27-02-2013, 19:26
No to jak panowie, wrzucamy powoli tematy do rozkrecenia rozmowy na sobote 02/03/2013. Temat drugi z zeszlego tygodnia przechodi na ta sobote:
2) Powtarzanie konceptów - czy współczesnego gracza nie da się już niczym zaskoczyć?
-wiele nowo wydawanych tytułów to kolejne części tej samej serii działające na tym samym silniku; nowym tytułom zarzuca się brak oryginalności i kopiowanie konceptów z innych gier; gry przedstawiane konsumentom jako przełomowe co raz częściej okazują się wielkim brzydkim rozczarowaniem - czy moc twórcza została wyczerpana i jesteśmy skazani na powielanie istniejących konceptów? Czy bez względu na poziom przemocy/komedii/realizmu nic już nie jest w stanie nami wstrząsnąć?
-jaka gra/kiedy ostatnio poczuliśmy się prawdziwie poruszeni przez innowacyjność (zarówno forme jak i treść) gry? Który tytuł jest dla nas najświeższym tytułem prawdziwie przełomowym i dlaczego
Prosze zainteresowanych o sprecyzowanie i skladne ulozenie tematu o kolekcjonerkach :P z gory dzieki i czekam na nastepne do dopisania.
2) Powtarzanie konceptów - czy współczesnego gracza nie da się już niczym zaskoczyć?
-wiele nowo wydawanych tytułów to kolejne części tej samej serii działające na tym samym silniku; nowym tytułom zarzuca się brak oryginalności i kopiowanie konceptów z innych gier; gry przedstawiane konsumentom jako przełomowe co raz częściej okazują się wielkim brzydkim rozczarowaniem - czy moc twórcza została wyczerpana i jesteśmy skazani na powielanie istniejących konceptów? Czy bez względu na poziom przemocy/komedii/realizmu nic już nie jest w stanie nami wstrząsnąć?
-jaka gra/kiedy ostatnio poczuliśmy się prawdziwie poruszeni przez innowacyjność (zarówno forme jak i treść) gry? Który tytuł jest dla nas najświeższym tytułem prawdziwie przełomowym i dlaczego
Prosze zainteresowanych o sprecyzowanie i skladne ulozenie tematu o kolekcjonerkach :P z gory dzieki i czekam na nastepne do dopisania.