Zgłaszać się tutaj, w postach poniżej.
Morderca – Małpi Krzyk
1.Fabuła gry.
Czasy: Rok 2018
Miejsce: Stacja Badawcza Naczelnych, RPA
Zdumiewająca wiadomość! Profesor John Swart jest bliski odkrycia sekretu inteligencji. Jako doktorant, zaczął prowadzić badania na naczelnych. Kiedy były one jeszcze zarodkami, narażał je na promieniowanie jonizujące. 1/100 zarodków to przeżyło, reszta przeszła mutację. Po wielu selekcjach udało się mu stworzyć specjalne, inteligentne małpy, zdolne do rozwiązywania prostych zagadek logicznych, a także nawet do prostej komunikacji werbalnej. Eksperyment szedł świetnie, mówiło się o noblu dla profesora...
Niestety, wszystko zakończyło się na pewnym odkryciu - Szympans imieniem David został znaleziony z roztrzaskaną głową i powieszony na własnych jelitach.
Trzeba przerwać eksperyment! Jedna z małp stałą się agresywna, musimy je rozdzielić!!! - powiedziała asystentka.
Nie! Jeszcze raz nie! Zamknijcie te małpy razem, dokarmiajmy je tylko codziennie... zero komunikacji! Tyle w to włożyłem wysiłku i miłości - nie zmarnujmy tego! Brama do małpiego gaju została zamknięta.
Tak się zaczął największy małpi horror w historii, dzień po dniu będzie ginęło jedno inteligentne stworzenie...
Małpy okazały się jednak na tyle inteligentne że potrafiły zakomunikować zaistniałą sytuację między sobą. Każdego wieczoru wrzucały łupinki orzechów do miski małpki, którą uznawały za morderce. Ta która dostała najwięcej łupinek, była zabijana.
UWAGA!
Każdy z graczy może w swoich postach dopisywać własne historie dotyczące małpiego gaju, fabuły czy też swojej postaci.
2.Cel gry.
Grzeczne małpy
/color]
Zabicie złego małpiszona który morduje inne małpy.
Zły małpiszon
/color]
Zabijanie innych małp. Wygrywa gdy...
- Liczba Złych małpiszonów = 1/2 wszystkich małp.
3. Zasady gry
- Podawanie publicznie informacji o roli którą się odgrywa jest zabronione(kara -> ostrzeżenie/ban),
- Martwi nie mogą pisać postów(kara -> ostrzeżenie/ban),
- Łamanie zasad określonych w roli gracza jest zabronione(kara -> ostrzeżenie/ban),
- Wykonywanie akcji przez graczy z rolami odbywa się za pomocą PW do mistrza gry,
- Posty graczy mogą dotyczyć jedynie aktualnej rozgrywki,
- Mistrz gry za pomocą adnotacji może w postach przekazywać informacje służące usprawnieniu przebiegu gry(uwagi, komentarze, upomnienia),
- Osoby nieaktywne/starające się zepsuć zabawę będą mordowane(w grze) i/lub karane ostrzeżeniem/banem,
- Psucie klimatu gry poprzez wymyślanie jakiś pistoletów, mieczy świetlnych lub innych całkiem niepotrzebnych i niepasujących rzeczy będą mordowane i/lub karane ostrzeżeniem/banem,
- Mistrz gry decyduje o wszystkich sprawach nie ujętych w niniejszym regulaminie,
- Podczas trwania gry możliwe są zmiany w zasadach jej przebiegu(zezwolenie na jakąś zabronioną akcję itp),
- Obowiązują ogólne zasady Forum Arhn.eu.
- Pamiętajcie że małpy mają ograniczone słownictwo.
