22-09-2012, 12:33
One Piece!
Ulubione anime
|
22-09-2012, 12:40
Ja mam dwie ulubione serie:
Higurashi no Naku Koro ni- świetny dreszczowiec powodujący co chwilę dosłownie łapanie się za głowę. Niech nie zmylą Was kolorowe i słodkie fryzurki dziewczynek z wioski. Wyrywanie paznokci included. Casshern Sins- ponoć remake jakiegoś starego anime. W rezultacie opowieść o człowieku, który jest ścigany przez wszystkich, bo uważają, że jeśli go zabiją, zyskają nieśmiertelność. Dużo robotów (nie mechów) included.
Wejdź na Mangowego bloga: Worek Ryżu!
03-11-2012, 01:28
Fist of the North Star - czyli "Jesteś już martwy"
Full metal alchemist brotherhood - w przeciwieństwie do pierwszej serii trzyma się mangi Higurashi no Naku Koro ni - horror jakich mało One piece - za to że po 570 odcinkach dalej do oglądam
03-11-2012, 03:34
Naruto - po prostu lubię tego pomarańczowego dresa
Dragon Ball - klasyka dzieciństwa Full Metall Alchemist - nie pamiętam już którą serię oglądałem ale nie mogłem się oderwać Afro Samurai - klimat i dubbing Samuela L. Jacksona to 2 wspaniałe rzeczy.
03-11-2012, 03:47
Great Teacher Onizuka- 80% głupoty 20% Życia (Manga lepsza)
Elfen Lied i Neon Genesis Evangelion - tak do myślenia Grobowiec Świetlików - do popłakania Ojcowie chrzestni z Tokio - Pozytywna historia Macross (frontier) - muzyka + mechy = wypas Gigi białe majteczki, Daimoss, Yatamman, magiczne zwierciadełko, Fantastyczny świat Paula - Dzieciństwo z Polonią 1
05-11-2012, 21:47
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 05-11-2012, 21:48 przez kacper3615.)
1.FullMetal Alchemist
I to tyle
Zdecydowanie Pokemon Pokemony to najwspanialsza bajka dzieciństwa ^^ :Psyduck: :Swinub: :Megusta:
06-11-2012, 13:17
Kolejność oprócz pierwszego miejsca przypadkowa.
1 Dragon Ball - Wiadomo klasyk 2 Naruto 3 Bleach 4 Fairy Tail 5 One Piece 6 Katekyo Hitman Reborn - Na początku komedia, potem nastawione głównie na walkę. I to chyba tyle z ulubionych.
10-11-2012, 12:17
1.Dragon Ball
2. Darker than Black 3. Spice and Wolf 4. Code Geass
10-11-2012, 17:07
1. Hellsing Ultimate
2. Hellsing TV Series Reszta losowo: Bleach, Full Metal Alchemist, Bobobo-bo Bo-bobo, Death Note, Afro Samurai.
10-11-2012, 17:12
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 10-11-2012, 17:41 przez Matuleczek.)
dla mnie najlepszą są pokemony dlaczego ? nie oglądam ich. jak byłem mały to zawsze leciały w tv
11-11-2012, 15:52
Obecnie to mój ranking opiera się jedynie na... Pokemonach. Nie mam styczności za bardzo obecnie z anime, niegdyś byłem fanem "śmieciowego" Beyblade. Oglądałem też Dragon Balla, Naruto, Full Metal... no i Cowboya na Hyperze ^^
03-12-2012, 16:03
1.Death Note
2.Full Metal Alchemist 3.Great Teacher Onizuka 4.Mushishi
07-01-2013, 01:13
Po prostu dam link do swojej fag-listy, będę i tak czy siak zmuszony pozmieniać oceny, ale można określić, które tytuły polecam
30-01-2013, 23:32
Nie przepadam za anime, aczkolwiek obejrzałem Fate Stay Night i Dragon Ball'a.
31-01-2013, 01:38
1.dragon ball-klasyk
2.great teacher onizuka-świetny humor nieraz usmiechneła mi sie geba ɛ.full metal alchemist-poprostu swietne anime 4.pokemon-pokemon gonna catch them all 5.one piece-było całkiem interesujace 6.death note-było um inteligetne? 7.ao no exorcist-napi****lanie demonow z piekła yay 8.zero no tsukaima-ch***we anime ale ma jedna fajną scene w której uroniłem jedna mała łezke (sooooo gay)
31-01-2013, 01:47
Mało oglądam anime. Ale mam tylko dwa tytuły: Pokemon (ze względu na polski dubbing) oraz Dragon Ball.
31-01-2013, 11:56
Dragon Ball.
11-02-2013, 21:35
1.Dead Note za L
2.Bleach za bankai truskawki 3.Elfen Liede 4.Full Metal Alchemic
12-02-2013, 01:03
To i może ja się dołączę. Bez jakiejś specjalnej kolejności, ot po prostu wymienię na co warto zerknąć w wolnej chwili. Ukryję listę, coby nie było nagle ściany tekstu...
