Wspomnienia arhn.eu z 2016 roku? Hmm...
1. Chyba najbardziej cieszę się z tego, że mogłem przyczynić się chociaż w drobnym stopniu do powstania materiałów na kanale arhn.eu poprzez wysłanie kilku krótkich nagrań dla cyklu System Error. Taka drobna rzecz, a mimo to cieszy.
(Tak tak, bardzo długo mi zajęło robienie tych kółeczek kursorem myszki przy materiałach z Ori and the Blind Forest, nawet nie macie pojęcia ile razy to nagrywałem aby były w tak idealnym kształcie, harmonii i prędkości. To jest sztuka, mówię wam - wyprzedzam swoje czasy.)
2. Poza tym bardzo pozytywnie zaskoczyło mnie Gramytatywnie, które naprawdę świetnie się oglądało oraz fakt, że osiągnęło swój cel. Czy dobrze pamiętam - chyba 170%? Wow.
3. 2016 to jest też rok, w którym po raz pierwszy na całkiem poważnie wyjrzałem spoza swojego hermetycznego pudełka #PCMR, coraz śmielej zastanawiając się nad zamienieniem mojego wiecznie problematycznego, męczącego mnie już komputera na wygodną rozgrywkę przy kanapie z padem w ręku. Nie wspominając o fakcie, że powoli zaczyna mi brakować czasu na gry. Stąd też ciekawy jestem, jakie zmiany przyniesie ze sobą rok 2017.
1. Chyba najbardziej cieszę się z tego, że mogłem przyczynić się chociaż w drobnym stopniu do powstania materiałów na kanale arhn.eu poprzez wysłanie kilku krótkich nagrań dla cyklu System Error. Taka drobna rzecz, a mimo to cieszy.
(Tak tak, bardzo długo mi zajęło robienie tych kółeczek kursorem myszki przy materiałach z Ori and the Blind Forest, nawet nie macie pojęcia ile razy to nagrywałem aby były w tak idealnym kształcie, harmonii i prędkości. To jest sztuka, mówię wam - wyprzedzam swoje czasy.)
2. Poza tym bardzo pozytywnie zaskoczyło mnie Gramytatywnie, które naprawdę świetnie się oglądało oraz fakt, że osiągnęło swój cel. Czy dobrze pamiętam - chyba 170%? Wow.
3. 2016 to jest też rok, w którym po raz pierwszy na całkiem poważnie wyjrzałem spoza swojego hermetycznego pudełka #PCMR, coraz śmielej zastanawiając się nad zamienieniem mojego wiecznie problematycznego, męczącego mnie już komputera na wygodną rozgrywkę przy kanapie z padem w ręku. Nie wspominając o fakcie, że powoli zaczyna mi brakować czasu na gry. Stąd też ciekawy jestem, jakie zmiany przyniesie ze sobą rok 2017.