Kategoria: System Error
Propozycja: Glitche i sztuczki w Sonic 3 & Knuckles
Uzasadnienie: Choć (o ile się nie mylę) Dark Archon wspominał w jednej z rupieciarni, że w ogrywaniu jeża nigdy zbyt dobry nie był, nie da się ukryć, że gry te są na tyle dobre, iż zasługują na swoje miejsce. A mało osób wie, że można je doprowadzić do szewskiej pasji, i wcale nie trzeba się tak mocno natrudzić. Mamy do wyboru:
1. Mały glitch, który powoduje, że w nazwie poziomu/aktu gra zamiast pokazywać litery, pokazuje losową, nie mającą sensu grafikę
2. Poziom specjalny, którego uruchomienie zmienia muzykę aktu I na II - i tak aż do walki z bossem
3. Nabijanie się z kolczatki przed przejściem do Hydrocity Zone - i tym samym uniemożliwienie załadowania następnej planszy
4. Nieskończona liczba żyć w Launch Base Zone
5. Duży Glitch: całkowita dewastacja fizyki w Ice Cap Zone, która kończy się sieczką bez ładu i składu na ekranie
6. Duży Glitch: Zglitchowanie Hydrocity Zone Act II umożliwiające przejście go kolczatką w zaledwie jedną minutę
7. Mega Glitch: Akt I i 1/2 w Lava Reef Zone - niczym peron 9 i 3/4 - który potrafi zresetować grę, a następnie makabrycznie ją zglitchować i poprzekręcać aż do twardego resetu konsoli. Serio.
I wiele więcej. Wystarczy grać nie tak, jak chce tego gra
Propozycja: Glitche i sztuczki w Sonic 3 & Knuckles
Uzasadnienie: Choć (o ile się nie mylę) Dark Archon wspominał w jednej z rupieciarni, że w ogrywaniu jeża nigdy zbyt dobry nie był, nie da się ukryć, że gry te są na tyle dobre, iż zasługują na swoje miejsce. A mało osób wie, że można je doprowadzić do szewskiej pasji, i wcale nie trzeba się tak mocno natrudzić. Mamy do wyboru:
1. Mały glitch, który powoduje, że w nazwie poziomu/aktu gra zamiast pokazywać litery, pokazuje losową, nie mającą sensu grafikę
2. Poziom specjalny, którego uruchomienie zmienia muzykę aktu I na II - i tak aż do walki z bossem
3. Nabijanie się z kolczatki przed przejściem do Hydrocity Zone - i tym samym uniemożliwienie załadowania następnej planszy
4. Nieskończona liczba żyć w Launch Base Zone
5. Duży Glitch: całkowita dewastacja fizyki w Ice Cap Zone, która kończy się sieczką bez ładu i składu na ekranie
6. Duży Glitch: Zglitchowanie Hydrocity Zone Act II umożliwiające przejście go kolczatką w zaledwie jedną minutę
7. Mega Glitch: Akt I i 1/2 w Lava Reef Zone - niczym peron 9 i 3/4 - który potrafi zresetować grę, a następnie makabrycznie ją zglitchować i poprzekręcać aż do twardego resetu konsoli. Serio.
I wiele więcej. Wystarczy grać nie tak, jak chce tego gra
