Witaj! Logowanie Rejestracja —
Zaloguj się
Login:
Hasło: Nie pamiętam hasła

Forum Dyskusyjne arhn.eu -- Kiedyś mieliśmy tu recki grema™
  • Strona Główna
  • Szukaj
  • Użytkownicy
  • Kalendarz
  • Regulamin
  • Pomoc
Forum Dyskusyjne arhn.eu -- Kiedyś mieliśmy tu recki grema™ › Oldschool... › Konsole Stacjonarne v
« Wstecz 1 ... 7 8 9 10 11

Jaką konsolę wybrać?
Ocena wątku:
  • 0 głosów - średnia: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Tryb drzewa
Jaką konsolę wybrać?
mandarynka Offline
miszcz
*
Liczba postów: 5
Liczba wątków: 2
Reputacja: 0
25-08-2012, 04:51
Cześć wszystkim. Od ponad roku jestem szczęśliwym posiadaczem PS3. Jest to moja pierwsza konsola wcześniej grałem tylko na PC. Od miesiąca zastanawiam się czy nie kupić czasem jakiejś starszej konsoli. Bardzo lubię stare gry i chciałbym móc sobie w nie zagrać na konsoli na której wyszły a nie na emulatorze. I tutaj rodzi się mój problem. Nie mam zielonego pojęcia jaką konsolę wybrać bo nie znam się na tym. Mam nadzieję, że pomożecie mi wybrać odpowiednią konsolę oraz doradzić gdzie najlepiej kupić( aby było jak najtaniej). Z góry dziękuję Grinning
Szukaj
Odpowiedz
Chmurowaty Offline
I Am Ultraviolet
Liczba postów: 399
Liczba wątków: 25
Reputacja: 163
25-08-2012, 12:21
Najlepiej wybrać ten temat - http://arhn.eu/forum/Temat-Jak%C4%85-gr%...kupi%C4%87
Za nieprzeszukanie forum i zarazem dublowanie istniejącego tematu jestem zmuszony do wlepienia ostrzeżenia.
Happy to be on the food chain at all.
[Obrazek: Chmurowaty.png]
Szukaj
Odpowiedz
Etheor Offline
Ⓐ▼▲, Ⓐ▼▲
*
Liczba postów: 35
Liczba wątków: 4
Reputacja: 19
25-08-2012, 23:43