Witaj! Logowanie Rejestracja —
Zaloguj się
Login:
Hasło: Nie pamiętam hasła
 
Forum Dyskusyjne arhn.eu -- Kiedyś mieliśmy tu recki grema™
  • Strona Główna
  • Szukaj
  • Użytkownicy
  • Kalendarz
  • Regulamin
  • Pomoc
Forum Dyskusyjne arhn.eu -- Kiedyś mieliśmy tu recki grema™ › Allschool... › Homebrew v
« Wstecz 1 2

Modding Nintendo GameCube
Ocena wątku:
  • 0 głosów - średnia: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Tryb normalny
Modding Nintendo GameCube
Nintendo_maniac.Kacper Offline
The arcade machine creator
*
Liczba postów: 1
Liczba wątków: 1
Dołączył: Jun 2012
Reputacja: 1
#1
Bug  14-03-2013, 21:52 (Ten post był ostatnio modyfikowany: 14-03-2013, 22:50 przez Manga Ryu.)
Cześć wszystkim. Mam pewien problem. Mianowice, kupiłem sobie NGC. Konsola jes w systemie PAL a gry w systemie NTSC.
Chiałbym na niej przeprowadzić softmoda, by odpalać na niej bacup-y gier, które już mam, ale nigdy jeszcze nie podejmowałem się czegoś takiego. Wiem tylko tyle, że trzeba jakiś rodzaj mochip-u przylutować na płytę od stacji dysków w NGC. Lutować umiem, więc z tym problemu nie będzie. Interesują mnie tylko 2 rzeczy ile to może kosztować i gdzie pzrylutować tego chipa. Serdecznie dziękuję za porady. Happy

Kod:
Przenoszę do homebrew, tam tego miejsce moim zdaniem. ~Manga
Szukaj
Odpowiedz
« Starszy wątek | Nowszy wątek »


Wiadomości w tym wątku
Modding Nintendo GameCube - przez Nintendo_maniac.Kacper - 14-03-2013, 21:52
RE: Modding Nintendo GameCube - przez yamny - 14-03-2013, 23:01
RE: Modding Nintendo GameCube - przez Dominik15 - 15-03-2013, 19:36

  • Pokaż wersję do druku


Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości
  • Kontakt
  • arhn.eu
  • Wróć do góry
  • Wersja bez grafiki
  • Oznacz wszystkie działy jako przeczytane
  • RSS
Aktualny czas: 14-06-2025, 21:02 Polskie tłumaczenie © 2007-2025 Polski Support MyBB
Silnik forum MyBB, © 2002-2025 MyBB Group. Created by DSlakaitis.