Ocena wątku:
Terraria 1.0.6 - Przetłumaczony Changelog
|
10-08-2011, 01:50,
Post: #1
|
|||
|
|||
Terraria 1.0.6 - Przetłumaczony Changelog
Na początku chciałbym wspomnieć, że przetłumaczyłem to ja i Karguel1995.
Zapraszam do lektury. <strong>---NPC--- </strong> <strong>Nowe potwory</strong> - Spike Ball (Nieśmiertelny przeciwnik) - Blazing Wheel (Nieśmiertelny przeciwnik) - Dungeon Slime (Posiada Golden Key) - Goblin Scout <strong>Zmiany w NPC</strong> - 'Hornet' w 'Underground Jungle' może teraz strzelać ządłem. Takie żądło ma 33% szansy na zatrucie przeciwnika na 10 sekund. - Gdy 'Eater of Worlds' ucieknie, nie wyświetla się napis, że zginął. - 'Cursed Skulls' mają teraz szansę, aby zastosować 'Cursed debuff' - NPC, którzy są daleko od domu i spróbują do niego wrócić, nie będą już drgali w prawo i lewo, kiedy zostaną zatrzymani. - 'Bats', 'Harpy' i 'Demon' są ulepszeni, aby zapobiec zatrzymywaniu się na ścianie. - 'Slimes', kiedy są w wodzie i nie mają gdzie "pójść", zawracają. - 'Man Eaters' i "Snatchers" mają teraz mniej HP i są - 'Lava Slimes' nie wytwarzają lawy, kiedy zostaną zabite. - 'Meteor Heads' są wolniejsze, ale posiadają większy atak. - 'Bone Serpents' mają teraz nowy dźwięk, podczas umierania. Dźwiek podczas trafienia 'Bone Serpent' został naprawiony. - 'Hornets' teraz prawidłowo wpadają do wody. - Od teraz NPC przychodzą, kiedy mamy inne umeblowanie. Dotychczas potrzebowaliśmy stołu i krzesła. NPC potrzebuje teraz jednego "komfortowego obiektu" (krzesło, tron, ławka, łóżko, toaleta), oraz "płaskiej powierzchni mebla" (Stół, kredens, workbench, wanna, regał) do pokoju, aby mogli z niego zrobic swój własny. - 'Thorns' są niszczone po ich dotknięciu i wywołują obrażenia. <strong>Poprawki błędów NPC</strong> - Gdy 'Eater of Worlds' ucieknie, nie wyświetla się napis, że zginął. - NPC, którzy są daleko od domu i spróbują do niego wrócić, nie będą już drgali w prawo i lewo, kiedy zostaną zatrzymani. - 'Hornets' teraz prawidłowo wpadają do wody. - 'Vultures' nie powinny więcej wisiec w powietrzy w momencie gdy piasek pod nimi zapadnie sie. <strong>---Przedmioty--- </strong> <strong>Nowe przedmioty</strong> - Shadow Key (Klucz cienia) - Golden Key (złoty klucz) - Shadow Chest (wymaga 'Shadow Key') - Obsidian Background Walls ("ściana tylnia" z obsydianu) - Mud Background Walls("ściana tylnia" z błota) - Jungle Spore (Zastępuje 'Jungle Rose', ale tylko w craftingu) - Tattered Cloth (obdarte ubranie) - Battle Standard (Pozwala na manualne rozpoczęcie ataku goblinów) - Piano - Loom (Warsztat tkacki) (Teraz potrzebne do craftingu większości ubrań z 'Silk') - Bench (Ławka) - Dresser (kredens/garderoba) - Bathtub (wanna) - Red Banner (Czerwony sztandar) - Green Banner (Zielony sztandar) - Blue Banner (Niebieski sztandar) - Yellow Banner(Zółty sztandar) - Lamp Post (Latarnie) - Tiki Torch (Pochodnia Tiki) - Barrel (Beczka) - Chinese Lantern (Chińskie latarnie) - Cooking Pot (Garnek do gotowania) - Safe (Sejf) (Oddzielna prywatna "przechowalnia" inna niż 'Piggy Bank') - Skull Lantern (Czaszkowa lampa) - Trash Can (Kosz na śmieci) - Candelabra (Świeczniki) - Pink Jar (Różowy słoik) - Mug (Kubek) - Beer Keg (Beczka piwa) - Beer (Piwo) - Bookcase (Regał na książki) - Throne (Tron) - Bowl (Miska) - Bowl of Soup (Miska na zupę) - Toilet (Toaleta) - Grandfather Clock (Zegar dziadka) - Statue (Statuła) <strong>Zmiany w przedmiotach</strong> - 'Wooden Tables', 'Doors' i 'Workbenches' mają teraz lepszą grafikę. - Cena 'Glow Sticks' została obniżona. - Monety zostawiają ślady blasku podczas ruchu - 'Jungle Rose' są rzadszym dropem i nie są już wykorzystywane do craftingu. - 'Grappling Hooks' nie