Start - środa 12.12.2012 - zapisywać się można do wtorku/środy nim rozpocznę tą sesję
Szantażysta - Romostan 1950
Rok 1950. Dwumilionowe państewko na Bałkanach właśnie odzyskało niepodległość. Niestety, ostatnie wojny pozostawiły w nim korupcje, szantaże i inne fuj rzeczy które nie pozwalają mu w pełni stanąć na nogi...
NPC: 138 letni Gurgie. Weteran wielu wojen. Honorowy członek rady. Nie można na niego głosować, oraz w wyborach jego głos nie jest wliczany.
Mistrz gry: Gurgie - Prywatna wiadomość
1. Fabuła gry
W państwie toczy się walka o władzę. Obywatele nie mają prawa głosu, jedynie wybrani przez nich Przedstawiciele. Istnieją 3 główne partie. 2 z nich, Neonazistowska Partia Demokratyczna(NPD) oraz Komunistyczna Partia Wolności Gospodarczej(KPWG), jak odkryło UDiP, posiadają po dwóch przekupionych bądź zaszantażowanych przedstawicieli. Istnieje również trzecia partia, Ugrupowanie Dobroci i Przyjaźni(UDiP), które to jest partią popieraną przez 90% wszystkich obywateli i jest najmniej skorumpowane. Z tego względu wszyscy przedstawiciele przyznają się do głosowania własnie na nie.
UWAGA!
Każdy z graczy może w swoich postach dopisywać własne historie dotyczące lokacji, fabuły czy też swojej postaci.
2. Cel gry
Wolni Przedstawiciele:
Całkowite wyeliminowanie z polityki NPD i KPWG.
NPD:
Uzyskanie więcej niż 50% w wyborach.
KPWG:
Uzyskanie więcej niż 50% w wyborach.
W przypadku wyniku 50% dla KPWG oraz 50% dla NPD, będzie wojna domowa i nikt nie wygra.
3. Zasady gry
- Podawanie publicznie informacji o roli którą się odgrywa jest zabronione(kara -> ostrzeżenie/ban),
- Usunięci i nieżyjący przedstawiciele nie mogą pisać postów(kara -> ostrzeżenie/ban),
- Łamanie zasad określonych w roli gracza jest zabronione(kara -> ostrzeżenie/ban),
- Wykonywanie akcji przez graczy z rolami odbywa się za pomocą PW do mistrza gry,
- Posty graczy mogą dotyczyć jedynie aktualnej rozgrywki,
- Mistrz gry za pomocą adnotacji może w postach przekazywać informacje służące usprawnieniu przebiegu gry(uwagi, komentarze, upomnienia),
- Osoba nieaktywna przez dłuższy czas, zostanie przez resztę uznana za schizofrenika i pozbawiona prawa głosu i wypowiadania się.
- Mistrz gry decyduje o wszystkich sprawach nie ujętych w niniejszym regulaminie,
- Podczas trwania gry możliwe są zmiany w zasadach jej przebiegu(zezwolenie na jakąś zabronioną akcję itp),
- Obowiązują zasady ogólne Forum Arhn.eu.
4. Przebieg gry
Gra podzielona jest na dwie fazy, a kilku graczy ma przydzielone role specjalne!
a) Faza obrad
- Trwa jeden rok.
- Występuje 3 razy pod rząd.
- Czas w którym gracze głosują nad 1 osobą do wywalenia jednego z przedstawicieli.
- Początek/koniec fazy ogłaszany jest przez mistrza gry,
- W tej fazie Przedstawiciele mogą porozumiewać się ze sobą,
- Podczas rozmów gracze mogą rzucać podejrzenia, snuć domysły - które ograniczone są jedynie waszą wyobraźnią i realiami w których odbywa się zabawa,
- Na końcu tej fazy jedna z osób zostaje wywalona jedna osoba, jako oskarżona o próbę wprowadzenia jednego ze zbrodniczych systemów,
b)Faza przerwy powyborowej
- Po wyborach rada robi sobie 3 miesiące przerwy na przemyślenia.
- Gracze z rolami wykonują wtedy akcje.
- Poprzedzona jest trzema obradami.
Raz na 3 lata, po 3 fazie obrad, przeprowadzone są wybory rządu(automatyczne, na podstawie tego ilu przedstawicieli popiera którą partię), oraz jest podane do informacji publicznej kto jaką rolę miał. Wtedy gracze z rolami mogą wykonywać akcje.
