20-05-2013, 18:39
Wieść o mrocznej atmosferze witam z otwartymi rękami, ale nie da się ukryć, że Batmany od RockSteady wcale nie były pełne sielskich scenek, zwłaszcza Arkham City i jego przejmujący finał.
Przyzwyczajony do wysokiego poziomu poprzedników oczekuję od WB czegoś co najmniej zbliżonego, ale mimo wszystko mam obawy. Być może inny developer nieco odświeży markę, natknie je własnym spojrzeniem, ale ciężko będzie uniknąć porównań do AA i AC, dziś stawianych za wzór w kwestii growych adaptacji komiksów. Trailer sugeruje, że Batman będzie mieć naprawdę twardy orzech do zgryzienia w postaci największych mętów i chciałbym, by obecne w grze potyczki rzeczywiście to pokazały, a jednocześnie zachowywały unikatowość, jak to było np. podczas starć ze Strachem na Wróble w AA. Deathstroke jawi się jako naprawdę wymagający przeciwnik i mam nadzieję, że nie skończy się na jednej, krótkiej walce zwłaszcza, że przecież sami autorzy zapowiadają mroczniejszą atmosferę.
Przyzwyczajony do wysokiego poziomu poprzedników oczekuję od WB czegoś co najmniej zbliżonego, ale mimo wszystko mam obawy. Być może inny developer nieco odświeży markę, natknie je własnym spojrzeniem, ale ciężko będzie uniknąć porównań do AA i AC, dziś stawianych za wzór w kwestii growych adaptacji komiksów. Trailer sugeruje, że Batman będzie mieć naprawdę twardy orzech do zgryzienia w postaci największych mętów i chciałbym, by obecne w grze potyczki rzeczywiście to pokazały, a jednocześnie zachowywały unikatowość, jak to było np. podczas starć ze Strachem na Wróble w AA. Deathstroke jawi się jako naprawdę wymagający przeciwnik i mam nadzieję, że nie skończy się na jednej, krótkiej walce zwłaszcza, że przecież sami autorzy zapowiadają mroczniejszą atmosferę.