mogą być już tak szybko wystrzeliwane. Należy poczekać, aż poprzedni strzał wyląduje lub wróci do gracza, zanim będzie można rzucać następnym. - 'Suspicious Looking Eyes' można teraz czasami znaleźć w skrzyniach. - 'Flamelash', 'Sunfury' i 'Flower of Fire' nie są już "dropem". Obecnie można je znaleźć w 'Shadow Chest' w piekle (Underworld) - 'Ash' i 'Mud' nie spadają już z powodu grawitacji. - 'Hellstone' nie wytwarza światła i jest bardziej rzadszy do znalezienia. - 'HellStone' wytwarza lawę, gdy jest wydobywany, ale tylko w piekle (Underworld) - 'Cactus' nie powoduje odepchnięć, przezco podróżowanie przez pustynie sprawia mniej kłopotów. - 'Potions' dają teraz mniej HP, a okres między którym możemy pić elixiry trwa 1 minutę. - Umieszczanie "ściany tylniej" jest teraz łatwiejsze. 1 blok wypełnia automatycznie dziurę. - 'Flails' (Cepy) mają teraz inną mechanikę. Można je kręcić, naciskając lewy i prawy przycisk myszki szybko w kółko, po tym jak zostały wyrzucone trzymając wciśnięty przycisk myszy. - Wszystkie "ściany tylnie" uważane są za "ściany domu" (Tak, nawet 'Dirt' i ściany z 'Dungeonu'). - Dwa tego samego typu akcesoria nie mogę być wyposażone jednocześnie. - Przepis na 'Fish Bowl' został zmieniony. Teraz wymagana jest 'Bottled Water', a nie tylko 'Bottle'. - Pancerze są teraz bardziej na klasę postaci. Ich statystyki zostały zmienione: * Meteor Armor - Większe obrażenia od magii. Bonus za set: 'Space Gun' wymaga 0 many. * Molten Armor - Bonus za set: Większe obrażenia od broni białej. * Shadow Armor - Szybszy atak broni białej. Bonus za set: Zwiększona szybkość poruszania się. * Necro Armor - Większe obrażenia od broni dystansowej. Bonus za set: Zmniejsza zużycie amunicji. * Jungle Armor - Max Mana Buff, większa szansa na critical z broni magicznej. Bonus za set: Mniejsze zużycie many. - Kilka magicznych przedmiotów zostało bardziej zbalansowane. Między innymi: * 'Flower of Fire' zadaje większe obrażenia i kosztuje więcej many. * 'Band of Star Power' dodaje 20 MP do twojego maximum many, ale nie regeneruje już many. * 'Orb of Light' porusza się teraz wolniej i jest wymieniony jako buff, który można usunąć, jeśli chcesz, a także znać jego czas trwania. * 'Magic Missle' jest teraz szybsze i jest wystrzeliwany, kiedy przestajesz wciskac klawisz myszki, zamiast po prostu znikac. * 'Flamelash' jest wystrzeliwany kiedy przestajesz wciskac klawisz myszki, zamiast po prostu znikac. * 'Meteor Armor' i 'Molten Armor' już nie wydzielają światła. * 'Starfury' zadaję więcej obrażeń, wymaga więcej many, a na dodatek możliwe jest używanie jej pod ziemią. Jeżeli gwiazda zespawnuje się w ścianie, będzie "podróżowała" przez nią, dopóki nie doleci aż do otwartej przestrzeni, a wtedy rozbije się dopiero, kiedy uderzy w kolejną ścianę. * 'Mini-shark' ma 33% na strzelenie bez użyci amunicji. * 'Flintlock Pistols' i 'Muskets' są teraz mocniejsze. <strong>Poprawa błędów przedmiotów</strong> - 'Bottled Water' nie może być zbierana podczas stania przy lawie. - 'Night Owl Potion' działa poprawnie. - 'Piggy Bank' nie powinien już latać, kiedy ziemia pod stołem, na którym jest 'Piggy Bank', zostanie usunięta. - Zwrost prędkości broni białej jest obliczany prawidłowo. - 'Cactus' nie niszczy już bloków, na które urośnie. <strong>---Interfejs Gry---</strong> - Teraz jest opcja wyłączenia tekstu zbierania. - Nowy 'hot-key' dla 'Grappling Hook' (domyślnie ustawione na "E") - 'Hot-bar slots' będą pokazywały liczbę 'hot-keya' - 'Mana-bar' jest teraz niebieski, a tekst z ilością zdrowia jest zielony. - Interfejs jest inaczej pokolrowany. 