Witaj! Logowanie Rejestracja —
Zaloguj się
Login:
Hasło: Nie pamiętam hasła

Forum Dyskusyjne arhn.eu -- Kiedyś mieliśmy tu recki grema™
  • Strona Główna
  • Szukaj
  • Użytkownicy
  • Kalendarz
  • Regulamin
  • Pomoc
Forum Dyskusyjne arhn.eu -- Kiedyś mieliśmy tu recki grema™ › Allschool... › Homebrew v
« Wstecz 1 2

Myszka dla gracza CS`
Ocena wątku:
  • 0 głosów - średnia: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Tryb drzewa
Myszka dla gracza CS`
mariuszznany Offline
Pong
*
Liczba postów: 1
Liczba wątków: 1
Reputacja: 0
18-12-2013, 18:03
Witajcie,

mój budżet: 250zł przeznaczenie myszy: Counter Strike 1.6 : ) Poszukuję porady odnośnie nowej myszy.

Aktualnie najbardziej przychylny jestem do kupna Steelseries Rival, jednak prosiłbym o jakieś info czy uważacie czy to najlepszy wybór w tej cenie Smiling

Pozdrowienia i z góry dzięki!
Szukaj
Odpowiedz
Reed Offline
Game & Watch
**
Liczba postów: 67
Liczba wątków: 5
Reputacja: 17
20-12-2013, 17:37
Osobiście nie znam się na Steelseriesach, miałem tylko Senseia, był do d**y. Od siebie polecam gryzonie Logitecha G500(Mój aktualny gryzoń), G600, G700. Polecam je z dwóch powodów, od lat siedzę z tą firmą i nigdy nie miałem z ich sprzętem problemu, poza słabymi słuchawkami. Druga sprawa jest taka, że mają jeden z lepszych serwisów, szybko odpisują na maile, w razie jakiś problemów nawet są skłonni sami wysłać część zamienną na swój koszt (w moim przypadku ślizgacze i kabel do gryzonia). Bądź też przypadku wcześniej wspomnianych słuchawek, ponieważ nie mieli do nich zamienników, dostałem żniżkę do ich sklepu o wartości słuchawek. Co ciekawe również na swój koszt zamówili kuriera, który odebrał ode mnie słuchawki wraz z dowodem zakupu.
Szukaj
Odpowiedz
Witold Offline
I'M BAMAN
Liczba postów: 267
Liczba wątków: 39
Reputacja: 64
21-12-2013, 12:42