Liczba postów: 29
Liczba wątków: 9
Dołączył: Jan 2012
Reputacja:
2
10-01-2012, 23:11
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 10-01-2012, 23:19 przez Dorczenzo.)
Przed chwila napisałem b. dużo zdań i w ogóle. Ale wyłączyła mi się przeglądarka. Więc podajemy nasze ulubione gierki.
Mgs : Peace walker.
Final fantasy. (jakiekolwiek)
Valkyria chronicles.
Motor storm.
Poprawiłem trochę ortografię skoro jest to post rozpoczynający temat. Popracuj trochę nad tym to będzie się lepiej czytało Twoje wypowiedzi :) - Dorczenzo
Liczba postów: 5
Liczba wątków: 1
Dołączył: Jan 2012
Reputacja:
0
10-01-2012, 23:22
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 10-01-2012, 23:24 przez ol1n1o.)
Z gier na psp, które posiadam najbardziej podobały mi się nba2k12 i gta vcs.
Liczba postów: 50
Liczba wątków: 5
Dołączył: Jan 2012
Reputacja:
6
Hmm, Jest pare tytułów które zapadły mi w pamięć
-Final Fantasy Crisis Core
-Resistance Retribution
-Tekken Dark Ressurection
-Gta LCS,VCS
-Crash of the Titans
Liczba postów: 640
Liczba wątków: 51
Dołączył: Jan 2012
Reputacja:
216
U mnie wygląda to następująco:
- MediEvil Resurrection
- LocoRoco
- Hot Pixel
- God of War: Chains of Olympus
- Little Big Planet - nie posiadam PS3 więc musiałem zadowolić się wersją na PSP
- MotorStorm: Arctic Edge
- wszystkie GTA również ale o dziwo najbardziej urzekło mnie CW
Liczba postów: 7
Liczba wątków: 1
Dołączył: Jan 2012
Reputacja:
0
Trudno mi powiedzieć o ulubionych jak biedny bialasek sie kurzy w szufladzie tylko.
Ale pare nawet ich wymienie ;
-Patapon (przy pierwszym podejsciu nie moglem nawet tutoriala przejsc..)
-GoW - obie czesci - klasa sama w sobie
-GTA VCS - bo Vice City jest najlepsze
-Luxor, 7Wonders i inne "logiczne" - to mozna przechodzic caly czas
Liczba postów: 260
Liczba wątków: 21
Dołączył: Jan 2012
Reputacja:
30
Mi tam bardzo podobało się Killzone Liberations
Liczba postów: 1 446
Liczba wątków: 159
Dołączył: Jan 2012
Reputacja:
742
No Heroes Allowed, Crisis Core: FF VII (nie bijcie ), Rock Band Unplugged, Eye of Judgment, Patapon, beats... to mi przyszło do głowy od razu
Liczba postów: 640
Liczba wątków: 51
Dołączył: Jan 2012
Reputacja:
216
Nikt nie wspomniał o "monstero huntero" Szadoł by wspomniał!
Archon, jak się grało w RB na PSP? Zabierałem się do tego żeby sprawdzić ale jakoś nie było czasu. Dało się posiedzieć nad tym dłużej czy raczej takie na chwilę?
Ja jeszcze spędziłem sporo czasu przy Fired Up - całkiem przyjemne, szczególnie jak na kilka lat temu
Liczba postów: 9
Liczba wątków: 0
Dołączył: Jan 2012
Reputacja:
0
14-01-2012, 21:33
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 14-01-2012, 21:33 przez rht4r.)
Pierwsze które mi przychodzą do głowy więc chyba ulubione:
Wipeout Pure
Lumines
Ridge Racer
Crisis Core: FF VII
Castlevania The Dracula X
DJ Max 3 Portable
Liczba postów: 32
Liczba wątków: 1
Dołączył: Jan 2012
Reputacja:
1
PSP mam od niedawna i chyba powoli żałuję kupna, spodziewałem się większej ilości dobrych gier.
Do tej pory podobało mi się:
Star Wars The Force Unleashed
Half-Minute Hero
Burnout Dominator i Legends
GTA:LCS i VCS
Rock Band Unplugged
LittleBigPlanet
Do tego z PSX:
Legacy of Kain: Soul Reaver
Liczba postów: 1 446
Liczba wątków: 159
Dołączył: Jan 2012
Reputacja:
742
(14-01-2012, 17:32)Dorczenzo napisał(a): Archon, jak się grało w RB na PSP? Zabierałem się do tego żeby sprawdzić ale jakoś nie było czasu. Dało się posiedzieć nad tym dłużej czy raczej takie na chwilę?
Wybacz, jakoś wyparłem z mózgu ten fragment :P
Mnie się grało super, bo uwielbiam Rock Band, można dokupić piosenki i w ogóle, ale jak nie lubisz gier pokroju beats to Ci nie przypadnie do gustu. Jeśli się nie mylę, na PSN jest nawet demo + darmowa (?) albo niemal-darmowa wersja, gdzie dostajesz chyba 3-5 piosenek, a resztę musisz dokupić.
Liczba postów: 640
Liczba wątków: 51
Dołączył: Jan 2012
Reputacja:
216
Wiem, że uwielbiasz Rock Band Po prostu zastanawiałem się czy ta gra bez instrumentów też może sprawiać taką frajdę Ale zachęciłeś mnie, przetestuję. Zobaczymy czy "rytmiczne wciskanie" mnie wciągnie - gitarze i perkusji poszło całkiem nieźle.
Liczba postów: 3
Liczba wątków: 0
Dołączył: Jan 2012
Reputacja:
0
Ja odpadłem przy MotorStormie: Arctic Edge
Niezły jest też AC: Bloodlines.
