Witaj! Logowanie Rejestracja —
Zaloguj się
Login:
Hasło: Nie pamiętam hasła

Forum Dyskusyjne arhn.eu -- Kiedyś mieliśmy tu recki grema™
  • Strona Główna
  • Szukaj
  • Użytkownicy
  • Kalendarz
  • Regulamin
  • Pomoc
Forum Dyskusyjne arhn.eu -- Kiedyś mieliśmy tu recki grema™ › Allschool... › Napisz coś o sobie! v
« Wstecz 1 ... 52 53 54 55 56 ... 62 Dalej »

Suche Powitanie
Ocena wątku:
  • 0 głosów - średnia: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Tryb drzewa
Suche Powitanie
SushiKraken Offline
Kraken w sosie sojowym.
*
Liczba postów: 20
Liczba wątków: 1
Reputacja: 6
19-11-2012, 00:46 (Ten post był ostatnio modyfikowany: 31-10-2020, 01:48 przez SushiKraken.)
Witam.

Jestem uczniem liceum na profilu mat-fiz. Jestem miłośnikiem gier i technologii komputerowej. Wolę grać w gry ze znajomymi, jak samemu pocinać. Dużo czasu spędzam na oglądaniu transmisji Live z gier (często spotkać mnie można na polskich streamach pod nickiem " SafiszVKranken" ).Wolę gry w wersji pudełkowej, aniżeli wersję cyfrową. Nie lubię pośpiechu i wolę coś zrobić dokładnie (a znając mój brak ogarniętości trwa to dość... długo).

Gram w gry Strategiczne(np. Starcraft 2, Supreme Commander), League o Legend (głównie z przyjaciółmi), czasem inne gry (Owiany złą sławą Minecraft, czasem Planetside 2 - beta itd.) Lubię też gry akcji pokroju Prince of Persia itd.

Posiadam Laptopa i PSX (niestety PSX nie nadaje się do użytku)

Mieszkam na Pomorzu, a dokładniej Kaszuby.

O stronie dowiedziałem się ze strony "Kwejk.pl", gdyż był tam udostępniany odcinek "System error".
Szukaj
Odpowiedz
supaplex Offline
I'm awesome
**
Liczba postów: 141
Liczba wątków: 2
Reputacja: 76
19-11-2012, 11:00
Witamy na forum! Zachęcam do przeczytania regulaminu i udzielania się (na shoucie też) Smiling

Napisz coś więcej, w jakie gry grasz, jakie posiadasz konsole, z której części Polski cię do nas przywiało i coś co mnie zawsze bardzo ciekawi - skąd się dowiedziałeś o naszej stronie?
Strona WWW Szukaj
Odpowiedz