Witaj! Logowanie Rejestracja —
Zaloguj się
Login:
Hasło: Nie pamiętam hasła
 
Forum Dyskusyjne arhn.eu -- Kiedyś mieliśmy tu recki grema™
  • Strona Główna
  • Szukaj
  • Użytkownicy
  • Kalendarz
  • Regulamin
  • Pomoc
Forum Dyskusyjne arhn.eu -- Kiedyś mieliśmy tu recki grema™ › arhn.eu › Z Głównej... v
« Wstecz 1 ... 6 7 8 9 10 ... 43 Dalej »

Mario Golf: World Tour
Ocena wątku:
  • 0 głosów - średnia: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Tryb normalny
Mario Golf: World Tour
FireStorm Offline
Game & Watch
**
Liczba postów: 91
Liczba wątków: 4
Dołączył: Oct 2012
Reputacja: 30
#6
24-04-2014, 18:33 (Ten post był ostatnio modyfikowany: 24-04-2014, 18:52 przez FireStorm.)
Zgadzam się z recenzją, produkt jest naprawdę dobrze wykonany. Dodatkowo posiada niesamowicie niski próg wejścia - jedyną niezbędną wiedzą jest przeznaczenie piłeczki. Cała reszta zostanie przedstawiona w szeregu tutoriali wyjaśniających podstawy gry, pozwalających ćwiczyć poszczególne fragmenty oraz objaśniających poszczególne golfowe terminy. Jednocześnie gracze bardziej zaawansowani docenią wiele niuansów oraz tryb manualny, który, mimo trudności w opanowaniu, pozwala na znacznie większą swobodę

Mam jedno zastrzeżenie do wybranych fragmentów. Ogrody Peach oraz trzy główne pola turniejowe jednak nie do końca oddają, jak wiele elementów z platformówek znalazło się w Mario Golf. IMHO znacznie lepszym wyborem byłaby jedna z późniejszych map, jak np. ta poświęcona Donkey Kongowi, gdzie można znaleźć m.in. "wyrzutnie".

Fakt, nie ma zapisów w trakcie turniejów, ale tryb quick play umożliwia dużą personalizację kolejnych dołków, dzięki czemu możliwe jest rozegranie rozgrywki na sześć, a nawet i na 3 dołki. Marna pociecha, jednakże wrogów widać głównie w trybie pojedynku przy okazji wyzwań. Nie pomoże to podczas turnieju, aczkolwiek można co nieco podpatrzeć u przeciwników.

Jedynie dwie kwestie nie do końca mi podeszły. Castle Club, niestety, nie jest najlepiej zaprojektowany. Posiada wiele zupełnie zbędnych pomieszczeń, a jednocześnie nie zapewnia odpowiedniej ilości skrótów, by można było bez przeszkód i w szybkim tempie przemieszczać się między butikiem a polem golfowym. Drugą wadą jest sam butik - mimo posiadania ogromnej ilości części ubioru do odblokowania, poszczególne części nie różnią się zbytnio między sobą. Zazwyczaj zmieniają współczynniki w ten sam sposób, co sprawia, że jedynie względy estetyczne zmuszają do dłuższych posiedzeń w tym miejscu.
Strona WWW Szukaj
Odpowiedz
« Starszy wątek | Nowszy wątek »


Wiadomości w tym wątku
Mario Golf: World Tour - przez Dark Archon - 24-04-2014, 17:04
Mario Golf: World Tour - przez Warzywko - 24-04-2014, 17:34
Mario Golf: World Tour - przez Misiukawa - 24-04-2014, 18:12
Mario Golf: World Tour - przez sero332 - 24-04-2014, 18:19
RE: Mario Golf: World Tour - przez HackBoy - 24-04-2014, 18:32
RE: Mario Golf: World Tour - przez FireStorm - 24-04-2014, 18:33
RE: Mario Golf: World Tour - przez Dark Archon - 24-04-2014, 18:45
Mario Golf: World Tour - przez InkScaled - 24-04-2014, 18:37
RE: Mario Golf: World Tour - przez remasspl23 - 24-04-2014, 19:16
Mario Golf: World Tour - przez refere3 - 27-04-2014, 11:17
RE: Mario Golf: World Tour - przez Link - 02-05-2014, 23:42

  • Pokaż wersję do druku


Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości
  • Kontakt
  • arhn.eu
  • Wróć do góry
  • Wersja bez grafiki
  • Oznacz wszystkie działy jako przeczytane
  • RSS
Aktualny czas: 18-07-2025, 04:12 Polskie tłumaczenie © 2007-2025 Polski Support MyBB
Silnik forum MyBB, © 2002-2025 MyBB Group. Created by DSlakaitis.