Witaj! Logowanie Rejestracja —
Zaloguj się
Login:
Hasło: Nie pamiętam hasła
 
Forum Dyskusyjne arhn.eu -- Kiedyś mieliśmy tu recki grema™
  • Strona Główna
  • Szukaj
  • Użytkownicy
  • Kalendarz
  • Regulamin
  • Pomoc
Forum Dyskusyjne arhn.eu -- Kiedyś mieliśmy tu recki grema™ › arhn.eu › Z Głównej... v
« Wstecz 1 ... 13 14 15 16 17 ... 43 Dalej »

Killzone: Shadow Fall
Ocena wątku:
  • 0 głosów - średnia: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Tryb drzewa
Killzone: Shadow Fall
Dark Archon Offline
Sarcastic Mr. Know-It-All
Administrators
Liczba postów: 1 446
Liczba wątków: 159
Dołączył: Jan 2012
Reputacja: 742
#1
17-12-2013, 18:41
[Obrazek: 5mVmWzPLKo8.jpg]
Świetny silnik, słaby singiel i jak zawsze dobry tryb multiplayer. Tak w kilku słowach można opisać Killzone: Shadow Fall strzelankę pierwszoosobową wypuszczoną na PlayStation 4 w dzień premiery konsoli.

By przeczytać cały artykuł, kliknij tutaj: Killzone: Shadow Fall
Szukaj
Odpowiedz
Logan123 Offline
Pong
*
Liczba postów: 2
Liczba wątków: 1
Dołączył: Mar 2013
Reputacja: 0
#2
17-12-2013, 18:59
Najmniej obiektywna recenzja, jaka kiedykolwiek widzialem.... Winking
Szukaj
Odpowiedz
TurboBober Offline
Atari 2600
*
Liczba postów: 32
Liczba wątków: 8
Dołączył: Jan 2013
Reputacja: 0
#3
17-12-2013, 20:26 (Ten post był ostatnio modyfikowany: 17-12-2013, 20:27 przez TurboBober.)
Co oznacza preferowane modele, czy coś takiego.

Preenderowane głupi t9
Szukaj
Odpowiedz
Logan123 Offline
Pong
*
Liczba postów: 2
Liczba wątków: 1
Dołączył: Mar 2013
Reputacja: 0
#4
17-12-2013, 21:09
TurboBober pewnie zauwazyles, ze grafika w cutscenkach jest lepsza od grafiki pokazanej w czasie rozgrywki. Wlasnie chodzi o to, ze tu grafika jest tak samo swietna, jak w czasie filmiku
Szukaj
Odpowiedz
TurboBober Offline
Atari 2600
*
Liczba postów: 32
Liczba wątków: 8
Dołączył: Jan 2013
Reputacja: 0
#5
17-12-2013, 22:00
Chodzi mi o dokładną pisownię tego słowa oraz o dokładne znaczenia, że jest lepsza grafika to widać gołym okiem.

Poza tym Arhon jeżeli to czytasz to wiedz, że czytając te komentarze przez telefon 3/4 miejsca zajmuje obrazek, nick, oraz data postu co powoduje że na komentarz zostaje 1/4 miejsca i się strasznie trudno czyta po 2 słowa w linijce. Nie chcę żeby wyszło, że się czepiam bo i tak serwis jest darmowy i robicie go w wolnym czasie.

Mam taki efekt na Sony xperia T, z 4,5 cala więc może to tylko u mnie.
Szukaj
Odpowiedz
Ra-V88 Offline
Game & Watch
**
Liczba postów: 98
Liczba wątków: 3
Dołączył: Jun 2013
Reputacja: 5
#6
17-12-2013, 22:30 (Ten post był ostatnio modyfikowany: 17-12-2013, 22:33 przez Ra-V88.)
TurboBober - chodzi co o słowo "prerenderowane"? Jeśli tak to już tłumaczę co to znaczy - prerenderowany to znaczy wygenerowany wcześniej a nie w czasie rzeczywistym (czyli renderowany). Gry są renderowane (czyli obraz generowany jest w czasie rzeczywistym przez nasz komputer) natomiast przerywniki filmowe są (najczęściej) prerenderowane (obraz generowany jest przez twórców i zamieszczany w grze w formacie wideo). Dzięki temu cutscenki mogą wyglądać dużo lepiej niż sama gra.
[Obrazek: Ra-V88.png]
Szukaj
Odpowiedz
SzamanPL Offline
Counter-Strike
**
Liczba postów: 117
Liczba wątków: 18
Dołączył: Jan 2013
Reputacja: 56
#7
17-12-2013, 22:48
Cieszy mnie fakt, że usunięto możliwość auto-celowania. Jeżeli DualShock 4 jest naprawdę precyzyjny to rozgrywka nie powinna być zbyt trudna.
[Obrazek: 76561198058041467.png]
Szukaj
Odpowiedz
TurboBober Offline
Atari 2600
*
Liczba postów: 32
Liczba wątków: 8
Dołączył: Jan 2013
Reputacja: 0
#8
18-12-2013, 00:44
@rav-88 dziekuje bardzo, nawet w wieku 20 lat mozna sie uczyc nowych przydatnych slowek
Szukaj
Odpowiedz
VisoR Offline
Odurzony kawą marketingowiec™
*
Liczba postów: 11
Liczba wątków: 2
Dołączył: May 2013
Reputacja: 0
#9
18-12-2013, 16:34
Jako singlowiec mogę stwierdzić, że tak czuję ogromny niedosyt i rozczarowanie. Cieszyłem się, że na start nowej konsoli dostanę grę z dość sprawdzonej serii, która zawsze dawała mi chociaż odrobinę rozrywki. Tutaj jej brakło. Zwłaszcza, że na początku walczyłem nie tylko z nudą, ale również celowaniem, które po pewnym czasie szczęśliwie przestało być już problemem, dzięki wspominanemu przez Archona precyzyjnemu dualshockowi. Rozwiązanie fajne, ale na początku problematyczne. Niestety nie opuszcza mnie uczucie, że przeszedłem te grę tylko ze względu na to, iż żal byłoby totalnie zmarnować pieniądze na nią wydane poprzez olanie jej...
Szukaj
Odpowiedz
« Starszy wątek | Nowszy wątek »


  • Pokaż wersję do druku


Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości
  • Kontakt
  • arhn.eu
  • Wróć do góry
  • Wersja bez grafiki
  • Oznacz wszystkie działy jako przeczytane
  • RSS
Aktualny czas: 12-05-2025, 20:06 Polskie tłumaczenie © 2007-2025 Polski Support MyBB
Silnik forum MyBB, © 2002-2025 MyBB Group. Created by DSlakaitis.