Liczba postów: 2
Liczba wątków: 0
Dołączył: Jan 2013
Reputacja:
0
1. Mass Effect (cała seria... wiem, że z każdą kolejną spadała jakość, ale po prostu zakochałem się w tym świecie.
2. Assassin's Creed (głównie część pierwsza, była wręcz magiczna).
3. Wiedźmin 2 (z jedynką się strasznie męczyłem)
4. Sleeping Dogs (zupełnie się nie spodziewałem, że ta gra będzie tak dobra!)
Liczba postów: 1
Liczba wątków: 0
Dołączył: Jan 2013
Reputacja:
0
1.Wszystkie FIFY I PES-Y
2.Seria Assasin's Creed
3.Seria Gothic
4.Battlefield 3
Liczba postów: 2
Liczba wątków: 0
Dołączył: Jan 2013
Reputacja:
0
1.league of legends
2.Left 4 Dead
3.TeamFortress 2
Liczba postów: 3
Liczba wątków: 0
Dołączył: Jan 2013
Reputacja:
0
1.Assassin's Creed - wszystkie
2.Diablo 2
3.Battlefield 3
4.Call of Duty 2
Liczba postów: 2
Liczba wątków: 0
Dołączył: Feb 2013
Reputacja:
0
1. Metro 2033
2. League of Legends
3. Cała Seria CoD
4. NaviField
5. ArmA 2 (DayZ)
Liczba postów: 501
Liczba wątków: 29
Dołączył: Dec 2012
Reputacja:
146
1. Seria Assassin's Creed
2. Wiedźmin 2
3. Wiedźmin
4. Super Meat Boy
5. Counter Strike: Global Offensive
6. Counter Strike 1.6
Liczba postów: 93
Liczba wątków: 5
Dołączył: Jul 2012
Reputacja:
20
1. Borderlands (wszystkie)
2. Assassin's Creed (wszystkie)
3. GTA (wszystkie)
4. Heavy Rain
Sygnatura niezgodna z regulaminem forum 'arhn.eu' rozdział XLVIII pkt. π.
Liczba postów: 2
Liczba wątków: 0
Dołączył: Jan 2013
Reputacja:
0
Battlefield cała seria.
Borderlands 1 i 2.
League of Legends.
Minecrft.
Wiedźmin 2.
Liczba postów: 6
Liczba wątków: 1
Dołączył: Feb 2013
Reputacja:
0
- Liero
- Cave story
- Wszelkie indie games ala Limbo
- Super Meat Boy
Liczba postów: 1
Liczba wątków: 0
Dołączył: Feb 2013
Reputacja:
0
"Hirołsy" mają coś co ie pozwala o nich zapomnieć, odkąd zagrałem w trojeczkę po raz pierwszy wiele lat temu co jakiś czas do niej wracam. Podobnie jest chyba z większością fanów serii ^^
Liczba postów: 2
Liczba wątków: 0
Dołączył: Jan 2013
Reputacja:
0
1.GTA San Andreas
2.GTA IV
3.Hitman
4.Red Dead Redemption (tak wiem, to tytuł konsolowy)
Liczba postów: 14
Liczba wątków: 4
Dołączył: Jan 2013
Reputacja:
1
1.The Elder Scrolls V Skyrim
2.Binding of Isaac
3.Władca Pierścienia Bitwa o śród ziemie 2
4.Fable
5.MajnKraft
Liczba postów: 16
Liczba wątków: 1
Dołączył: Feb 2013
Reputacja:
0
A ja tam wole RPG:
-Wiedźmin 1 i 2
-Całą serie Tes
- Dragon Age Początek
-A na koniec Gothiki - te prawdziwe 3 cześći
Liczba postów: 3
Liczba wątków: 1
Dołączył: Feb 2013
Reputacja:
0
Don't Starve.
Seria Leagcy of Kain
oraz H'n'S
Liczba postów: 5
Liczba wątków: 1
Dołączył: Jan 2013
Reputacja:
0
1. Wiedźmin 1 i 2 - Polski produkt to raz, dobry produkt to dwa, epicka fabuła to 3
2. Trylogia Mass Effect - Klimat to raz, zakończenia (oprócz trójki) suuuper, postać Sheparda EPIC!
3. Diablo 1 i 2 - Gra do której chcę się wracać mimo upływu lat 8|
Liczba postów: 2
Liczba wątków: 0
Dołączył: Feb 2013
Reputacja:
0
Hmm... moje ulubione to:
Gothic 2 Noc Kruka
Legend of Grimrock
Seria Assassin's Creed
GTA San Andreas
Warhammer 40000 Dawn of War
Heroes of Might and Magic 3 Złota Edycja
Liczba postów: 1
Liczba wątków: 0
Dołączył: Jan 2013
Reputacja:
0
1.Wiedźmin 2
2.Seria Assassin Creed
3.Metro 2033
4.GTA SA,IV
5.W.oT
Liczba postów: 15
Liczba wątków: 1
Dołączył: Jan 2013
Reputacja:
0
Osobiście Uwielbiam
- Gothic 2 (jeżeli grać to tylko z dodatkiem)
- Całe uniwersum S.T.A.L.K.E.R'a (moim zdaniem najlepszy Cień Czarnobyla)
- Metro 2033
- GTA San Andreas
- Heroes of Might and Magic III (według mnie najlepsza część)
- Painkiller + Battle out of Hell
- Call of Duty
- Sonic Adventure DX
- Worms World Party
- Worms Blast
- Rollercoaster Tycoon 2 + Dodatki
Ogólnie mógłbym napisać więcej, ale chciałem wypisać te gry, które najbardziej lubię. Są to głównie stare gry, jak ktoś kiedyś powiedział "Co dobre nigdy się nie starzeje"