Witaj! Logowanie Rejestracja —
Zaloguj się
Login:
Hasło: Nie pamiętam hasła
 
Forum Dyskusyjne arhn.eu -- Kiedyś mieliśmy tu recki grema™
  • Strona Główna
  • Szukaj
  • Użytkownicy
  • Kalendarz
  • Regulamin
  • Pomoc
Forum Dyskusyjne arhn.eu -- Kiedyś mieliśmy tu recki grema™ › Allschool... › Gracze - Graczom v
« Wstecz 1 ... 9 10 11 12 13 ... 29 Dalej »

Deus Ex: Rozłam Ludzkości (2016)- Recenzja
Ocena wątku:
  • 0 głosów - średnia: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Tryb drzewa
Deus Ex: Rozłam Ludzkości (2016)- Recenzja
Fox460 Offline
Commodore 64
**
Liczba postów: 107
Liczba wątków: 100
Dołączył: Jan 2016
Reputacja: 0
#1
29-08-2016, 11:27
Jak dla mnie taka odsłona może być, wielkich zmian tutaj nie ma, a po prostu poprawili to co powinno ulec poprawie. I według mnie taka droga jest lepsza, aniżeli wpychanie na siłę jakiś bajerów które mogły by tylko zaszkodzić grze.
Szkoda że Rozłam Ludzkości działa na każdej platformie w kratkę. Ale najgorzej na PC, choć developer zaleca odpowiednie ustawienia by mieć płynną rozgrywkę, to tego typu "wskazówki" nie powinny mieć miejsca.  Deus Ex: Rozłam ludzkości nie jest jakimś barchanikiem. Eidos Montreal po prostu nie ogarnął silnika na każdej z platform. Gra jakoś superowo nie wygląda, ale dobrze że nadrabia klimatem, fabułą i kilkoma innymi aspektami.
Nie żałuję wydanych na nią pieniędzy, bawię się dobrze, żadna inna skradanka nie daję mi tyle frajdy co Deus, zwłaszcza że mam możliwość jak chce grać i jak chce przechodzić misję.  Tryb Breach też całkiem nieźle się sprawdza, taka indykowa otoczka :d.
Ale co ja tam będę wam pisał, jak ktoś chce to zapraszam do obejrzenia mojej recenzji Winking.



Szukaj
Odpowiedz
« Starszy wątek | Nowszy wątek »


  • Pokaż wersję do druku


Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości
  • Kontakt
  • arhn.eu
  • Wróć do góry
  • Wersja bez grafiki
  • Oznacz wszystkie działy jako przeczytane
  • RSS
Aktualny czas: 25-06-2025, 05:36 Polskie tłumaczenie © 2007-2025 Polski Support MyBB
Silnik forum MyBB, © 2002-2025 MyBB Group. Created by DSlakaitis.