14-09-2015, 18:50
Zależy ile osób zgłosiłoby się. Ogólnie gra podzielona by była na fazy dnia i nocy. Miejscem akcji byłaby może jakaś opuszczona rezydencja? Aby znaleźć przedmioty, należy przeszukiwać pokoje, albo kraść. Zdrowie odnawia się, jeżeli gracz ma współczynnik głodu ponad 90% - odnawia się wtedy 15% zdrowia dziennie. Gracze nie znają swoich współczynników HP i głodu. Broń trzeba sobie stworzyć. Np. odłamek szkła, kij od miotły i taśma klejąca tworzą włócznię - jeden cios włócznią zadaje 40% obrażeń. Podczas fazy nocy, gracz może spać, lecząc się o 5%, kraść, lub zaatakować. Jeżeli ofiarą kradzieży lub ataku padnie gracz śpiący, nie może on zareagować. Jeżeli gracz nie śpi (z powodu kradzieży lub ataku), broni się najsłabszą bronią w swoim plecaku. Każda broń jest jednorazowa. Nocne wypady zwiększają poziom głodu - kradzież o 20%, atak o 40%. Jeżeli poziom głodu spadnie poniżej 30%, gracz traci 20% zdrowia każdej nocy. Jeśli spadnie do zera, gracz umiera. Tak by się to z grubsza przedstawiało.