Witaj! Logowanie Rejestracja —
Zaloguj się
Login:
Hasło: Nie pamiętam hasła
 
Forum Dyskusyjne arhn.eu -- Kiedyś mieliśmy tu recki grema™
  • Strona Główna
  • Szukaj
  • Użytkownicy
  • Kalendarz
  • Regulamin
  • Pomoc
Forum Dyskusyjne arhn.eu -- Kiedyś mieliśmy tu recki grema™ › Newschool... › Multiplatform v
« Wstecz 1 2 3 4

Resident Evil: Operation Raccon City
Ocena wątku:
  • 2 głosów - średnia: 3
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Tryb normalny
Resident Evil: Operation Raccon City
Crix Doomsday Offline
KOLEKCJONERZY
*****
Liczba postów: 658
Liczba wątków: 55
Dołączył: May 2012
Reputacja: 101
#5
18-02-2013, 00:21
Mi się grało całkiem dobrze, jednak...
Gdyby twórcy ją dużo lepiej przemyśleli, to można było zrobić z tego naprawdę dobrą grę. Lokacje były całkiem fajne, jednak niejednokrotnie dziwnie puste. Gdyby je zapełnić w większym stopniu elementami otoczenia to nie wyglądały by jak opuszczone magazyny. Przeciwnicy wyglądali naprawdę dobrze. Jednak jak by zamienić ich na masę powolnych zombie, dać nam znacznie mniej amunicji to gra od razu była by znacznie ciekawsza - survival.
Walki z bosami nie były za dobre jednak pomysł z przeciwnikami których nie dało się pokonać był ciekawy.
Wiele rzeczy można by było jeszcze wymienić.
Strona WWW Szukaj
Odpowiedz
« Starszy wątek | Nowszy wątek »


Wiadomości w tym wątku
Resident Evil: Operation Raccon City - przez Stivi - 11-01-2012, 00:48
RE: Resident Evil: Operation Raccon City - przez Zzagrobnik - 11-01-2012, 19:34
RE: Resident Evil: Operation Raccon City - przez aspazar - 01-02-2013, 00:01
RE: Resident Evil: Operation Raccon City - przez Jakub Sińczuk - 17-02-2013, 21:23
RE: Resident Evil: Operation Raccon City - przez Crix Doomsday - 18-02-2013, 00:21

  • Pokaż wersję do druku


Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości
  • Kontakt
  • arhn.eu
  • Wróć do góry
  • Wersja bez grafiki
  • Oznacz wszystkie działy jako przeczytane
  • RSS
Aktualny czas: 08-06-2025, 13:19 Polskie tłumaczenie © 2007-2025 Polski Support MyBB
Silnik forum MyBB, © 2002-2025 MyBB Group. Created by DSlakaitis.