4. Przebieg gry
Gra podzielona jest na dwie fazy, a kilku graczy ma przydzielone role specjalne!
a) Faza dnia
- Faza rozpoczyna się między godziną 6:00* a 15:00* czasu polskiego, a kończy się wraz z ogłoszeniem nocy,
- Początek/koniec fazy ogłaszany jest przez mistrza gry,
- W tej fazie małpy mogą porozumiewać się ze sobą,
- Podczas rozmów gracze mogą rzucać podejrzenia, snuć domysły - które ograniczone są jedynie waszą wyobraźnią i realiami w których odbywa się zabawa,
- Na końcu tej fazy jedna z osób ginie jako domniemany morderca,
- Domniemany morderca wybierany jest za pomocą głosowania
• Głosowanie odbywa się w temacie, obok innych rozmów,
• Każdy głos MUSI być poparty argumentami (mogą być wymyślone),
• Nick gracza na którego głosujemy zapisujemy kolorem czerwonym
• Jeśli chcemy zmienić głos, zapisujemy tą informację kolorem niebieskim
• Jeśli chcemy zrezygnować z oskarżania kogokolwiek, zapisujemy tę informację kolorem zielonym
• Możliwe jest wstrzymanie się od głosu, należy to zapisać kolorem zielonym
• Podczas remisu w głosach mistrz gry może zarządzić przedłużenie fazy dnia lub odstąpić od zabicia gracza
b) Faza nocy
- Faza rozpoczyna się między godziną 20:00* a 24:00* czasu polskiego, a kończy się wraz z ogłoszeniem dnia,
- Początek/koniec fazy ogłaszany jest przez mistrza gry,
- W tej fazie małpy NIE mogą porozumiewać się ze sobą,
- Wszyscy gracze posiadający role w tej fazie wysyłają PW do mistrza gry z informacją o wykonywanej akcji,
- Po końcu tej fazy(rozpoczęciu fazy dnia) morderca może zabić któregoś z graczy.
*-czasy mogą się zmieniać, jestem zarobiony
c) Role
ZDRADZENIE swojej roli innym graczom będzie karane. O rolach informować będzie mistrz gry po śmierci danego gracza.
ZDRADZENIE bezpośrednio informacji uzyskanych po wykonaniu akcji będzie karane. Takie informacje można jedynie przekazywać pośrednio poprzez domysły/spekulacje/oskarżenia - tak jak to robią inni gracze.
Role zostaną rozdzielone przez mistrza gry przed rozpoczęciem gry, a po zakończeniu zapisów.
Akcje specjalne wykonywane są za pomocą PW do mistrza gry!
Sikawka - każdej nocy wybiera miskę jednego z graczy. Sika do niej - na tego gracza nie będzie można głosować w przyszłym dniu. Nie można 2 razy pod rząd wybierać na tego samego gracza. Sikawka sika do miski oryginalnego gracza, przed podmienieniem przez śmieszne małpiątko.
Obrońca stada - każdej nocy zaczyna ryczeć w kierunku jednej z małp - małpy tej nie można zabić.
Osobnik alfa [color=#000000]- Bierze na pojedynek jednego z osobników w nocy. Wygrywa pojedynek, a wybrana przez niego osoba traci przytomność i zapomina co się wydarzyło. [color=#000000]Blokuje też jej akcje nocne. Działa najpierw.
Wredny małpiszon - morduje jedną małpę każdej nocy.
Śmieszne małpiątko - każdej nocy wybiera 2 miski do podmienienia następnego dnia. Jak przeżyje noc, odwraca to wyniki głosowania. Nie może ruszać swojej miski.
5. Lista graczy.
1. facepalm
2. hubek916 - śmieszne małpiątko, półrobot, spalony w piecu
3. Kacpei - zwykła małpa, znaleziony martwy w baseniku.
4. Kondor
5. farmaceuta - zginął, przywalając w transformator, był obrońcą stada
6. Micvhu - sikawka, spalony żywcem w piecu.
7. gtx777
8. Jacek (Jacek Zięba) - wredny małpiszon, dostał kokosem po głowie po tym jak dostał szału.
9. Manga Ryu - wpadł w kondora w powietrzu i umarł.
Na początek link do pierwszej edycji mordercy, aby ktoś nowy mógł dowiedzieć się o co w tym wszystkim chodzi
/color]
[color=#555555]http://arhn.eu/forum/Temat-GRA-Morderca-1-Zako%C5%84czona-wygrana-mordercy
Polecam też lekturę FAQ: http://arhn.eu/forum/Temat-FaKjU-Jak-gra%C4%87-w-morderc%C4%99
Jak pisać kolorami
Wpisanie
[b]Kod
/b]
Da efekt
czerwony
niebieski
zielony
kursywa
Morderca – Małpi Krzyk
1.Fabuła gry.
