Witaj! Logowanie Rejestracja —
Zaloguj się
Login:
Hasło: Nie pamiętam hasła
 
Forum Dyskusyjne arhn.eu -- Kiedyś mieliśmy tu recki grema™
  • Strona Główna
  • Szukaj
  • Użytkownicy
  • Kalendarz
  • Regulamin
  • Pomoc
Forum Dyskusyjne arhn.eu -- Kiedyś mieliśmy tu recki grema™ › Newschool... › Multiplatform v
« Wstecz 1 2 3 4

Resident Evil: Operation Raccon City
Ocena wątku:
  • 2 głosów - średnia: 3
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Tryb drzewa
Resident Evil: Operation Raccon City
Stivi Offline
PaczPiez
Administrators
Liczba postów: 739
Liczba wątków: 60
Dołączył: Jan 2012
Reputacja: 172
#1
11-01-2012, 00:48
Kolejny nowy resident, po raz kolejny zostałem wgnieciony w fotel. Alternatywna historia? Najemnicy którzy chcą zabić Leona?! O ile Revelation wygląda iść w stronę starych części to tutaj autorzy chyba chcą przeprowadzić kolejny eksperyment.



Jestem ciekawe co z tego wyjdzie i mam nadzieje, ze będzie to coś więcej niż strzelanie do zombiaków. A wy jak na to reagujecie?
Cytat:kenonon - 13-04-22:00 -- racja gdyby połączyli psnixbl w jednosć wyszło by cos pięknego niczym jezus
Szukaj
Odpowiedz
Zzagrobnik Offline
Shinigami
**
Liczba postów: 67
Liczba wątków: 17
Dołączył: Jan 2012
Reputacja: 10
#2
11-01-2012, 19:34
Jest to jeden z najbardziej wyczekiwanych przeze mnie tytułów 2012 roku, a ostatni trailer bardzo mi się podobał. Edycja kolekcjonerska też nieźle wygląda. Sam czekam na demo (jeżeli zdecydują się wypuścić).

Obawiam się jedynie, czy aby nie będzie zbyt podobne do spin-off'a RE: Outbreak - chodzi mi o kaleką sztuczną inteligencję i brak aktywnej pauzy w singlu (gram na razie w pierwszą część). Te dwa elementy strasznie mnie dobijają :/
[Obrazek: 5067.png]
Mój blog
Szukaj
Odpowiedz
aspazar Offline
Commodore 64
**
Liczba postów: 139
Liczba wątków: 6
Dołączył: Jan 2013
Reputacja: -2
#3
01-02-2013, 00:01
No i okazał się crapem.
Szukaj
Odpowiedz
Jakub Sińczuk Offline
Pong
*
Liczba postów: 2
Liczba wątków: 1
Dołączył: Feb 2013
Reputacja: 0
#4
17-02-2013, 21:23
Na samym początku gra wydawała się być całkiem dobra, jednak po pewnym czasie zacząłem to zauważać coraz więcej błędów, które zaczęły mnie mocno irytować. Najgorsze było jednak to, że na trudniejszych poziomach trudności po prostu nie dało się przejść kampanii samemu ze względu na najgorsze jakie widziałem w grach komputerowych AI sojuszników. Przeszedłem tylko z poczucia obowiązku jako fan tej serii.
Szukaj
Odpowiedz
Crix Doomsday Offline
KOLEKCJONERZY
*****
Liczba postów: 658
Liczba wątków: 55
Dołączył: May 2012
Reputacja: 101
#5
18-02-2013, 00:21
Mi się grało całkiem dobrze, jednak...
Gdyby twórcy ją dużo lepiej przemyśleli, to można było zrobić z tego naprawdę dobrą grę. Lokacje były całkiem fajne, jednak niejednokrotnie dziwnie puste. Gdyby je zapełnić w większym stopniu elementami otoczenia to nie wyglądały by jak opuszczone magazyny. Przeciwnicy wyglądali naprawdę dobrze. Jednak jak by zamienić ich na masę powolnych zombie, dać nam znacznie mniej amunicji to gra od razu była by znacznie ciekawsza - survival.
Walki z bosami nie były za dobre jednak pomysł z przeciwnikami których nie dało się pokonać był ciekawy.
Wiele rzeczy można by było jeszcze wymienić.
Strona WWW Szukaj
Odpowiedz
« Starszy wątek | Nowszy wątek »


  • Pokaż wersję do druku


Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości
  • Kontakt
  • arhn.eu
  • Wróć do góry
  • Wersja bez grafiki
  • Oznacz wszystkie działy jako przeczytane
  • RSS
Aktualny czas: 09-06-2025, 00:14 Polskie tłumaczenie © 2007-2025 Polski Support MyBB
Silnik forum MyBB, © 2002-2025 MyBB Group. Created by DSlakaitis.