Liczba postów: 18
Liczba wątków: 5
Dołączył: Nov 2013
Reputacja:
0
Pewnie każdy z was słyszał, że Markus „Notch" Persson, twórca gry, dodał na swoim Twitterze, że jego dzieło wejdzie również na PlayStation 3 i na PS Vite. I jestem ciekawy, jak to będzie wyglądało na przenośnej konsolce. Czy okroją grafikę, by gierka sprawowała się płynniej chodzić. Czy może zrezygnują z dodatkowych opcji. A być może PS Vita spisze się i uciągnie minecraft'a Piksel w Piksel, a w dodatek dojdą dodatkowe opcje, na które pozwoli dotykowy ekran :3
A wy, jak sądzicie?
Liczba postów: 85
Liczba wątków: 10
Dołączył: Jul 2013
Wydaje mi się, że to będzie po prostu Minecraft Pocket Edition, Z opcjonalnym wykorzystaniem tylnego touchpada, przycisków i gałek.
Liczba postów: 1 446
Liczba wątków: 159
Dołączył: Jan 2012
Reputacja:
742
Serio uważasz, że w Minecrafcie trzeba będzie coś "okrajać", żeby działał na Vicie?
Liczba postów: 18
Liczba wątków: 5
Dołączył: Nov 2013
Reputacja:
0
16-11-2013, 21:18
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 16-11-2013, 21:27 przez sabuto.)
Minimalne wymagania Ramu minecrafta wynosi 1 GB, a PS Vita posiada tylko 512 MB RAMu. Boję się, że na fly'ju przy trybie kreatywnym (jeżeli takowy powstanie na Vicie) może konsolka sobie nie poradzić z prędkością renderowania świata. Bo przy samym bieganiu i eksplorowaniu świata sam telefon sobie może poradzić z lekką okrojoną wersją minecrafta ;d
Liczba postów: 1 446
Liczba wątków: 159
Dołączył: Jan 2012
Reputacja:
742
Sabuto, błagam cię. 512MB ramu to ma Xbox 360. I myślę, że radzi sobie z troszkę bardziej wymagającymi grami niż Minecraft.
Minecraft na PC nie ma wysokich wymagań, bo to "złożona gra", tylko dlatego, że to gra w Javie, przestarzałym, ciężkim i bezużytecznym języku, który wymaga superkomputera do odpalenia pasjansa.
Liczba postów: 43
Liczba wątków: 0
Dołączył: Mar 2013
Reputacja:
7
Z tego co mi wiadomo, to Minecraft na PSV, ma bazować na wersji X360, także nie będzie to stricte wersja mobilna znana z iOS/Androida.
Liczba postów: 16
Liczba wątków: 4
Dołączył: Nov 2012
Reputacja:
1
http://www.reddit.com/r/MCPE/comments/1p...am/cd23ip8 Potwierdzenie, że Vitowy Minecraft bazuje na kodzie z konsolowej wersji, a nie Pocket Edition.
Liczba postów: 6
Liczba wątków: 1
Dołączył: Mar 2013
Reputacja:
0
Zapowiada się ciekawie, mam nadzieje że będzie coop przez ad-hoc.
Liczba postów: 6
Liczba wątków: 1
Dołączył: Mar 2013
Reputacja:
0
Na multiplayer w pełnym tego słowa znaczeniu raczej nie ma co liczyć, małe szanse żeby serwery były tak rozbudowane jak na pc. Jeśli będzie jakiś multiplayer to prawdopodobnie na 4 graczy, tylko dobrze by było gdyby to działało także na ad-hoc, a nie że trzeba mieć dostęp do internetu żeby zagrać sobie z osobą która siedzi obok ciebie, tak jak w Killzone Mercenary.
Liczba postów: 703
Liczba wątków: 387
Dołączył: Apr 2012
Reputacja:
179
Myślę, że multiplayer działał będzie na zasadzie podobnej do wersji xboxowej. Tak mi się wydaje, ponieważ 4J mówiło jakiś czas temu, że wydania na PS3 i PSV nie będą znacznie różniły się od wersji na X360. Dla zainteresowanych: Studio 4J potwierdziło, że "Minecraft na PS3 jest gotowy do testów Sony. Inne platformy oraz Title Update 14 będą później"
Liczba postów: 40
Liczba wątków: 5
Dołączył: Nov 2013
Reputacja:
2
(18-11-2013, 16:43)aleks33 napisał(a): http://www.reddit.com/r/MCPE/comments/1p...am/cd23ip8 Potwierdzenie, że Vitowy Minecraft bazuje na kodzie z konsolowej wersji, a nie Pocket Edition.
Jako posiadacz konta do gry na PC i wersji na Anka, muszę stwierdzić, iż wersja na kompa daje dużo większy "fun".
Całe szczęście, że wersja na Vitę będzie w oparciu o konsolową wersję, bo wersja PE jest mało grywalna. Przydał by się w końcu działający redstone i większe światy.
Liczba postów: 18
Liczba wątków: 5
Dołączył: Nov 2013
Reputacja:
0
Wiadomo, kiedy ma wyjść na vite? Bo juz jest Terraria na vitke i powiem, ze jest zacna :3
Liczba postów: 20
Liczba wątków: 2
Dołączył: Dec 2013
Reputacja:
0
Moim zdaniem Minecraft i Vita nie idą w parze.
