Witaj! Logowanie Rejestracja —
Zaloguj się
Login:
Hasło: Nie pamiętam hasła
 
Forum Dyskusyjne arhn.eu -- Kiedyś mieliśmy tu recki grema™
  • Strona Główna
  • Szukaj
  • Użytkownicy
  • Kalendarz
  • Regulamin
  • Pomoc
Forum Dyskusyjne arhn.eu -- Kiedyś mieliśmy tu recki grema™ › Newschool... › PC v
« Wstecz 1 ... 9 10 11 12 13 ... 41 Dalej »

Twierdza Krzyżowiec - jedynka vs dwójka
Ocena wątku:
  • 0 głosów - średnia: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Tryb drzewa
Twierdza Krzyżowiec - jedynka vs dwójka
Kuryozum Offline
Magic claw!
*
Liczba postów: 21
Liczba wątków: 6
Dołączył: Dec 2014
Reputacja: 0
#1
29-06-2015, 23:05
Twierdza Krzyżowiec to jedna z moich najbardziej nostalgicznych gier, dlatego gdy usłyszałem o planowanym sequelu miałem nadzieję na kontynuację tego, co jedynka robiła najlepiej. Miałem nadzieję że Firefly wyciągnie wnioski po nieudanej Twierdzy 2 i 3. Niestety coś poszło nie tak. Grafika, która na screenshotach wyglądała ładnie daje po oczach prostatą modeli i rozmytymi teksturami. Komiczne groźby i zaczepki graczy komputerowych z poprzedniczki straciły swój charakter - animacje twarzy są koślawe i ułomne, nie wspominając już o samych dialogach, które nijak nie są choć w połowie tak klimatyczne jak wcześniej. Jednostki wyglądają jak szmaciane lalki, które w dodatku z opóźnieniem reagują na wydawane im polecenia.

Powrót do jedynki uświadomił mi to wszystko co napisałem powyżej o sequelu. Sprite'y 2D wyglądają znacznie lepiej niż zrobione na odwal się modele 3D, a gameplay niczym nie ustępuje swojemu następcy. Podobnie z odzywkami naszych komputerowych rywali, przy których te z dwójki się chowają.

Zapraszam innych fanów serii twierdza do dyskusji. Podzielacie moją opinię, czy się z nią nie zgadzacie?
[Obrazek: DciAQ7t.jpg]
Szukaj
Odpowiedz
kexus512@ Offline
Commodore 64
**
Liczba postów: 112
Liczba wątków: 13
Dołączył: Nov 2013
Reputacja: 9
#2
30-06-2015, 11:32
"Grafika, która na screenshotach wyglądała ładnie daje po oczach prostatą..." O-ok. Nie wiem jak, ale ok.
Szukaj
Odpowiedz
Kuryozum Offline
Magic claw!
*
Liczba postów: 21
Liczba wątków: 6
Dołączył: Dec 2014
Reputacja: 0
#3
30-06-2015, 15:08
Chodziło mi po prostu że na pierwszy rzut oka gra wyglądała śliczniej, ale kiedy zbierze się do kupy niechlujne tekstury, proste modele i drewniane animacje wychodzą na wierzch wszystkie niedoskonałości. Prosta grafika 3D wygląda(przynajmniej według mnie) gorzej niż prosta grafika 2D.
[Obrazek: DciAQ7t.jpg]
Szukaj
Odpowiedz
sekut1626 Offline
GameBoyMaster
**
Liczba postów: 56
Liczba wątków: 8
Dołączył: Jan 2013
Reputacja: 3
#4
30-06-2015, 15:17
musisz spokojniej pisać swoje wypowiedzi i sprawdzać po napisaniu czy wszystko jest czytelne a będzie dobrze Wielki dzej paczy

Co do Twierdzy bardziej przypadał mi pierwsza odsłona, była i jest dla mnie najbardziej grywalną częścią
Psyduck Mind Blown
Szukaj
Odpowiedz
« Starszy wątek | Nowszy wątek »


  • Pokaż wersję do druku


Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości
  • Kontakt
  • arhn.eu
  • Wróć do góry
  • Wersja bez grafiki
  • Oznacz wszystkie działy jako przeczytane
  • RSS
Aktualny czas: 10-05-2025, 21:01 Polskie tłumaczenie © 2007-2025 Polski Support MyBB
Silnik forum MyBB, © 2002-2025 MyBB Group. Created by DSlakaitis.