Forum Dyskusyjne arhn.eu -- Kiedyś mieliśmy tu recki grema™
Skullstone - dungeon crawler w starym stylu - Wersja do druku

+- Forum Dyskusyjne arhn.eu -- Kiedyś mieliśmy tu recki grema™ (https://forum.arhn.eu)
+-- Dział: Allschool... (https://forum.arhn.eu/forumdisplay.php?fid=22)
+--- Dział: Gracze - Graczom (https://forum.arhn.eu/forumdisplay.php?fid=77)
+--- Wątek: Skullstone - dungeon crawler w starym stylu (/showthread.php?tid=10485)



Skullstone - dungeon crawler w starym stylu - Cyanide - 12-11-2015

Witam

Należę do niewielkiego zespołu pracującego nad Skullstone - dungeon crawlerem, który swoim klimatem i mechaniką nawiązuje bezpośrednio do starych, kultowych gier, m.in. Dungeon Master, Eye of the Beholder.

Prace nad grą ruszyły trochę ponad rok temu i jeszcze długa droga przed nami, jednak już na tym etapie mamy czym się pochwalić:


A co nas będzie odróżniać od tych starych, dobrych produkcji, oprócz oczywiście grafiki 3D?
- brak klas. Każda dostępna postać będzie dysponowała unikalną kombinacją tzw skilli i abilities.
- abilities, czyli coś w rodzaju pasywnych skilli. To przeważnie umiejętności posługiwania się danym typem broni, zbroi, magii.
- skille, aktywnie używane w trakcie gry. Wszelkiego rodzaju selfbuffy, boosty, buffy drużynowe.
- moby mają możliwość używania swoich własnych skilli. W tym wypadku będą to selfbuffy i debuffy.
- sidequesty.
- miasteczko do którego od czasu do czasu gracz będzie mógł wrócić w celu uzupełnienia zapasów. Koniec ze znajdowaniem żarcia na n-tym poziomie podziemi.

Jesteśmy ciekawi Waszych opinii, co Wam się podoba a co nie. 

Nie ukrywam też, że potrzebujemy odrobiny rozgłosu, dlatego zapraszam do polubienia naszej strony na fejsie: https://www.facebook.com/SkullstoneGame
Dzięki temu będziemy mogli trafić również do Waszych znajomych.

Pozdrawiam.


RE: Skullstone - dungeon crawler w starym stylu - Banan - 12-11-2015

Pierwsze skojarzenie: Legend of Grimrock, właściwie to wszystko z tego co widzę opiera się na mechanikach tej gry.


RE: Skullstone - dungeon crawler w starym stylu - Cyanide - 12-11-2015

Tak, takie skojarzenie to nie nowość dla mnie. LoG i Skullstone bazują na tej samej koncepcji, czyli ruch co kratkę i obrót o 90 stopni, które są cechą charakterystyczną gatunku i występowały w praktycznie wszystkich starych crawlerach.
Dodatkowo, w obu grach gracz ma do dyspozycji drużynę czterech bohaterów, co zostało zapożyczone bezpośrednio z Dungeon Mastera.
Tak między nami to LoG z DM-a zapożyczył sobie dużo więcej, można by z tego zrobić sporą listę, ale nie o to tutaj chodzi.

Niestety, a może i stety... LoG pojawił się na długo zanim rozpoczęliśmy prace nad grą. Z jednej strony wytykane są nam pewne oczywiste podobieństwa, ale z drugiej ktoś już wykonał ciężką pracę związaną z przywróceniem do życia pewnego gatunku i przekonania do niego graczy. Skullstonowi oraz kilku innym crawlerom, które aktualnie powstają pozostanie uświadomienie graczom, że LoG wcale nie był czyms oryginalnym.


RE: Skullstone - dungeon crawler w starym stylu - Banan - 12-11-2015

Nie twierdzę że był. Jeśli wasza gra faktycznie będzie miała do zaoferowania coś nowego, to chętnie w nią zagram. Smiling Powodzenia przy pracy


RE: Skullstone - dungeon crawler w starym stylu - stoneguy - 28-09-2016

Cześć wszystkim,

Pojawiam się aby ogłosić, że prace nad Skullstone nieprzerwanie postępują! Większość istotnych mechanizmów rozgrywki jest już gotowa. Najwięcej pracy spoczywa teraz na barkach naszych artystów - wprowadzają do gry nowe modele, przedmioty i potwory. Wszystko po to, by lochy pełne były skarbów i zagrożeń gdy tylko gra trafi do sprzedaży w 2017 roku. Wszelkich informacji o Skullstone możecie dowiedzieć się z naszego facebooka oraz twittera. Zapraszam do odwiedzin.

OST jest gotowy, a za jego stworzenie odpowiada zespół Popiół Kurchanów. Posłuchajcie próbki muzyki jaka będzie towarzyszyła rozgrywce!



Poniżej przykładowy screenshot pokazujący nasz projekt.

[Obrazek: 14238316_1637981513179518_83032588273115...e=5876F491]

Więcej screenshotów i materiałów pokazujących postępy nad grą możecie zobaczyć na naszym facebooku. Raz jeszcze zapraszam do odwiedzin. Smiling