12-11-2015, 02:38
Tak, takie skojarzenie to nie nowość dla mnie. LoG i Skullstone bazują na tej samej koncepcji, czyli ruch co kratkę i obrót o 90 stopni, które są cechą charakterystyczną gatunku i występowały w praktycznie wszystkich starych crawlerach.
Dodatkowo, w obu grach gracz ma do dyspozycji drużynę czterech bohaterów, co zostało zapożyczone bezpośrednio z Dungeon Mastera.
Tak między nami to LoG z DM-a zapożyczył sobie dużo więcej, można by z tego zrobić sporą listę, ale nie o to tutaj chodzi.
Niestety, a może i stety... LoG pojawił się na długo zanim rozpoczęliśmy prace nad grą. Z jednej strony wytykane są nam pewne oczywiste podobieństwa, ale z drugiej ktoś już wykonał ciężką pracę związaną z przywróceniem do życia pewnego gatunku i przekonania do niego graczy. Skullstonowi oraz kilku innym crawlerom, które aktualnie powstają pozostanie uświadomienie graczom, że LoG wcale nie był czyms oryginalnym.
Dodatkowo, w obu grach gracz ma do dyspozycji drużynę czterech bohaterów, co zostało zapożyczone bezpośrednio z Dungeon Mastera.
Tak między nami to LoG z DM-a zapożyczył sobie dużo więcej, można by z tego zrobić sporą listę, ale nie o to tutaj chodzi.
Niestety, a może i stety... LoG pojawił się na długo zanim rozpoczęliśmy prace nad grą. Z jednej strony wytykane są nam pewne oczywiste podobieństwa, ale z drugiej ktoś już wykonał ciężką pracę związaną z przywróceniem do życia pewnego gatunku i przekonania do niego graczy. Skullstonowi oraz kilku innym crawlerom, które aktualnie powstają pozostanie uświadomienie graczom, że LoG wcale nie był czyms oryginalnym.