Myśleliście, że Morderca 1 i 2 to były emocje? Trzecia część tego kultowego cyklu, tym razem kierowana bezpośrednio na DVD, to jeszcze więcej wrażeń, jeszcze więcej krwi i jeszcze więcej brutalnych, ale efektownych zgonów. Tajemniczy morderca wciąż jest na wolności i zamierza zbierać swoje żniwo, dając nauczkę wszystkim zbyt ciekawskim intruzom. Tej nocy nikt nie może czuć się bezpieczny!
Morderca III: Ostateczne starcie
Mistrz gry: Ichabod - Prywatna wiadomość
Czasy: lata 80-te, słynące z hałaśliwej muzyki i okropnej mody
Lokacja: chatka w lesie, niedaleko jeziora i mokradeł
NPC: tajemniczy lokator wyżej wspomnianej chatki, każący mówić na siebie Avril
1. Fabuła gry
Jest rok 1988. Zrujnowana i odstraszająca samym widokiem chatka niedaleko jeziora jest dla dzieciaków z miasteczek nieopodal obiektem setek miejskich legend. Chodzą słuchy, że mieszka tam jakiś potwornie oszpecony człowiek, broniący dobrze naostrzoną siekierą swojej prywatności; mawia się, że jest ona miejscem odprawiania okultystycznych rytuałów; inni natomiast uważają, że zwyczajnie należy trzymać się stamtąd z daleka, bo teren dookoła jest na tyle niesprzyjający, że w przypadku złej pogody, droga powrotna może zostać łatwo odcięta, a konkretnie zamienić się w jedno wielkie bajoro, które już pochowało niejedną zdesperowaną ofiarę. Ale któż przy zdrowych zmysłach chciałby się o tym przekonać na własnej skórze? Przypadek sprawił, że takowi pechowcy się pojawiają, a wśród nich ktoś, kto postanawia sprawić, by legenda tego miejsca trwała...
UWAGA!
Każdy z graczy może w swoich postach dopisywać własne historie dotyczące lokacji, fabuły czy też swojej postaci.
2. Cel gry
Gracze:
Wyeliminowanie mordercy. W wyniku głosowania lub za pomocą umiejętności mściciela.
Morderca:
Zabicie tylu graczy, by głosowanie było niemożliwe (Przy 20 graczach stanie się to gdy zostanie 4 mieszkańców i morderca).
3. Zasady gry
- Podawanie publicznie informacji o roli którą się odgrywa jest zabronione(kara -> ostrzeżenie/ban),
- Martwi nie mogą pisać postów(kara -> ostrzeżenie/ban),
- Łamanie zasad określonych w roli gracza jest zabronione(kara -> ostrzeżenie/ban),
- Wykonywanie akcji przez graczy z rolami odbywa się za pomocą PW do mistrza gry,
- Posty graczy mogą dotyczyć jedynie aktualnej rozgrywki,
- Mistrz gry za pomocą adnotacji może w postach przekazywać informacje służące usprawnieniu przebiegu gry(uwagi, komentarze, upomnienia),
- Osoby nieaktywne/starające się zepsuć zabawę będą mordowane(w grze) i/lub karane ostrzeżeniem/banem,
- Mistrz gry decyduje o wszystkich sprawach nie ujętych w niniejszym regulaminie,
- Podczas trwania gry możliwe są zmiany w zasadach jej przebiegu(zezwolenie na jakąś zabronioną akcję itp),
- Obowiązują zasady ogólne Forum Arhn.eu.
4. Przebieg gry
Gra podzielona jest na dwie fazy, a kilku graczy ma przydzielone role specjalne!
a) Faza dnia
- Faza rozpoczyna się między godziną 6:00 a 12:00 czasu polskiego, a kończy się wraz z ogłoszeniem nocy,
- Początek/koniec fazy ogłaszany jest przez mistrza gry,
- W tej fazie mieszkańcy mogą porozumiewać się ze sobą,
- Podczas rozmów gracze mogą rzucać podejrzenia, snuć domysły - które ograniczone są jedynie waszą wyobraźnią i realiami w których odbywa się zabawa,
- Na końcu tej fazy jedna z osób ginie jako domniemany morderca,
- Domniemany morderca wybierany jest za pomocą głosowania
b) Faza nocy
- Faza rozpoczyna się między godziną 20:00 a 24:00 czasu polskiego, a kończy się wraz z ogłoszeniem dnia,
- Początek/koniec fazy ogłaszany jest przez mistrza gry,
- W tej fazie mieszkańcy NIE mogą porozumiewać się ze sobą,
- Wszyscy gracze posiadający role w tej fazie wysyłają PW do mistrza gry z informacją o wykonywanej akcji,
- Po końcu tej fazy(rozpoczęciu fazy dnia) morderca może zabić któregoś z graczy.
c) Role
ZDRADZENIE swojej roli innym graczom będzie karane. O rolach informować będzie mistrz gry po śmierci danego gracza.