Faza ta może zadecydować nad zwycięstwem wolnych lub skorumpowanych Przedstawicieli.
c) Role
ZDRADZENIE swojej roli innym graczom będzie karane. O rolach informować będzie mistrz gry po śmierci danego gracza.
ZDRADZENIE bezpośrednio informacji uzyskanych po wykonaniu akcji będzie karane. Takie informacje można jedynie przekazywać pośrednio poprzez domysły/spekulacje/oskarżenia - tak jak to robią inni gracze.[/color]
Role zostaną rozdzielone przez mistrza gry przed rozpoczęciem gry, a po zakończeniu zapisów.
2x Człowiek NPD - Stara się wyrzucić w wyniku głosowania wszystkich tych, którzy nie opowiadają się za NPD.
2x Człowiek KPWG - Stara się wyrzucić w wyniku głosowania wszystkich tych, którzy nie opowiadają się za KPWG.
Prostytutka - Raz na 3 lata, po wyborach gracza by poznać jego rolę.
Głosiciel wolności - Raz na 3 lata, po wyborach, wskazuje gracza. Jak ten gracz będzie z KPWG lub NPD - zmienia poglądy i głosuje inaczej. Wtedy przestaje się opowiadać po stronie swojej partii. Współczłonek tego samego ruchu nie jest informowany o transformacji towarzysza.
Morderca - Na początku każdej kadencji(po wyborach) może zamordować jednego z graczy.
Niezależny Przedstawiciel - zwykły gracz, głosuje jak chce, o ile nie stanie się marionetką.
5. Lista graczy
1. Karwelas
2. Manga Ryu
3. farmaceuta
4. Sanczes
5. TheGreatMikx
6. Budek
7. Kacpej
8. Bero
9.ExE221
10.Dobuch66
11. Alario
Szantażysta - Romostan 1950
Rok 1950. Dwumilionowe państewko na Bałkanach właśnie odzyskało niepodległość. Niestety, ostatnie wojny pozostawiły w nim korupcje, szantaże i inne fuj rzeczy które nie pozwalają mu w pełni stanąć na nogi...
NPC: 138 letni Gurgie. Weteran wielu wojen. Honorowy członek rady. Nie można na niego głosować, oraz w wyborach jego głos nie jest wliczany.
Mistrz gry: Gurgie - Prywatna wiadomość
1. Fabuła gry
W państwie toczy się walka o władzę. Obywatele nie mają prawa głosu, jedynie wybrani przez nich Przedstawiciele. Istnieją 3 główne partie. 2 z nich, Neonazistowska Partia Demokratyczna(NPD) oraz Komunistyczna Partia Wolności Gospodarczej(KPWG), jak odkryło UDiP, posiadają po dwóch przekupionych bądź zaszantażowanych przedstawicieli. Istnieje również trzecia partia, Ugrupowanie Dobroci i Przyjaźni(UDiP), które to jest partią popieraną przez 90% wszystkich obywateli i jest najmniej skorumpowane. Z tego względu wszyscy przedstawiciele przyznają się do głosowania własnie na nie.
UWAGA!
Każdy z graczy może w swoich postach dopisywać własne historie dotyczące lokacji, fabuły czy też swojej postaci.
2. Cel gry
Wolni Przedstawiciele:
Całkowite wyeliminowanie z polityki NPD i KPWG.
NPD:
Uzyskanie więcej niż 50% w wyborach.
KPWG:
Uzyskanie więcej niż 50% w wyborach.
W przypadku wyniku 50% dla KPWG oraz 50% dla NPD, będzie wojna domowa i nikt nie wygra.
3. Zasady gry
- Podawanie publicznie informacji o roli którą się odgrywa jest zabronione(kara -> ostrzeżenie/ban),
- Usunięci i nieżyjący przedstawiciele nie mogą pisać postów(kara -> ostrzeżenie/ban),
- Łamanie zasad określonych w roli gracza jest zabronione(kara -> ostrzeżenie/ban),
- Wykonywanie akcji przez graczy z rolami odbywa się za pomocą PW do mistrza gry,
- Posty graczy mogą dotyczyć jedynie aktualnej rozgrywki,
- Mistrz gry za pomocą adnotacji może w postach przekazywać informacje służące usprawnieniu przebiegu gry(uwagi, komentarze, upomnienia),
- Osoba nieaktywna przez dłuższy czas, zostanie przez resztę uznana za schizofrenika i pozbawiona prawa głosu i wypowiadania się.