Liczba postów: 260
Liczba wątków: 6
Dołączył: Jan 2012
Reputacja:
43
God Eater: Burst - świetna bijatyka, bardzo podobna do Monster Huntera, lecz mniej wymaga czasu, żeby gra się jakoś rozkręciła ;p
Metal Gear Solid: Peacewalker - MGS i wszystko jasne ;D
Moja styczność z PSP była krótka, lecz zagrałem w bardzo fajne tytuły.
420
Liczba postów: 10
Liczba wątków: 1
Dołączył: Jan 2012
Reputacja:
0
Rock Band: Unplugged (kocham gry muzyczne);
wszystkie DJ Max'y (j/w);
Persona 3 Portable;
Fate/Unlimited Codes;
GTA: ChinaTown Wars oraz Vice City Stories;
te tytuły są pierwszymi jakie przychodzą mi na myśl.
Liczba postów: 32
Liczba wątków: 11
Dołączył: Mar 2012
Reputacja:
2
17-03-2012, 19:14
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 17-03-2012, 19:15 przez Nozie.)
1.God Of War - Duch sparty -Gra świetna, zakochałem się od 1 wejrzenia podobnie jak w poprzedniczce
2.-||-||-||-||- Okowy(?) Olimpu
3.RB-Unplugged- Must Have dla Ulubieńca gier rytmicznych
4.Persona3-Świetny RPG na którym spędziłem hoho czasu i dalej mi się nie znudził, Wiele person itd. Gorąco polecam
5.Wipeout - Obydwie części - Świetne ścigałki w stylu ponadczasowym
6.NFS:MW - Must have dla pecetowego/konsolowego posiadacza tejże części
7.FF:CC - Świetna fabuła, grafika, grywalność ale no przecież... To potomek znanej serii FinalFantasy
8.Patapony 1,2 - Pata Pata Pata Pon [Obrazek: nuta.jpg]
9.Tekken : DR - Co tu dużo mówić, najlepsza bijatyka na PSP
10.GTA:CW - Tylko CW ponieważ VCS i LCS były trudne w sterowaniu (przynajmniej dla mnie więc nie hejtować)
I oto moje top10, Gry które wymieniłem są warte uwagi i jeżeli macie PSP i troszkę pieniążków ZAPOZNAĆ SIĘ!!
Liczba postów: 1
Liczba wątków: 0
Dołączył: Mar 2012
Reputacja:
0
1God of war.2. patapon.3.rock band unplugged no i inne ale te mi w głowie utknęły
Liczba postów: 4
Liczba wątków: 2
Dołączył: Mar 2012
Reputacja:
0
01-04-2012, 21:54
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 01-04-2012, 21:57 przez thequadfour.)
PSP kupiłem głównie dla emulacji i jRPG, ale o inne tytułu też zahaczyłem.
Tak więc lubię Tales of Eternia, Star Ocean: First Depature, Tales of Radiant Mythology, 4 części Legend of Heroes, Harvest Moon: hero of the leaf valley. Z innych tytułów lubię: Tekkena, GTA VCS, Rock band, Half-minute hero, God of War czy SH: Shattered Memories
Liczba postów: 183
Liczba wątków: 7
Dołączył: Mar 2012
Reputacja:
55
*Resistance Retribution
*Seria GTA
*Wipeout
*Assassin's Creed Bloodlines
*Shaun White Snowboarding
*Lego Indiana Jones 2
*MX vs. ATV Reflex
Liczba postów: 8
Liczba wątków: 2
Dołączył: Jun 2012
Reputacja:
1
25-06-2012, 00:26
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 25-06-2012, 00:29 przez przemyslany.)
Nie będę oryginalny.
Crisis Core, seria GTA, Killzone (za multiplayer i całkowitą lokalizację, co było wtedy rzadkością na konsolach, a zwłaszcza przenośnych), MGS: Peacewalker, Naruto: UNH3 też grywalny, Tekkeny, God of War.
Resistance mi się średnio podobał - klatkował strasznie, zwłaszcza w multi.
EDIT: Assassins Creed też mi się nawet podobał, chociaż raziło po oczach, że to nic więcej niż spin-off.
Liczba postów: 267
Liczba wątków: 39
Dołączył: Apr 2012
Reputacja:
64
-Seria GTA
-N+
-Seria MoH (multi w szczególności)
Liczba postów: 26
Liczba wątków: 2
Dołączył: Jan 2012
Reputacja:
0
-The 3rd brithay
-Final Fantasy Dissidia 012
-Armored Core 3
-Brave Story New Traveler
-Soul Eater Battle Resonance
-Angry Birds
-Naruto Ultimate Ninja Impact
Liczba postów: 416
Liczba wątków: 27
Dołączył: Feb 2012
Reputacja:
195
Peace walker i długo długo nic. Niestety.
Liczba postów: 3
Liczba wątków: 1
Dołączył: Jul 2012
Reputacja:
0
1. FLATOUT head on
2. gran turismo
3. night fight round 3
4. MotorStorm Arctic Edge
5 tekken 6
6. TNA
7. WWE All stars
8. N+
To są gry które nigdy mi się nie znudzą.
Liczba postów: 517
Liczba wątków: 9
Dołączył: Jul 2012
Reputacja:
170
23-07-2012, 12:10
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 31-08-2012, 11:43 przez Grodek.)
1. Star Wars Battlefront Renegade Squadrom i Elite Squadrom
2. Tekken Dark Resurection
3. God of War: Ghost of Sparta
4. Gran Turismo
5. Kingdom Hearts: Birth by Sleep
6. Worms Open Warfare
7. Dissidia Dudecim 012 Final Fantasy
8. Naruto Ultimate Ninja Heroes 3 i Ultimate Ninja Impact
|