Liczba postów: 56
Liczba wątków: 8
Dołączył: Jan 2013
Reputacja:
6
A czy przyszedł jakiś pracownik z Vectry aby by zajrzeć w kompa i sprawdzić co się dzieje?
Wejdź na speedtest.net i sprawdź czy prędkość internetu zgadza się z tą jaka być powinna.
Btw, możliwym powodem może być też otoczenie. Kiedyś musiały być powycinane niektóre gałęzie z drzew z mojego podwórka, ponieważ sygnał internetowy nie docierał.
blabla
Liczba postów: 98
Liczba wątków: 3
Dołączył: Jun 2013
Reputacja:
5
29-06-2014, 16:49
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 29-06-2014, 16:50 przez Ra-V88.)
Yren - internet z Vectry leci po kablu, więc wątpię by wycinanie gałęzi coś zmieniło. Skoro na tablecie wszystko działa to znaczy, że problem może dotyczyć karty sieciowej lub modemu (routera vectry). Spróbuj z inną kartą sieciową (ew. poproś kogoś z laptopem, żeby wpadł na chwilę). Jak to nie pomoże to zadzwoń do Vetry żeby przysłali kogoś kto obejrzy modem.
Liczba postów: 56
Liczba wątków: 8
Dołączył: Jan 2013
Reputacja:
6
29-06-2014, 20:44
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 29-06-2014, 20:44 przez Yren.)
Też mam internety z kabla, sygnał dostaje z antenki z dachu. I ku zaskoczeniu wycięcie części tych drzew pomogło.
Najlepiej po prostu zadzwonić do dostawcy i niech kogoś przyślą do przeglądu. Jednakże wątpie aby to była wina modemu, bo wtedy internet w tablecie nie działałby lepiej.
blabla
Liczba postów: 37
Liczba wątków: 8
Dołączył: Aug 2013
Reputacja:
5
Jak dla mnie to może być winna karta sieciowa w komputerze a nie ruter (na tablecie internet działa). Najlepiej będzie jak zadzwonisz do Vectry żeby przysłali kogoś.