- Mistrz gry decyduje o wszystkich sprawach nie ujętych w niniejszym regulaminie,
- Podczas trwania gry możliwe są zmiany w zasadach jej przebiegu(zezwolenie na jakąś zabronioną akcję itp),
- Obowiązują zasady ogólne Forum Arhn.eu.
4. Przebieg gry
Gra podzielona jest na dwie fazy, a kilku graczy ma przydzielone role specjalne!
a) Faza obrad
- Trwa jeden rok.
- Występuje 3 razy pod rząd.
- Czas w którym gracze głosują nad 1 osobą do wywalenia jednego z przedstawicieli.
- Początek/koniec fazy ogłaszany jest przez mistrza gry,
- W tej fazie Przedstawiciele mogą porozumiewać się ze sobą,
- Podczas rozmów gracze mogą rzucać podejrzenia, snuć domysły - które ograniczone są jedynie waszą wyobraźnią i realiami w których odbywa się zabawa,
- Na końcu tej fazy jedna z osób zostaje wywalona jedna osoba, jako oskarżona o próbę wprowadzenia jednego ze zbrodniczych systemów,
- Głosowanie odbywa się w temacie, obok innych rozmów,
- Każdy głos MUSI być poparty argumentami,
- Nick gracza na którego głosujemy zapisujemy kolorem czerwonym
- Jeśli chcemy zmienić głos, zapisujemy tą informację kolorem niebieskim
- Jeśli chcemy zrezygnować z oskarżania kogokolwiek, zapisujemy tą informację kolorem zielonym
- Możliwe jest wstrzymanie się od głosu, należy to zapisać kolorem zielonym
- Możliwe jest oddanie głosu za niewyrzucaniem nikogo. to coś robi się kolorem fioletowym. Ta opcja zadziała maksymalnie 2 razy podczas 1 kadencji rządu(na 3 fazy obrad, maksymalnie 2 razy ta opcja będzie brana pod uwagę)
- Podczas remisu w głosach mistrz gry może zarządzić przedłużenie fazy zewnętrznej lub odstąpić od wywalenia gracza
Kod:
[color=red]czerwonym[/color]
[color=#00BFFF]niebieskim[/color]
[color=#32CD32]zielonym[/color]
[color=purple]fioletowym[/color]
b)Faza przerwy powyborowej
- Po wyborach rada robi sobie 3 miesiące przerwy na przemyślenia.
- Gracze z rolami wykonują wtedy akcje.
- Poprzedzona jest trzema obradami.
Raz na 3 lata, po 3 fazie obrad, przeprowadzone są wybory rządu(automatyczne, na podstawie tego ilu przedstawicieli popiera którą partię), oraz jest podane do informacji publicznej kto jaką rolę miał. Wtedy gracze z rolami mogą wykonywać akcje.
Faza ta może zadecydować nad zwycięstwem wolnych lub skorumpowanych Przedstawicieli.
c) Role
ZDRADZENIE swojej roli innym graczom będzie karane. O rolach informować będzie mistrz gry po śmierci danego gracza.
ZDRADZENIE bezpośrednio informacji uzyskanych po wykonaniu akcji będzie karane. Takie informacje można jedynie przekazywać pośrednio poprzez domysły/spekulacje/oskarżenia - tak jak to robią inni gracze.[/color]
Role zostaną rozdzielone przez mistrza gry przed rozpoczęciem gry, a po zakończeniu zapisów.
2x Człowiek NPD - Stara się wyrzucić w wyniku głosowania wszystkich tych, którzy nie opowiadają się za NPD.
2x Człowiek KPWG - Stara się wyrzucić w wyniku głosowania wszystkich tych, którzy nie opowiadają się za KPWG.
Prostytutka - Raz na 3 lata, po wyborach gracza by poznać jego rolę.
Głosiciel wolności - Raz na 3 lata, po wyborach, wskazuje gracza. Jak ten gracz będzie z KPWG lub NPD - zmienia poglądy i głosuje inaczej. Wtedy przestaje się opowiadać po stronie swojej partii. Współczłonek tego samego ruchu nie jest informowany o transformacji towarzysza.
Morderca - Na początku każdej kadencji(po wyborach) może zamordować jednego z graczy.
Niezależny Przedstawiciel - zwykły gracz, głosuje jak chce, o ile nie stanie się marionetką.
5. Lista graczy
1. Karwelas
2. Manga Ryu
3. farmaceuta
4. Sanczes
5. TheGreatMikx
6. Budek
7. Kacpej
8. Bero
9.ExE221
10.Dobuch66
11. Alario