Witaj! Logowanie Rejestracja —
Zaloguj się
Login:
Hasło: Nie pamiętam hasła

Forum Dyskusyjne arhn.eu -- Kiedyś mieliśmy tu recki grema™
  • Strona Główna
  • Szukaj
  • Użytkownicy
  • Kalendarz
  • Regulamin
  • Pomoc
Forum Dyskusyjne arhn.eu -- Kiedyś mieliśmy tu recki grema™ › Allschool... › Offtop Wszelaki v
« Wstecz 1 ... 8 9 10 11 12 ... 22 Dalej »

Politechnika w Breslau
Ocena wątku:
  • 0 głosów - średnia: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Tryb drzewa
Politechnika w Breslau
Milven Offline
Pong
*
Liczba postów: 24
Liczba wątków: 4
Reputacja: 2
09-06-2014, 12:32
Hej.

Tak się zastanawiam nad tym, na jakie studia pójść. Zasadniczo jestem gotów na informatykę w PWr, nie mogę się jedynie zdecydować na wydział.

Na innym forum (tego "największego czasopisma...") spotkałem się z opinią, ze WIZ i EKA nie wiele się od siebie różnią, ale jednak! na WIZ był większy próg.

Próbowałem czytać opinie, ale nie pozostawiły jakiegoś spójnego obrazu w mojej głowie.
A zatem do Was, o uczeni, się zwracam z pomocą.

PS. Po co mi informatyka? Chcę być adminem (wiecie, ustawianie sieci, bezpieczeństwo, łatwa fucha póki ktoś się nie chce włamać/zepsuć) lub webmasterem/projektantem stron (wiecie, robota w reklamie, kiedyś wygrałem IPoda nano za plakat przeciw dopalaczom).
KRASNOLUD MILVEN RECENZUJE(GRY,FILMY,INNE TAKIE)
KTO KHAZADÓW NIE LUBUJE, NIECHAJ ORCZY ZAD CAŁUJE!
Szukaj
Odpowiedz
Insajd Offline
Rycerz Nintendo <3
**
Liczba postów: 188
Liczba wątków: 53
Reputacja: 176
09-06-2014, 12:54
W sumie to nie wiem co mam Ci powiedzieć. Studiuję infę na "ece", ale nie mam żadnego porównania z IZ-em. Jeśli interesują Cię różnice, to najłatwiej będzie porównać kursy realizowane na obu kierunkach. Podejrzysz sobie co cię na którym kierunku interesuje i wybierzesz sam. Opinii bowiem tyle, co studentów na polibudzie.
Szukaj
Odpowiedz
Milven Offline
Pong
*
Liczba postów: 24
Liczba wątków: 4
Reputacja: 2
09-06-2014, 13:04