Liczba postów: 35
Liczba wątków: 2
Dołączył: Apr 2012
Reputacja:
0
Ciekawe gdzie jeszcze wcisną Minecrafta...
Liczba postów: 46
Liczba wątków: 1
Dołączył: Mar 2012
Reputacja:
31
Moim zdaniem to, że edycja Xboxowa bazuje na PCtowej wersji Beta 1.6 to akurat plus. Gra miała jeszcze wtedy ten specyficzny urok którego obecnie brakuje posiadaczom wersji PCtowej. Rozumiem specyfikę konsoli, ale dużym minusem jest dla mnie brak obsługi modów, paczek tekstur i edytora skinów. Podobno produkcja zwróciła się już po pierwszej godzinie sprzedaży, ale mam wrażenie, że spora część osób która zdecydowała się na zakup gry będzie rozczarowana.
Liczba postów: 63
Liczba wątków: 4
Dołączył: Feb 2012
Reputacja:
2
Pobrałem, zagrałem (demo) i mogę powiedzieć, że też bardzo mi się spodobał powrót do klimatów 1.6, wersja na x360 ma też zdecydowanie bardziej przyjazny interfejs. Sam chciałbym taki crafting w wersji PC. Czas chyba pomyśleć o modach na obsługę pada...
Liczba postów: 63
Liczba wątków: 4
Dołączył: Feb 2012
Reputacja:
2
Czy ja wiem, powinniśmy się cieszyć, że gra się rozwija. Mimo wielu zmian wciąż gra się nawet całkiem przyjemnie, kiedy był szał na Adventure Update zrobiłem sobie przerwę, i teraz zacząłem odkrywać grę na nowo, na razie jest fajnie.
Liczba postów: 6
Liczba wątków: 0
Dołączył: Jan 2012
Reputacja:
0
No tak, wiedziałem że Diablo skończyło się na jedynce (\'no góra dwójce\'), Metallica na Kill \'Em All a Gwiezdne wojny na Powrocie Jedi, ale że Minecraft się \"szmaci\" od 1.6 to pierwsze słyszę... czy ludzie muszą wiecznie narzekać? Gra zostaje naprawdę mocno rozbudowywana a ludzie narzekają? Na co? Co jest tym szmaceniem się? Bo zdzierżyłbym jakby ktoś narzekał, że wydali wersję 1.0 oficjalną, która dalej leci jak beta... ale co jest takiego magicznego w tym 1.6? Czy zawsze \"stare jest lepsze\"?
Liczba postów: 23
Liczba wątków: 12
Dołączył: Jan 2012
Reputacja:
0
Minecraft od wersji 1.8 skupił się na aspektach RPG. To juz nie byl Minecrafta jakiego kiedys znalem (A gralem od wczesnej alphy).