12-11-2015, 02:18
Witam
Należę do niewielkiego zespołu pracującego nad Skullstone - dungeon crawlerem, który swoim klimatem i mechaniką nawiązuje bezpośrednio do starych, kultowych gier, m.in. Dungeon Master, Eye of the Beholder.
Prace nad grą ruszyły trochę ponad rok temu i jeszcze długa droga przed nami, jednak już na tym etapie mamy czym się pochwalić:
A co nas będzie odróżniać od tych starych, dobrych produkcji, oprócz oczywiście grafiki 3D?
- brak klas. Każda dostępna postać będzie dysponowała unikalną kombinacją tzw skilli i abilities.
- abilities, czyli coś w rodzaju pasywnych skilli. To przeważnie umiejętności posługiwania się danym typem broni, zbroi, magii.
- skille, aktywnie używane w trakcie gry. Wszelkiego rodzaju selfbuffy, boosty, buffy drużynowe.
- moby mają możliwość używania swoich własnych skilli. W tym wypadku będą to selfbuffy i debuffy.
- sidequesty.
- miasteczko do którego od czasu do czasu gracz będzie mógł wrócić w celu uzupełnienia zapasów. Koniec ze znajdowaniem żarcia na n-tym poziomie podziemi.
Jesteśmy ciekawi Waszych opinii, co Wam się podoba a co nie.
Nie ukrywam też, że potrzebujemy odrobiny rozgłosu, dlatego zapraszam do polubienia naszej strony na fejsie: https://www.facebook.com/SkullstoneGame
Dzięki temu będziemy mogli trafić również do Waszych znajomych.
Pozdrawiam.
Należę do niewielkiego zespołu pracującego nad Skullstone - dungeon crawlerem, który swoim klimatem i mechaniką nawiązuje bezpośrednio do starych, kultowych gier, m.in. Dungeon Master, Eye of the Beholder.
Prace nad grą ruszyły trochę ponad rok temu i jeszcze długa droga przed nami, jednak już na tym etapie mamy czym się pochwalić:
A co nas będzie odróżniać od tych starych, dobrych produkcji, oprócz oczywiście grafiki 3D?
- brak klas. Każda dostępna postać będzie dysponowała unikalną kombinacją tzw skilli i abilities.
- abilities, czyli coś w rodzaju pasywnych skilli. To przeważnie umiejętności posługiwania się danym typem broni, zbroi, magii.
- skille, aktywnie używane w trakcie gry. Wszelkiego rodzaju selfbuffy, boosty, buffy drużynowe.
- moby mają możliwość używania swoich własnych skilli. W tym wypadku będą to selfbuffy i debuffy.
- sidequesty.
- miasteczko do którego od czasu do czasu gracz będzie mógł wrócić w celu uzupełnienia zapasów. Koniec ze znajdowaniem żarcia na n-tym poziomie podziemi.
Jesteśmy ciekawi Waszych opinii, co Wam się podoba a co nie.
Nie ukrywam też, że potrzebujemy odrobiny rozgłosu, dlatego zapraszam do polubienia naszej strony na fejsie: https://www.facebook.com/SkullstoneGame
Dzięki temu będziemy mogli trafić również do Waszych znajomych.
Pozdrawiam.