Czasy: Rok 2018
Miejsce: Stacja Badawcza Naczelnych, RPA
Zdumiewająca wiadomość! Profesor John Swart jest bliski odkrycia sekretu inteligencji. Jako doktorant, zaczął prowadzić badania na naczelnych. Kiedy były one jeszcze zarodkami, narażał je na promieniowanie jonizujące. 1/100 zarodków to przeżyło, reszta przeszła mutację. Po wielu selekcjach udało się mu stworzyć specjalne, inteligentne małpy, zdolne do rozwiązywania prostych zagadek logicznych, a także nawet do prostej komunikacji werbalnej. Eksperyment szedł świetnie, mówiło się o noblu dla profesora...
Niestety, wszystko zakończyło się na pewnym odkryciu - Szympans imieniem David został znaleziony z roztrzaskaną głową i powieszony na własnych jelitach.
Trzeba przerwać eksperyment! Jedna z małp stałą się agresywna, musimy je rozdzielić!!! - powiedziała asystentka.
Nie! Jeszcze raz nie! Zamknijcie te małpy razem, dokarmiajmy je tylko codziennie... zero komunikacji! Tyle w to włożyłem wysiłku i miłości - nie zmarnujmy tego! Brama do małpiego gaju została zamknięta.
Tak się zaczął największy małpi horror w historii, dzień po dniu będzie ginęło jedno inteligentne stworzenie...
Małpy okazały się jednak na tyle inteligentne że potrafiły zakomunikować zaistniałą sytuację między sobą. Każdego wieczoru wrzucały łupinki orzechów do miski małpki, którą uznawały za morderce. Ta która dostała najwięcej łupinek, była zabijana.
UWAGA!
Każdy z graczy może w swoich postach dopisywać własne historie dotyczące małpiego gaju, fabuły czy też swojej postaci.
2.Cel gry.
Grzeczne małpy

Zabicie złego małpiszona który morduje inne małpy.
Zły małpiszon

Zabijanie innych małp. Wygrywa gdy...
- Liczba Złych małpiszonów = 1/2 wszystkich małp.
3. Zasady gry
- Podawanie publicznie informacji o roli którą się odgrywa jest zabronione(kara -> ostrzeżenie/ban),
- Martwi nie mogą pisać postów(kara -> ostrzeżenie/ban),
- Łamanie zasad określonych w roli gracza jest zabronione(kara -> ostrzeżenie/ban),
- Wykonywanie akcji przez graczy z rolami odbywa się za pomocą PW do mistrza gry,
- Posty graczy mogą dotyczyć jedynie aktualnej rozgrywki,
- Mistrz gry za pomocą adnotacji może w postach przekazywać informacje służące usprawnieniu przebiegu gry(uwagi, komentarze, upomnienia),
- Osoby nieaktywne/starające się zepsuć zabawę będą mordowane(w grze) i/lub karane ostrzeżeniem/banem,
- Psucie klimatu gry poprzez wymyślanie jakiś pistoletów, mieczy świetlnych lub innych całkiem niepotrzebnych i niepasujących rzeczy będą mordowane i/lub karane ostrzeżeniem/banem,
- Mistrz gry decyduje o wszystkich sprawach nie ujętych w niniejszym regulaminie,
- Podczas trwania gry możliwe są zmiany w zasadach jej przebiegu(zezwolenie na jakąś zabronioną akcję itp),
- Obowiązują ogólne zasady Forum Arhn.eu.
- Pamiętajcie że małpy mają ograniczone słownictwo.
4. Przebieg gry
Gra podzielona jest na dwie fazy, a kilku graczy ma przydzielone role specjalne!
