![]() |
Skullstone - dungeon crawler w starym stylu - Wersja do druku +- Forum Dyskusyjne arhn.eu -- Kiedyś mieliśmy tu recki grema™ (https://forum.arhn.eu) +-- Dział: Allschool... (https://forum.arhn.eu/forumdisplay.php?fid=22) +--- Dział: Gracze - Graczom (https://forum.arhn.eu/forumdisplay.php?fid=77) +--- Wątek: Skullstone - dungeon crawler w starym stylu (/showthread.php?tid=10485) |
Skullstone - dungeon crawler w starym stylu - Cyanide - 12-11-2015 Witam Należę do niewielkiego zespołu pracującego nad Skullstone - dungeon crawlerem, który swoim klimatem i mechaniką nawiązuje bezpośrednio do starych, kultowych gier, m.in. Dungeon Master, Eye of the Beholder. Prace nad grą ruszyły trochę ponad rok temu i jeszcze długa droga przed nami, jednak już na tym etapie mamy czym się pochwalić: A co nas będzie odróżniać od tych starych, dobrych produkcji, oprócz oczywiście grafiki 3D? - brak klas. Każda dostępna postać będzie dysponowała unikalną kombinacją tzw skilli i abilities. - abilities, czyli coś w rodzaju pasywnych skilli. To przeważnie umiejętności posługiwania się danym typem broni, zbroi, magii. - skille, aktywnie używane w trakcie gry. Wszelkiego rodzaju selfbuffy, boosty, buffy drużynowe. - moby mają możliwość używania swoich własnych skilli. W tym wypadku będą to selfbuffy i debuffy. - sidequesty. - miasteczko do którego od czasu do czasu gracz będzie mógł wrócić w celu uzupełnienia zapasów. Koniec ze znajdowaniem żarcia na n-tym poziomie podziemi. Jesteśmy ciekawi Waszych opinii, co Wam się podoba a co nie. Nie ukrywam też, że potrzebujemy odrobiny rozgłosu, dlatego zapraszam do polubienia naszej strony na fejsie: https://www.facebook.com/SkullstoneGame Dzięki temu będziemy mogli trafić również do Waszych znajomych. Pozdrawiam. RE: Skullstone - dungeon crawler w starym stylu - Banan - 12-11-2015 Pierwsze skojarzenie: Legend of Grimrock, właściwie to wszystko z tego co widzę opiera się na mechanikach tej gry. RE: Skullstone - dungeon crawler w starym stylu - Cyanide - 12-11-2015 Tak, takie skojarzenie to nie nowość dla mnie. LoG i Skullstone bazują na tej samej koncepcji, czyli ruch co kratkę i obrót o 90 stopni, które są cechą charakterystyczną gatunku i występowały w praktycznie wszystkich starych crawlerach. Dodatkowo, w obu grach gracz ma do dyspozycji drużynę czterech bohaterów, co zostało zapożyczone bezpośrednio z Dungeon Mastera. Tak między nami to LoG z DM-a zapożyczył sobie dużo więcej, można by z tego zrobić sporą listę, ale nie o to tutaj chodzi. Niestety, a może i stety... LoG pojawił się na długo zanim rozpoczęliśmy prace nad grą. Z jednej strony wytykane są nam pewne oczywiste podobieństwa, ale z drugiej ktoś już wykonał ciężką pracę związaną z przywróceniem do życia pewnego gatunku i przekonania do niego graczy. Skullstonowi oraz kilku innym crawlerom, które aktualnie powstają pozostanie uświadomienie graczom, że LoG wcale nie był czyms oryginalnym. RE: Skullstone - dungeon crawler w starym stylu - Banan - 12-11-2015 Nie twierdzę że był. Jeśli wasza gra faktycznie będzie miała do zaoferowania coś nowego, to chętnie w nią zagram. ![]() RE: Skullstone - dungeon crawler w starym stylu - stoneguy - 28-09-2016 Cześć wszystkim, Pojawiam się aby ogłosić, że prace nad Skullstone nieprzerwanie postępują! Większość istotnych mechanizmów rozgrywki jest już gotowa. Najwięcej pracy spoczywa teraz na barkach naszych artystów - wprowadzają do gry nowe modele, przedmioty i potwory. Wszystko po to, by lochy pełne były skarbów i zagrożeń gdy tylko gra trafi do sprzedaży w 2017 roku. Wszelkich informacji o Skullstone możecie dowiedzieć się z naszego facebooka oraz twittera. Zapraszam do odwiedzin. OST jest gotowy, a za jego stworzenie odpowiada zespół Popiół Kurchanów. Posłuchajcie próbki muzyki jaka będzie towarzyszyła rozgrywce! Poniżej przykładowy screenshot pokazujący nasz projekt. ![]() Więcej screenshotów i materiałów pokazujących postępy nad grą możecie zobaczyć na naszym facebooku. Raz jeszcze zapraszam do odwiedzin. ![]() |