12-11-2017, 23:53
W sumie proponowałbym wydaniu paru mniejszych gier za darmo, jako freeware. Zrobienie własnej strony internetowej gdzie będziesz dzielił się tymi grami, do tego konto na fb/twitterze, gdzie będziesz wrzucał newsy, informacje nad pracami i ogólnie budował markę. Jak już wreszcie walniesz porządną grę z doświadczeniem to ludzie będą cię kojarzyć. No ale w sumie tak ja bym widział swoją karierę
Planujesz pojechać od razu wydając sam na Steamie, też dobry pomysł. Tylko czy jesteś gotowy zrobić porządną grę, dobrze przystosowaną do wielu sprzętów, różnych rozdzielczości, dobrze współpracującą ze Steamem, pomagać ludziom z problemami technicznymi i tak dalej?
A tak wracając do głównego pytania tematu - strona twojego studia, konta na socialach, bądź w kontakcie z jutuberami/streamerami (zawsze za kod czy po prostu bez powodu mogą ograć grę i trochę rozreklamować, nawet arhn.eu mogłoby pomóc zapewne), jeśli wkładasz budżet możesz zastanowić się nad reklamami na Facebooku lub Youtube, jakieś konkursy związane z grą (udostępnij post i tak dalej), wiadomo że z wydawcą dającym kasę na reklamę byłoby lepiej, ale jakieś zasięgi osiągniesz.

A tak wracając do głównego pytania tematu - strona twojego studia, konta na socialach, bądź w kontakcie z jutuberami/streamerami (zawsze za kod czy po prostu bez powodu mogą ograć grę i trochę rozreklamować, nawet arhn.eu mogłoby pomóc zapewne), jeśli wkładasz budżet możesz zastanowić się nad reklamami na Facebooku lub Youtube, jakieś konkursy związane z grą (udostępnij post i tak dalej), wiadomo że z wydawcą dającym kasę na reklamę byłoby lepiej, ale jakieś zasięgi osiągniesz.
![[Obrazek: 8UuOpN0.png]](https://i.imgur.com/8UuOpN0.png)
![[Obrazek: LCDIRe9.png]](https://i.imgur.com/LCDIRe9.png)