Witaj! Logowanie Rejestracja —
Zaloguj się
Login:
Hasło: Nie pamiętam hasła

Forum Dyskusyjne arhn.eu -- Kiedyś mieliśmy tu recki grema™
  • Strona Główna
  • Szukaj
  • Użytkownicy
  • Kalendarz
  • Regulamin
  • Pomoc
Forum Dyskusyjne arhn.eu -- Kiedyś mieliśmy tu recki grema™ › arhn.eu › Z Głównej... v
« Wstecz 1 ... 14 15 16 17 18 ... 43 Dalej »

Hearthstone: Heroes of WarCraft
Ocena wątku:
  • 0 głosów - średnia: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Tryb drzewa
Hearthstone: Heroes of WarCraft
Viatoro Offline
Game & Watch
**
Liczba postów: 68
Liczba wątków: 20
Reputacja: 104
03-11-2013, 17:36
Muszę przyznać, że nie mam wielkiego doświadczenia w grach karcianych, ani tych komputerowych, ani normalnych. Mimo to od lat ludzie z Zamieci mnie nie zawiedli, nawet Diablo III idealnie wpasował się w moje potrzeby. Mam nadzieję, że tym razem też moje oczekiwania będą zaspokojone, aczkolwiek pojawiło się kilka niepokojących rys.

By przeczytać cały artykuł, kliknij tutaj: Hearthstone: Heroes of WarCraft
Szukaj
Odpowiedz
Wojt Offline
Wiking
**
Liczba postów: 70
Liczba wątków: 5
Reputacja: 114
04-11-2013, 11:23 (Ten post był ostatnio modyfikowany: 04-11-2013, 11:24 przez Wojt.)
Dostałem klucza parę dni temu i niestety się zawiodłem.

Na plusy oczywiście:
-polska wersja językowa i nawet dubbing Grinning fajnie że przynajmniej cześć postaci z Warcfrata III mają te same głosy. W praniu się okaże czy opisy kart są odpowiednie, ale w przypadku sieciowej karcianki to kwestia patcha,
-piękne grafiki na kartach,
-przyjemne małe decki do budowania. 30 kart to miła i prosta zabawa, zwłaszcza że tylko 2 karty takie same mogą być w tali. Nigdy nie lubiłem budować tali od nowa.

Moje minusy to:
-za prosta mechanika. Grywałem w wiele karcianek i ta tutaj nie porywa. Jedno pole bitwy i to niezależne(tak czy siak można atakować bohatera przeciwnika, chyba że ma się jednostkę z odpowiednią umiejętnością) oraz jeden cel do atakowania w postaci bohatera.