel - Jeśli zostanie wytypowany w wyniku głosowania, pobije wybraną osobę, eliminując ją z gry.
- Dres - Jeśli padnie ofiarą kabla, wychodząc ze szkoły pobije wybraną osobę, eliminując ją z gry.
- Lizus - Jeśli padnie ofiarą kabla, przyłącza się do niego, by nie zostać wydalonym.
- Uczeń - Cała reszta.
5. Lista graczy
/color]
[color=#000000]NPC: Drepag - dyrektor.
1. Tomzacz
Zapisy trwają do osiągnięcia 16 graczy, bądź do 29 września, godz. 23:59, na PW Mistrza Gry.
1. Czas i miejsce akcji: Rok 2015, Warszawskie Liceum.
2. Cel gry:
Uczniowie: Znalezienie kabla za pomocą głosowania.
Kabel: Nakablowanie u dyra na tylu uczniów, by głosowanie było niemożliwe (Liczba kabli=1/2 uczniów)
3. Zasady:
- Podawanie publicznie informacji o roli którą się odgrywa jest zabronione.
- Ofiary kabla nie mogą pisać postów.
- Gracze z rolami wykonują akcje poprzez PW do Mistrza Gry.
- Osoby nieaktywne, bądź psujące zabawę będą usuwane z gry.
- Mistrz Gry decyduje o wszystkich sprawach nie zawartych w regulaminie.
4. Przebieg gry

Gra podzielona jest na dwie fazy

a) Przerwa

[color=#000000]- Faza rozpoczyna się między godziną 6:00 a 12:00 czasu polskiego, a kończy się wraz z ogłoszeniem nocy,
- Początek/koniec fazy ogłaszany jest przez mistrza gry,
- W tej fazie mieszkańcy mogą porozumiewać się ze sobą,
- Podczas rozmów gracze mogą rzucać podejrzenia, snuć domysły - które ograniczone są jedynie waszą wyobraźnią i realiami w których odbywa się zabawa,
- Na końcu fazy, jedna z osób zostaje w wyniku głosowania pobita przez tłum, i wykluczona z dalszej gry.
[color=#000000]• Głosowanie odbywa się w temacie, obok innych rozmów,
• Każdy głos MUSI być poparty argumentami (mogą być wymyślone),
• Nick gracza na którego głosujemy zapisujemy kolorem czerwonym
• Jeśli chcemy zmienić głos, zapisujemy tą informację kolorem niebieskim
• Jeśli chcemy zrezygnować z oskarżania kogokolwiek, zapisujemy tą informację kolorem zielonym
• Możliwe jest wstrzymanie się od głosu, należy to zapisać kolorem zielonym
• Podczas remisu w głosach mistrz gry może zarządzić przedłużenie fazy dnia lub odstąpić od zabicia gracza.
b) Lekcja

[color=#000000][color=#000000]- Faza rozpoczyna się między godziną 20:00 a 24:00 czasu polskiego, a kończy się wraz z ogłoszeniem dnia,
- Początek/koniec fazy ogłaszany jest przez mistrza gry,
- W tej fazie mieszkańcy NIE mogą porozumiewać się ze sobą,
- Wszyscy gracze posiadający role w tej fazie wysyłają PW do mistrza gry z informacją o wykonywanej akcji.
- Po zakończeniu fazy, jeden z uczniów trafia na dywanik jako ofiara kabla.
c) Role: Niektórzy gracze mają przydzielone specjalne role

[color=#000000]- Kabel: Podczas każdej lekcji wybiera jedną osobę, na którą kabluje u dyrektora.
- Plotkarz: Podczas lekcji zajmuję jedną osobę rozmową - na tą osobę nie można głosować podczas następnej przerwy.
- Ciekawski: Podczas lekcji może podsłuchiwać jedną osobę, by sprawdzić jej rolę.
- Mściciel - Jeśli zostanie wytypowany w wyniku głosowania, pobije wybraną osobę, eliminując ją z gry.
- Dres - Jeśli padnie ofiarą kabla, wychodząc ze szkoły pobije wybraną osobę, eliminując ją z gry.
- Lizus - Jeśli padnie ofiarą kabla, przyłącza się do niego, by nie zostać wydalonym.
- Uczeń - Cała reszta.
5. Lista graczy

[color=#000000]NPC: Drepag - dyrektor.
1. Tomzacz
Zapisy trwają do osiągnięcia 16 graczy, bądź do 29 września, godz. 23:59, na PW Mistrza Gry.