Żeby gra działała płynnie trzeba by chyba obniżyć render distance do minimum, a jeśli jeszcze funkcję kursora przejmie ekran dotykowy, sterowanie będzie najgorszym aspektem tego portu.
Lepiej pograć w Minecrafta na PC z kolegami.
To wie tylko Szpon!
Liczba postów: 85
Liczba wątków: 2
Dołączył: Jan 2013
Reputacja:
16
Po czym wnioskujesz, że Vita nie uciągnie Minecrafta? Porównaj te same tytuły na PS3 i Vitę co do jakości grafiki. Wersja na Vitę będzie oparta o wydanie konsolowe. Draw distance w wersji na x360 nie jest zły, a trzeba pamiętać, że Vita wyświetla obraz o rozdzielczości 4 razy mniejszej niż Full HD. Co do sterowania, Vita ma dwa analogi podobnie jak kontrolery dużych konsol, więc nie rozumiem czemu sterowanie ma być tragiczne.
Liczba postów: 370
Liczba wątków: 65
Dołączył: Aug 2013
Reputacja:
77
Mojang wszedzie szuka zysku zeby opchnac swoja gre,ale wydaje mi sie ze to raczej nie odniesie za duzego sukcesu bo MC juz dawno sie skonczyl.
"Nie ważne na czym grasz... ważne, że grasz"
Liczba postów: 1 446
Liczba wątków: 159
Dołączył: Jan 2012
Reputacja:
742
(13-12-2013, 13:20)HackBoyPL napisał(a): Mojang wszedzie szuka zysku zeby opchnac swoja gre,ale wydaje mi sie ze to raczej nie odniesie za duzego sukcesu bo MC juz dawno sie skonczyl.
Masz rację. Minecraft się skończył, dlatego cztery miesiące temu ogłoszono, że wersja na Xboksa 360 sprzedała się w 8 000 000 egzemplarzy.
Liczba postów: 20
Liczba wątków: 2
Dołączył: Dec 2013
Reputacja:
0
(13-12-2013, 12:50)Yaros napisał(a): Po czym wnioskujesz, że Vita nie uciągnie Minecrafta?
Na moim PC (Intel i5, średnią+ grafiką i 4GB RAM) Minecraft traci klatki kiedy na ekranie za dużo się dzieje, nawet na grafice "smooth", ale muszę się zgodzić, że mniejszy obraz zapobiegnie krztuszeniu się gry na Vicie (o tym nie pomyślałem).
Ze sterowaniem to moje spekulacje, jeśli na siłę wcisną sterowanie ekranem dotykowym, to mój portfel pozostanie w stanie w jakim jest.
Duży wpływ na opinię gry będzie miała też jej cena, a na to trzeba będzie jeszcze poczekać.
To wie tylko Szpon!
Liczba postów: 1 446
Liczba wątków: 159
Dołączył: Jan 2012
Reputacja:
742
(13-12-2013, 18:28)Login95 napisał(a): Na moim PC (Intel i5, średnią+ grafiką i 4GB RAM) Minecraft traci klatki kiedy na ekranie za dużo się dzieje
Przeczytaj JESZCZE RAZ wątek. Minecraft na PC jest niewydajny, bo pisany w Javie. Porty konsolowe nie sa pisane w Javie.
(13-12-2013, 13:20)HackBoyPL napisał(a): Mojang wszedzie szuka zysku zeby opchnac swoja gre,ale wydaje mi sie ze to raczej nie odniesie za duzego sukcesu bo MC juz dawno sie skonczyl. Aktualizacja. Dziś rano pisałem, że sprzedano 8 milionów kopii na Xboksa. Właśnie ogłoszono, że liczba ta wzrosła do 10 milionów kopii. Faktycznie, minecraft nikogo nie obchodzi.
Liczba postów: 6
Liczba wątków: 1
Dołączył: Mar 2013
Reputacja:
0
Niech wyjdzie na vite jak najszybciej, a na 90% zwiększy sprzedaż konsoli kilkukrotnie. Mam nadzieje że cena nie przekroczy tej z xboxa.
Liczba postów: 18
Liczba wątków: 5
Dołączył: Nov 2013
Reputacja:
0
Minecraft pewnie wyjdzie przed swietami i w cenie kolo 150 zl :d
Liczba postów: 6
Liczba wątków: 1
Dołączył: Mar 2013
Reputacja:
0
Mogę zapytać skąd takie przypuszczenia? Ta cena IMO trochę przesadzona...
Liczba postów: 703
Liczba wątków: 387
Dołączył: Apr 2012
Reputacja:
179
Jo was prosza. Polecam lekturę http://arhn.eu/2013/12/minecraft-na-ps3-...-tygodniu/ tego newsa. Poza tym, konsolowe wersje Minecrafta kosztują po 69,90, zarówno na PS3 i X360. Zobaczymy, jak z cenami wersji PS4 i PSV, ale nie spodziewałbym się podwyższenia ceny o 80zł w stosunku do poprzedniej generacji.
Liczba postów: 14
Liczba wątków: 2
Dołączył: Nov 2013
Reputacja:
0
To jest premiera na PS3 :P Premiera na PS4 o PSV jest przesunięta na 2014.
Liczba postów: 18
Liczba wątków: 5
Dołączył: Nov 2013
Reputacja:
0
Ponoć ma być w czerwcu -_-
Liczba postów: 14
Liczba wątków: 2
Dołączył: Nov 2013
Reputacja:
0
Ja słyszałem o marcu
|