04-09-2016, 02:05
1. Grę można zepsuć już w 1 poziomie. Pamiętaj, że gracze nie zawsze robią to co ty byś chciał aby robili. Przy pierwszej pauzie między deskami można wpaść i się zablokować. Jedyna opcja to zresetowanie gry. Starczy dodać przycisk reset i to rozwiąże problem.
2. Obracający się kubek odrzuci cię zamiast strącić/zabić, starczyło pozbyć się uchwytu/dać inny model.
3. Za tło nie musisz dawać skyboxa, starczy do kamery przypisać obrazek, dodatkowo to posiada kolejny plus. Możesz przypisać wtedy do kamery kolejny skrypt zapętlający i przewijający obrazek. Skrypt jest prosty, a lepiej się prezentuje niż skybox w tym przypadku.
4. W trzeciej planszy zapomniałeś dać licznika punktów.
5. Zliczają się wszystkie punkty jakie zdobyłeś w danej sesji, a nie tylko te, które zakończyłeś misję z powodzeniem, dodatkowo zaczynając od nowej gry dalej dokładają ci się punkty do tych co wcześniej zdobyłeś.
6. Jak naskoczysz na przeciwnika to teoretycznie nic ci się nie stanie, a jak naskoczyłem na pocisk to zginąłem. Tu możesz dać 2 collidery z innym tagiem i powinno rozwiązać sprawę.
Kilka jeszcze szczegółów, ale jak powiedziałem to są już szczegóły. I tak gratuluję. Mój pierwszy projekt był o wiele prostszy 5 poziomów, gdzie 1 uczył cię jak przechodzić z a do b, drugi skakać, 3 zbierać monety, 4 przeciwnik i 5 połączenie tego wszystkiego, więc za to gratuluję. Jak chcesz to będę mógł pomóc w kilku przypadkach, w razie czego wyślij mi PM.
2. Obracający się kubek odrzuci cię zamiast strącić/zabić, starczyło pozbyć się uchwytu/dać inny model.
3. Za tło nie musisz dawać skyboxa, starczy do kamery przypisać obrazek, dodatkowo to posiada kolejny plus. Możesz przypisać wtedy do kamery kolejny skrypt zapętlający i przewijający obrazek. Skrypt jest prosty, a lepiej się prezentuje niż skybox w tym przypadku.
4. W trzeciej planszy zapomniałeś dać licznika punktów.
5. Zliczają się wszystkie punkty jakie zdobyłeś w danej sesji, a nie tylko te, które zakończyłeś misję z powodzeniem, dodatkowo zaczynając od nowej gry dalej dokładają ci się punkty do tych co wcześniej zdobyłeś.
6. Jak naskoczysz na przeciwnika to teoretycznie nic ci się nie stanie, a jak naskoczyłem na pocisk to zginąłem. Tu możesz dać 2 collidery z innym tagiem i powinno rozwiązać sprawę.
Kilka jeszcze szczegółów, ale jak powiedziałem to są już szczegóły. I tak gratuluję. Mój pierwszy projekt był o wiele prostszy 5 poziomów, gdzie 1 uczył cię jak przechodzić z a do b, drugi skakać, 3 zbierać monety, 4 przeciwnik i 5 połączenie tego wszystkiego, więc za to gratuluję. Jak chcesz to będę mógł pomóc w kilku przypadkach, w razie czego wyślij mi PM.