Witaj! Logowanie Rejestracja —
Zaloguj się
Login:
Hasło: Nie pamiętam hasła

Forum Dyskusyjne arhn.eu -- Kiedyś mieliśmy tu recki grema™
  • Strona Główna
  • Szukaj
  • Użytkownicy
  • Kalendarz
  • Regulamin
  • Pomoc
Forum Dyskusyjne arhn.eu -- Kiedyś mieliśmy tu recki grema™ › Allschool... › Napisz coś o sobie! v
« Wstecz 1 ... 54 55 56 57 58 ... 62 Dalej »

Zielony ludek was wita!
Ocena wątku:
  • 0 głosów - średnia: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Tryb drzewa
Zielony ludek was wita!
yodek Offline
Fan absurdów
*
Liczba postów: 19
Liczba wątków: 1
Reputacja: 1
12-09-2012, 01:01
Hejo wszystkim!

Jam Łukasz, ale dla większości yoda (z racji powszechności tegoż nicka, w necie zmuszonym zostałem do użycia nazwy 'yodek', choć ostatnio zauważyłem, że złe ludzie i tej nazwy zaczęli nadużywać).

Studiuję na przysłowiowej Polibudzie na elektrotechnice, od czasu do czasu pogiercuję, choć nie jestem zagorzałym fanem gierek. Polubiłem jednak m.in.: Fallout, Max Payne, GTA (pamiętam czasy I), HoM&M3, Wiedźmin, Assassin's Creed, Heavy Rain (z PSMove na PS3), Battlefield 2 (poluję na 3). Tak, wiem, że ostatnie trzy gry to nie klasyki, nie mniej wg mnie warte sprawdzenia.

Długo by opowiadać o swoich doświadczeniach z tymi gierkami, jednakże nie zawierają czegoś takiego jak polowania na easter egg's czy bugi. Za to! pamiętam jak miałem Commodore 64 na kasety -- te zabawy śrubokrętem by skalibrować magnetofon -- czy też grałem u kolegi na Amiga (modelu już nie pamiętam). Z gier lubiłem m.in.: Hattrick, Super-Mario, Prince of Persia, Barbarian II (te ścinanie głowy).

Poza gierkami to lubię "pobawić się" zabawkami z zakresu elektroniki (diody, LCD i inne).
Szukaj
Odpowiedz
Stivi Offline
PaczPiez
Administrators
Liczba postów: 739
Liczba wątków: 60
Reputacja: 172
12-09-2012, 07:33
Witam specjalistę od mieczy świetlnych Torll
Cytat:kenonon - 13-04-22:00 -- racja gdyby połączyli psnixbl w jednosć wyszło by cos pięknego niczym jezus
Szukaj
Odpowiedz
« Starszy wątek | Nowszy wątek »