17-03-2013, 12:31
@ Rewol: Wybacz, ale trochę nie ogarniam Twojego toku rozumowania. Według mnie rolą recenzenta jest również edukowanie, uświadamianie, więc informacja o tym, że nowy Tomb Raider pasuje do reszty serii jak pięść do oka wręcz musiała się znaleźć. Dla jednych to wada, dla innych zaleta, bo wreszcie mogą się wyszaleć, czego wcześniej robić w ramach tej serii nie mogli. Nie twierdzę, że mainstream jest zły i trzeba go potępiać, ale Crystal Dynamics po prostu wyschło jak szmata na wietrze pod względem kreatywności. Nie pomyśleli, jak można uatrakcyjnić i rozbudować poprzedni model zabawy, by zainteresować nim współczesnego gracza i tym samym pokazać, że nie istnieje tylko ten jeden, "słuszny" rodzaj rozgrywki. Dlaczego sięgać po inspiracje do shooterów, kiedy można było np. co nieco pożyczyć z Mirror's Edge? Zyskałby pewnie na tym i TR, i ME. A sorry, ta gra nie sprzedała się zbyt dobrze, nie miałoby to szans.
Zamiast tego studio wzięło z rynku to, co się najlepiej sprzedaje i tyle. Wybacz, ale od developera, który swoją wartość już udowodnił, wymaga się więcej. I dlatego gdybym miał wystawić nowemu Tomb Raiderowi ocenę, nie byłaby to w żadnym razie najwyższa nota.
@Newffolder: I o to chodziło.
Zamiast tego studio wzięło z rynku to, co się najlepiej sprzedaje i tyle. Wybacz, ale od developera, który swoją wartość już udowodnił, wymaga się więcej. I dlatego gdybym miał wystawić nowemu Tomb Raiderowi ocenę, nie byłaby to w żadnym razie najwyższa nota.
@Newffolder: I o to chodziło.