a) Faza dnia
- Faza rozpoczyna się między godziną 6:00* a 15:00* czasu polskiego, a kończy się wraz z ogłoszeniem nocy,
- Początek/koniec fazy ogłaszany jest przez mistrza gry,
- W tej fazie małpy mogą porozumiewać się ze sobą,
- Podczas rozmów gracze mogą rzucać podejrzenia, snuć domysły - które ograniczone są jedynie waszą wyobraźnią i realiami w których odbywa się zabawa,
- Na końcu tej fazy jedna z osób ginie jako domniemany morderca,
- Domniemany morderca wybierany jest za pomocą głosowania
• Głosowanie odbywa się w temacie, obok innych rozmów,
• Każdy głos MUSI być poparty argumentami (mogą być wymyślone),
• Nick gracza na którego głosujemy zapisujemy kolorem czerwonym
• Jeśli chcemy zmienić głos, zapisujemy tą informację kolorem niebieskim
• Jeśli chcemy zrezygnować z oskarżania kogokolwiek, zapisujemy tę informację kolorem zielonym
• Możliwe jest wstrzymanie się od głosu, należy to zapisać kolorem zielonym
• Podczas remisu w głosach mistrz gry może zarządzić przedłużenie fazy dnia lub odstąpić od zabicia gracza
b) Faza nocy
- Faza rozpoczyna się między godziną 20:00* a 24:00* czasu polskiego, a kończy się wraz z ogłoszeniem dnia,
- Początek/koniec fazy ogłaszany jest przez mistrza gry,
- W tej fazie małpy NIE mogą porozumiewać się ze sobą,
- Wszyscy gracze posiadający role w tej fazie wysyłają PW do mistrza gry z informacją o wykonywanej akcji,
- Po końcu tej fazy(rozpoczęciu fazy dnia) morderca może zabić któregoś z graczy.
*-czasy mogą się zmieniać, jestem zarobiony
c) Role
ZDRADZENIE swojej roli innym graczom będzie karane. O rolach informować będzie mistrz gry po śmierci danego gracza.
ZDRADZENIE bezpośrednio informacji uzyskanych po wykonaniu akcji będzie karane. Takie informacje można jedynie przekazywać pośrednio poprzez domysły/spekulacje/oskarżenia - tak jak to robią inni gracze.
Role zostaną rozdzielone przez mistrza gry przed rozpoczęciem gry, a po zakończeniu zapisów.
Akcje specjalne wykonywane są za pomocą PW do mistrza gry!
Sikawka - każdej nocy wybiera miskę jednego z graczy. Sika do niej - na tego gracza nie będzie można głosować w przyszłym dniu. Nie można 2 razy pod rząd wybierać na tego samego gracza. Sikawka sika do miski oryginalnego gracza, przed podmienieniem przez śmieszne małpiątko.
Obrońca stada - każdej nocy zaczyna ryczeć w kierunku jednej z małp - małpy tej nie można zabić.
Osobnik alfa [color=#000000]- Bierze na pojedynek jednego z osobników w nocy. Wygrywa pojedynek, a wybrana przez niego osoba traci przytomność i zapomina co się wydarzyło. [color=#000000]Blokuje też jej akcje nocne. Działa najpierw.
Wredny małpiszon - morduje jedną małpę każdej nocy.
Śmieszne małpiątko - każdej nocy wybiera 2 miski do podmienienia następnego dnia. Jak przeżyje noc, odwraca to wyniki głosowania. Nie może ruszać swojej miski.
5. Lista graczy.
1. facepalm
2. hubek916 - śmieszne małpiątko, półrobot, spalony w piecu
3. Kacpei - zwykła małpa, znaleziony martwy w baseniku.
4. Kondor
5. farmaceuta - zginął, przywalając w transformator, był obrońcą stada
6. Micvhu - sikawka, spalony żywcem w piecu.
7. gtx777
8. Jacek (Jacek Zięba) - wredny małpiszon, dostał kokosem po głowie po tym jak dostał szału.
9. Manga Ryu - wpadł w kondora w powietrzu i umarł.
Na początek link do pierwszej edycji mordercy, aby ktoś nowy mógł dowiedzieć się o co w tym wszystkim chodzi

[color=#555555]http://arhn.eu/forum/Temat-GRA-Morderca-1-Zako%C5%84czona-wygrana-mordercy
Polecam też lekturę FAQ: http://arhn.eu/forum/Temat-FaKjU-Jak-gra%C4%87-w-morderc%C4%99
Jak pisać kolorami
Wpisanie
[b]Kod

Kod:
[color=red]czerwony[/color]
[color=blue]niebieski[/color]
[color=green]zielony[/color]
[i]kursywa[/i]
Da efekt
czerwony
niebieski
zielony
kursywa