Akira Jin-Roh: The Wolf Brigade Wolf's Rain Ghosh in the Shell Metropolis My Neighbor Totoro Princess Mononoke Spirited Away Bakemonogatari Nisemonogatari Nekomonogatari: Kuro Neon Genesis Evangelion Neon Genesis Evangelion: The End of Evangelion Rebuild of Evangelion: 1.0 - You Are (Not) Alone Rebuild of Evangelion: 2.0 - You Can (Not) Advance Berserk (w sumie to mogę polecić tylko mangę) Blood+ Blood: The Last Vampire Vampire Hunter D Vampire Hunter D: Bloodlust Trinity Blood Chobits Claymore Slayers (w każdej formie i odmianie) Code Geass: Lelouch of the Rebellion Code Geass: Lelouch of the Rebellion R2 Code Geass: Nunnally in Wonderland Cowboy Bebop Cowboy Bebop the Movie: Knockin' on Heaven's Door Desert Punk Gunslinger Girl Ergo Proxy King of Thorn (choć bardziej polecam mangę Ibara no Ou) Texhnolyze Serial Experiments Lain Hikaru no Go Elfen Lied Fullmetal Alchemist: Brotherhood Ghost Hunt Golden Boy (uwaga na ecchi, w ogóle to 16+) Great Teacher Onizuka Guin Saga Hellsing Ultimate Highschool of the Dead Another Higurashi no Naku Koro ni Higurashi no Naku Koro ni Kai Higurashi no Naku Koro ni Rei Kaze no Stigma (nie jest jakieś świetne, ale...) Le Chevalier D'Eon Monster (prawdziwy must see!) Perfect Blue Noir Kite My-HiME My-Otome My-Otome Zwei My-Otome 0~S.ifr~ (tak, to prawdziwy tytuł, nie naciskam tyldy z byle powodu) Rurouni Kenshin Rurouni Kenshin: Seisouhen Rurouni Kenshin: Shin Kyoto Hen Rurouni Kenshin: Tsuiokuhen Record of Lodoss War Saiyūki Saiyūki Reload Saiyūki Requiem Saiyūki Gaiden Samurai 7 Samurai Deeper Kyo (anime cienkie, manga dość ciekawa) Hoshin Engi (czy też Soul Hunter, jak kto woli) The Melancholy of Haruhi Suzumiya Trigun Trigun: Badlands Rumble The Place Promised in our Early Days (znany także jako Beyond the Clouds) Vision of Escaflowne
12-02-2013, 01:42
to i ja dodam coś od siebie
Cowboy Bebop Neon Genesis Evangelion Golden Boy Agent Aika Slayers No i oczywiście symbol świetnego dzieciństwa Dragon Ball
12-02-2013, 14:12
O, coś dla siebie znalazłem C:
No więc tak 1. Fairy Tail - nieporównywalnie do innych miejsc według mnie najlepsze anime i manga :> 2. FMA Brotherhood 3. Kuroko no Basuke 4. Dragon Ball 5. Na piątym miejscu waham się nad: Beelzebub a Densetsu no Yuusha no Densetsu :>
Szkoda ze temat umarl
Elfen lied - kazdy zna Shinsekai Yor - propabli najlepsze anime 2012/2013 Jigoku Shoujo - mejnuje Fullmetal alchemist Smierciowy pamietnik Higurashi no naku Na każdym temacie łatwo się posty nabija. A za puste nabijanie postów są warny. Dlatego też masz 20% i szansę edycji posta tak, by miał jakąkolwiek wartość. To nie jest wyliczanka, wypadałoby napisać dlaczego te są fajne a inne nie ~Chmurowaty
19-06-2013, 04:16
1. Bleach
2. Death note 3. Bokurano 4. Dragon half Wysłane z mojego GT-S5570 za pomocą Tapatalk 2
19-11-2013, 00:04
Nie będę super odkrywczy. Kolejność przypadkowa.
1. Lupin III wszystko co wyszło pod tym tytułem, od odcinka pilotażowego z 1969 do Mine Fujiko to ui Onna z 2012. Klasyk animacji japońskiej porównywalny z Doraemonem. 2. Space Pirate, Capitan Harlock z 1979 r. Świetna historia, ale szpetny nawet jak na lata 70-te. 3. City Hunter + Angel Heart całość od 1987 do 2005. Wy macie Smocze kulki, ja mam miejskiego łowcę. 4. Cowboy Bebop razem z odcinkami specjalnymi i filmem od 1998 do 2001. Dla mnie najlepiej wykonane anime serial jaki dotychczas wyszedł. Szkoda, że mangę zrobili tragicznie. 5. FMA całość; 2 serie, dwa filmy i masa speciali od 2003 do 2011. Jedyny tytuł jaki byłem skłonny oglądać nawet jeżeli nie miał ścieżki audio(jeszcze na Hyperze). 6. Gintama od 2006-... jeden z ostatnich tytułów w wymierającej już budowie epizodycznej. 7. NANA od 2006-...(mam nadzieję) Najlepszy josei jaki kiedykolwiek powstał, królowa gatunku. 8. Black Lagoon całość od 2006 do 2010, za Revy, tyle starczy. 9. Cokolwiek studia Ghibli od 1984-... Najlepsze studio jakie powstało. 10. Cokolwiek Makoto Shinakia od 1997-... Dajcie mu jeszcze 10 lat a będzie ponad Konem i Miyazakim. |
« Starszy wątek | Nowszy wątek »
|