09-03-2013, 19:17
Teamspeakowe soboty 09.03.2013-prosiłabym aby autorzy tematów je zaczynali jeśli zrobi się cisza z góry dzięki
1) Indie - nowa jakość czy marketingowy bełkot? Gdzie przebiega granica między studiem niezależnym a "zależnym"? Czy takie małe gry mogą wpłynąć na tytuły AAA?
2) Kino a gry - czy należy poświęcać interaktywność i wolność gracza na rzecz filmowości prowadzenia historii? Wolicie oglądać, czy współuczestniczyć w historii? A może historia wam zwisa?
3) Gry na telefony - przyszłość, czy boczny tor elektronicznej rozrywki? A może smartfon to idealne uzupełnienie konsoli stacjonarnej? Czy szybki szpil na iPhonie może zastąpić "prawdziwą" grę?
4) Gry "szkodzą" swoją brutalnością czy działają na odwrót, pomagając wyładować swoją agresję?
5)Wiek a gry - czy PEGI są potrzebne i czy dobrze obrazują grę? Czy w MMO może grać każdy, żeby go nie wyśmiali? ("przejdź mutacje, to pogadamy" itp.)
6)Soundtracki z gier-jakie lubimy,jakie nienawidzimy,jakie soundtracki powiniśmy usunąć,a może inny soundtrack pasuje do innej gry?
7)Różnice pomiędzy grami zachodnimi, a wschodnimi. - Czy gry zachodnie są lepsze od gier wschodnich? Może jest na odwrót? W jakim gatunku są lepsi nasi wschodni bracia, a w jakim my? Czyli jakie są podobieństwa i różnice pomiędzy grami japońskimi a europejskimi i amerykańskimi.
8) Reklamy w grach - Czy reklamy pojawią się w grach? Jeżeli uważacie, że tak to w jaki sposób. Czy bylibyście za reklamami jeżeli w zamian gry były by tańsze?
9) Jakie jest zagrożenie związane z przesiadaniem życia przed komputerem? Czy nasz PC to taki dzisiejszy plac zabaw? Czy lepiej wyjść na dwór ze znajomymi?
10) Rok 2013 zaczął się restartami dwóch znanych marek.czy to dobry krok twórców?jakie serie gier chętnie byśmy zrestartowali?
11) Gimbaza w internetach-co robić z gimbazą? Czy jedyną drogą jest karcenie za złe zachowania? Czy zmiana na nauczanie kulturalnego podejścia do innych ma szansę zadziałać? Jak udowodnić młodemu pokoleniu, że lepiej być gimnazjalistą niż gimbusem i jakie karzyści płyną z wykazywania bardziej cywilizowanych i dojrzałych zachowań.
1) Indie - nowa jakość czy marketingowy bełkot? Gdzie przebiega granica między studiem niezależnym a "zależnym"? Czy takie małe gry mogą wpłynąć na tytuły AAA?
2) Kino a gry - czy należy poświęcać interaktywność i wolność gracza na rzecz filmowości prowadzenia historii? Wolicie oglądać, czy współuczestniczyć w historii? A może historia wam zwisa?
3) Gry na telefony - przyszłość, czy boczny tor elektronicznej rozrywki? A może smartfon to idealne uzupełnienie konsoli stacjonarnej? Czy szybki szpil na iPhonie może zastąpić "prawdziwą" grę?
4) Gry "szkodzą" swoją brutalnością czy działają na odwrót, pomagając wyładować swoją agresję?
5)Wiek a gry - czy PEGI są potrzebne i czy dobrze obrazują grę? Czy w MMO może grać każdy, żeby go nie wyśmiali? ("przejdź mutacje, to pogadamy" itp.)
6)Soundtracki z gier-jakie lubimy,jakie nienawidzimy,jakie soundtracki powiniśmy usunąć,a może inny soundtrack pasuje do innej gry?
7)Różnice pomiędzy grami zachodnimi, a wschodnimi. - Czy gry zachodnie są lepsze od gier wschodnich? Może jest na odwrót? W jakim gatunku są lepsi nasi wschodni bracia, a w jakim my? Czyli jakie są podobieństwa i różnice pomiędzy grami japońskimi a europejskimi i amerykańskimi.
8) Reklamy w grach - Czy reklamy pojawią się w grach? Jeżeli uważacie, że tak to w jaki sposób. Czy bylibyście za reklamami jeżeli w zamian gry były by tańsze?
9) Jakie jest zagrożenie związane z przesiadaniem życia przed komputerem? Czy nasz PC to taki dzisiejszy plac zabaw? Czy lepiej wyjść na dwór ze znajomymi?
10) Rok 2013 zaczął się restartami dwóch znanych marek.czy to dobry krok twórców?jakie serie gier chętnie byśmy zrestartowali?
11) Gimbaza w internetach-co robić z gimbazą? Czy jedyną drogą jest karcenie za złe zachowania? Czy zmiana na nauczanie kulturalnego podejścia do innych ma szansę zadziałać? Jak udowodnić młodemu pokoleniu, że lepiej być gimnazjalistą niż gimbusem i jakie karzyści płyną z wykazywania bardziej cywilizowanych i dojrzałych zachowań.