'Inventory' jest niebieski, 'Equip' jest zielony, 'Craft' fioletowy, sklepy brązowe, a skarbonki i sejfy różowe. - 'Hot-keys' dla 'Mana Potion' i 'Healing Potion' działają teraz poprawnie. - Dzięki kliknięciu prawym przyciskiem myszki na 'accessory', lub na część zbroi w twoim 'inventory' zostaje automatycznie wyposażone. - Nowo otrzymane przedmioty będą teraz znajdowac się w prawym dolnym rogu 'inventory, a nie w lewym górnym. - Obecnie jest 'Trash Can slot' w twoim 'inventory'. Umieszczenie jakiegokolwiek przedmiotu będzie skutkowało zniszczeniem tego przedmiotu. Jednak ostatni wrzucony przedmiot zostanie . - Gdy masz otwartą 'skrzynię' lub 'piggy bank', ukaże się opcja "'Loot all!'" która pozwali Ci na przeniesienie wszystkiego do skrzyni. - Został naprawiony błąd z wyrzucaniem rzeczy w ekwipunku. - Niektóre narzędzia dają teraz informację co mogą rozkopać. - Zostały dodane 4 sloty dla amunicji. - Jest możliwość zablokowania Hot Bar - nie pozwoli nam zmienić przez kliknicie na 'hot-bar' aktualnie trzymanej rzeczy do momentu odblokowania. - 'Hotekeys' pozwolą nam teraz zmienić trzymaną rzecz przy otwartym ekwipunku. - Sklepy teraz odsprzedają rzeczy które niedawno sprzedałeś. - Możesz szybko usunąć wiadomość z chatu naciskając ESCAPE. <strong>--Różne-- </strong> <strong>Gameplay</strong> <strong>Nowe rzeczy</strong> - Cios krytyczny. Masz małą szansę, że zadasz przeciwnikowi więcej obrażeń - Typy obrażeń. Dzielą sięna: Walke wręcz, miotające i magiczne. Służyć będzie to do rozwinięcia paru różnych systemów i buffów. Przedmioty teraz mają informację jakiego typu używają. - Automatyczne leczenie gdy nie walczysz. - Mana regeneruje się gdy jej nieużywasz. Szybciej kiedy stoisz. Wolniej kiedy chodzisz. <strong>Tworzenie postaci</strong> - Dodano 19 nowych fryzur - Teraz jest opcja wybrania 'Male/Female'. Każda płeć posiada inne dźwięki. Dziewczyna jak i mężczyzna posiadają inne fryzury. - Przy tworzeniu postaci dodano przycisk, którym można wybrać poprzednią fryzurę. - Dodano trzy nowe tryby, które są do wybrania przy tworzeniu postaci: * Softcore - wyrzuca pieniądze po śmierci, NIE zmienia wartości życia ani many. * Mediumcore - wyrzuca wszystkie przedmioty po śmiercy, NIE zmienia wartości życia ani many. * Hardcore - wyrzuca wszystkie przedmioty i usuwa postać. Po śmierci zostajesz duchem. <strong>Tłumaczenie</strong> - Poprawiono kilka błędó w pisowni i usunięto znak "%" przy niektórych podpowiedziach 'Guide'. - 'Misc' przy tworzeniu postaci, zmieniono nazwę na 'Shoes'. <strong>Muzyka i dźwięki</strong> - Nowa muzyka w 'Corruption'. - Nowe dźwięki przy wydarzeniach. - Rozmowy z NPC. - Gdy mana naładuje się do pełna, postać na moment zabłyszczy. - Dźwięki dla: 'Water Bolt', 'Flameslash', 'Flower of Fire'. <strong>Wydajność</strong> - Zoptymalizowano 'Finding Tile Frames', więc mapy ładują się o wiele szybciej. <strong>Generator świata</strong> - W dżungli spawnuje się więcej Gemów. - Domy w piekle różnią się teraz od siebie. Mogą być zbudowane z obsydianu i byćnaprawdę wysokie. - Dżumgla w ziemi ma teraz 'BackGround' z 'Mud'. - Dungeony nie spawnują się już w oceanie. - Pustynie pojawiają się teraz dalej od spawnu. - Dungeony generują się teraz z większą ilością kolców i mniejszą ilością oświetlenia. - W podzimiach jest więcej lawy. - Niektóre itemy nie pojawiają się już w dungeonie, zostały przeniesione gdzie indziej.<br /><a class="wordbb-full-post" href="http://www.terrariahq.pl/2011-08-10/terraria-1-0-6-przetlumaczony-changelog/" title="Terraria 1.0.6 - Przetłumaczony Changelog">Przeczytaj newsa na stronie TerrariaHQ - kliknij.</a> |
|||
« Starszy wątek | Nowszy wątek »
|
Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości
Ładowanie... |