Witaj! Logowanie Rejestracja —
Zaloguj się
Login:
Hasło: Nie pamiętam hasła
 
Forum Dyskusyjne arhn.eu -- Kiedyś mieliśmy tu recki grema™
  • Strona Główna
  • Szukaj
  • Użytkownicy
  • Kalendarz
  • Regulamin
  • Pomoc
Forum Dyskusyjne arhn.eu -- Kiedyś mieliśmy tu recki grema™ › Newschool... › Sony › Playstation 3 v
1 2 3 4 5 ... 7 Dalej »

Rayman 3 HD bez audio w cutscenkach
Ocena wątku:
  • 0 głosów - średnia: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Tryb drzewa
Rayman 3 HD bez audio w cutscenkach
SebastianL92 Offline
Commodore 64
**
Liczba postów: 149
Liczba wątków: 16
Dołączył: Oct 2012
Reputacja: 3
#1
05-03-2016, 21:00
Cześć wam. Myślę, że sam tytuł już dużo mówi.

Rayman 3 ma w sobie kilka cutscenek CGI. Taka cutscenka jest również np. intrem gry. Wszystko było w porządku do momentu pierwszej wizyty u lekarza, czyli po prostu drugiej cutscenki. Nie ma tam żadnego dźwięku, jakby zupełnie została wyciszona. Pomyślałem, że to przez muzykę i copyrightsy, ale okazuje się, że każda kolejna cutscenka ma ten problem - wycięty dźwięk.

Z tego co znalazłem w internecie, to... nic nie znalazłem.

Niektórzy tak mają, inni im współczują ponieważ u nich wszystko działa. Nie znalazłem żadnych porad. Google nie wie o co mi chodzi. Czy ktoś z was miał taki problem?
[Obrazek: Metroid_signature_by_sEbeQ13.jpg]
3DS FC: 0301-9800-4470
Nintendo ID: SebastianL92
Strona WWW Szukaj
Odpowiedz
Woodymir Offline
TurboGrafx-16
*
Liczba postów: 23
Liczba wątków: 6
Dołączył: Oct 2013
Reputacja: 1
#2
07-03-2016, 00:40
Cześć, mam to samo. Z tego co pamiętam w wersji pc też tak było, więc problem leży raczej u źródła.
[Obrazek: Woodymir.png]
Szukaj
Odpowiedz
SebastianL92 Offline
Commodore 64
**
Liczba postów: 149
Liczba wątków: 16
Dołączył: Oct 2012
Reputacja: 3
#3
07-03-2016, 20:32
(07-03-2016, 00:40)Woodymir napisał(a): Cześć, mam to samo. Z tego co pamiętam w wersji pc też tak było, więc problem leży raczej u źródła.

Nie było.
[Obrazek: Metroid_signature_by_sEbeQ13.jpg]
3DS FC: 0301-9800-4470
Nintendo ID: SebastianL92
Strona WWW Szukaj
Odpowiedz
SebastianL92 Offline
Commodore 64
**
Liczba postów: 149
Liczba wątków: 16
Dołączył: Oct 2012
Reputacja: 3
#4
08-03-2016, 23:39
Zdaje się, że naprawiłem problem. Mam nadzieję, że komuś to pomoże.

Zauważyłem, że cutscenki, które nie miały głosu były "mówione". Dlatego w intro był dźwięk, ponieważ tam nikt nic nie mówił. Przestawiłem język konsoli na angielski, głosy w pozostałych cutscenkach sie pojawiły. Kiedy przestawiłem z powrotem na polski, dźwięk zniknął ponownie. Rozwiązaniem jest ustawienie języka w konsoli. Widać gra ma problem z systemem, kiedy ten ma inny język niż angielski.

Przypomina mi się tutaj problem z Dragon Ball: Raging Blast 2. Jeśli język w konsoli był inny niż angielski, gra instalowała pucharki po japońsku. Ech.

Mój problem jest rozwiązany.
[Obrazek: Metroid_signature_by_sEbeQ13.jpg]
3DS FC: 0301-9800-4470
Nintendo ID: SebastianL92
Strona WWW Szukaj
Odpowiedz
« Starszy wątek | Nowszy wątek »


  • Pokaż wersję do druku


Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości
  • Kontakt
  • arhn.eu
  • Wróć do góry
  • Wersja bez grafiki
  • Oznacz wszystkie działy jako przeczytane
  • RSS
Aktualny czas: 13-06-2025, 13:33 Polskie tłumaczenie © 2007-2025 Polski Support MyBB
Silnik forum MyBB, © 2002-2025 MyBB Group. Created by DSlakaitis.