Witaj! Logowanie Rejestracja —
Zaloguj się
Login:
Hasło: Nie pamiętam hasła
 
Forum Dyskusyjne arhn.eu -- Kiedyś mieliśmy tu recki grema™
  • Strona Główna
  • Szukaj
  • Użytkownicy
  • Kalendarz
  • Regulamin
  • Pomoc
Forum Dyskusyjne arhn.eu -- Kiedyś mieliśmy tu recki grema™ › arhn.eu › Z Głównej... v
« Wstecz 1 ... 9 10 11 12 13 ... 43 Dalej »

Dungeon Keeper (iOS/Android)
Ocena wątku:
  • 0 głosów - średnia: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Tryb normalny
Dungeon Keeper (iOS/Android)
szezjo Offline
TORCHIC! :3
**
Liczba postów: 103
Liczba wątków: 13
Dołączył: Mar 2013
Reputacja: 13
#19
27-02-2014, 21:57
Dajcie mi 300 milionów, a dzięki temu czemuś stracę te pieniądze w ciągu mniej niż doby Grinning

Chyba tylko tyle można powiedzieć o tym tworze, który jest tylko nędznym pomiotem, który chciałby być Dungeon Keeperem, ma nawet tą samą nazwę, ale coś mu nie wychodzi i wszyscy idą grać w oldschool.

W sumie... dopowiem coś jeszcze. Widzę, że coraz więcej developerów idzie w kierunku "płatnych darmówek". Przykład? Counter-Strike Online, licencjonowany przez Valve twór Nexona (jakiejś firmy z Wschodu) mógłby być taki jak CS, ba.. może lepszy, ale niestety co odrzuca graczy od tej gry, to nie grafika - bo jakoś ludzie nadal grają w CS 1.6 - ale mikropłatności, które są tak narzucane, że gra ta się zmienia w PayToWin i jeżeli nie wydamy ani grosza, to w sumie nie mamy funu z tej gry.

Według mnie devy nie powinni robić gier free-to-play z serii, które się do tego nie nadają. Takimi seriami na pewno są Counter-Strike czy Dungeon Keeper. Że z Team Fortressem czy DOTĄ gładko poszło, nie znaczy że zawsze tak będzie. (druga sprawa, że Valve ma łeb do mikropłatności, bo pomimo że kasiaste itemy nic nie dają i tak je wszyscy kupują).

To chyba tyle.. poza tym, świetna recenzja. Parę razy się nawet uśmiechnąłem, a to się nie udaje nawet "jednym czy innym panom od kabaretu". Oki doki, heya!
Szukaj
Odpowiedz
« Starszy wątek | Nowszy wątek »


Wiadomości w tym wątku
Dungeon Keeper (iOS/Android) - przez Dark Archon - 26-02-2014, 22:15
Dungeon Keeper (iOS/Android) - przez Mkali - 26-02-2014, 22:29
RE: Dungeon Keeper (iOS/Android) - przez yamny - 26-02-2014, 22:41
Dungeon Keeper (iOS/Android) - przez SzamanPL - 26-02-2014, 22:41
Dungeon Keeper (iOS/Android) - przez madhammmster - 26-02-2014, 22:41
Dungeon Keeper (iOS/Android) - przez majkel2001 - 26-02-2014, 23:09
RE: Dungeon Keeper (iOS/Android) - przez Kacpi01_PL - 26-02-2014, 23:17
RE: Dungeon Keeper (iOS/Android) - przez PanRobal - 26-02-2014, 23:34
Dungeon Keeper (iOS/Android) - przez arkhadius - 26-02-2014, 23:55
Dungeon Keeper (iOS/Android) - przez irasen - 27-02-2014, 01:53
Dungeon Keeper (iOS/Android) - przez Rayos - 27-02-2014, 04:00
Dungeon Keeper (iOS/Android) - przez Musiael - 27-02-2014, 16:19
RE: Dungeon Keeper (iOS/Android) - przez Higga - 27-02-2014, 16:32
Dungeon Keeper (iOS/Android) - przez laureat2024 - 27-02-2014, 19:32
Dungeon Keeper (iOS/Android) - przez TurboBober - 27-02-2014, 19:56
Dungeon Keeper (iOS/Android) - przez UzeQ - 27-02-2014, 20:46
RE: Dungeon Keeper (iOS/Android) - przez Dark Archon - 27-02-2014, 21:31
RE: Dungeon Keeper (iOS/Android) - przez UzeQ - 27-02-2014, 21:59
Dungeon Keeper (iOS/Android) - przez Kafaeno - 27-02-2014, 21:27
Dungeon Keeper (iOS/Android) - przez szezjo - 27-02-2014, 21:57
RE: Dungeon Keeper (iOS/Android) - przez PanRobal - 27-02-2014, 23:28
RE: Dungeon Keeper (iOS/Android) - przez Grodek - 27-02-2014, 23:49
Dungeon Keeper (iOS/Android) - przez adamix1010 - 07-03-2014, 01:34
Dungeon Keeper (iOS/Android) - przez UnboxingManer - 21-03-2014, 23:06

  • Pokaż wersję do druku


Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości
  • Kontakt
  • arhn.eu
  • Wróć do góry
  • Wersja bez grafiki
  • Oznacz wszystkie działy jako przeczytane
  • RSS
Aktualny czas: 18-07-2025, 04:58 Polskie tłumaczenie © 2007-2025 Polski Support MyBB
Silnik forum MyBB, © 2002-2025 MyBB Group. Created by DSlakaitis.