ZDRADZENIE bezpośrednio informacji uzyskanych po wykonaniu akcji będzie karane. Takie informacje można jedynie przekazywać pośrednio poprzez domysły/spekulacje/oskarżenia - tak jak to robią inni gracze.
Role zostaną rozdzielone przez mistrza gry przed rozpoczęciem gry, a po zakończeniu zapisów.
Akcje specjalne wykonywane są za pomocą PW do mistrza gry!
- Morderca - podczas każdej fazy nocy może wybrać jednego gracza do zabicia,
- Ahab - podczas każdej fazy nocy może wybrać jedną osobę do sprawdzenia czy jest mordercą
- Medium - podczas każdej fazy nocy wybiera jedną osobę, jeśli ta osoba zostanie zabita przez mordercę to może wybrać jedną osobę do sprawdzenia jej roli,
- Desperat - jeśli umrze w wyniku głosowania może zabrać na "tamten świat" jedną wybraną osobę
- Dr Loomis - każdej nocy może ochronić jedną osobę. Jeśli ta osobą zostanie wskazana przed mordercę - przeżyje. Nie może użyć umiejętności na sobie
- Szaleniec - co noc doznaje załamania nerwowego, rzuca oskarżenie na jednego z graczy i zamyka go w komórce. Wskazany gracz siedzi całą noc w zamknięciu i ma alibi - nie będzie można na niego głosować podczas fazy dnia. Nie może użyć umiejętności na sobie
- Gracz - wszyscy pozostali, nie posiadają akcji specjalnych na PW
5. Lista graczy
1. Kacpei - Medium - zginął, zdekapitowany
2. Manga Ryu
3. Stivi - Dr Loomis - zginął, rozerwany na kawałki przez granat Desperata
4. Berorn - człowiek bez serca, to i zginął
5. Supaplex - zginął od ciosu nożem pod żebra
6. Farmaceuta
7. Nolfaverll - zginął, z wyprutymi wnętrznościami i poderżniętym gardłem
8. Wielkimati - Ahab - otumaniony tabaką, z perspektywą rychłej śmierci z rąk towarzyszy, strzelił sobie w głowę
9. Knopers - zatonął w bagnie
10. Dorkczęzo
11. Bufoniasty - Morderca, rozerwany na strzępy przez armię zombie
12. Sachees - spalił się na węgielek
13. Wojowu
14. Drizztoable
15. Grajek44 - Desperat - zginął samobójczą śmiercią, rozerwany na kawałki
16. Avril
17. Kenji
18. yodek
19. Gurgie
20. ExE221 - Morderca - zginął pocięty na kawałki przez resztę grupy
Morderca III: Ostateczne starcie
Mistrz gry: Ichabod - Prywatna wiadomość
Czasy: lata 80-te, słynące z hałaśliwej muzyki i okropnej mody
Lokacja: chatka w lesie, niedaleko jeziora i mokradeł
NPC: tajemniczy lokator wyżej wspomnianej chatki, każący mówić na siebie Avril
1. Fabuła gry
Jest rok 1988. Zrujnowana i odstraszająca samym widokiem chatka niedaleko jeziora jest dla dzieciaków z miasteczek nieopodal obiektem setek miejskich legend. Chodzą słuchy, że mieszka tam jakiś potwornie oszpecony człowiek, broniący dobrze naostrzoną siekierą swojej prywatności; mawia się, że jest ona miejscem odprawiania okultystycznych rytuałów; inni natomiast uważają, że zwyczajnie należy trzymać się stamtąd z daleka, bo teren dookoła jest na tyle niesprzyjający, że w przypadku złej pogody, droga powrotna może zostać łatwo odcięta, a konkretnie zamienić się w jedno wielkie bajoro, które już pochowało niejedną zdesperowaną ofiarę. Ale któż przy zdrowych zmysłach chciałby się o tym przekonać na własnej skórze? Przypadek sprawił, że takowi pechowcy się pojawiają, a wśród nich ktoś, kto postanawia sprawić, by legenda tego miejsca trwała...
UWAGA!
Każdy z graczy może w swoich postach dopisywać własne historie dotyczące lokacji, fabuły czy też swojej postaci.
2. Cel gry
Gracze:
Wyeliminowanie mordercy. W wyniku głosowania lub za pomocą umiejętności mściciela.
Morderca:
Zabicie tylu graczy, by głosowanie było niemożliwe (Przy 20 graczach stanie się to gdy zostanie 4 mieszkańców i morderca).
3. Zasady gry
- Podawanie publicznie informacji o roli którą się odgrywa jest zabronione(kara -> ostrzeżenie/ban),
- Martwi nie mogą pisać postów(kara -> ostrzeżenie/ban),
- Łamanie zasad określonych w roli gracza jest zabronione(kara -> ostrzeżenie/ban),
- Wykonywanie akcji przez graczy z rolami odbywa się za pomocą PW do mistrza gry,
- Posty graczy mogą dotyczyć jedynie aktualnej rozgrywki,
- Mistrz gry za pomocą adnotacji może w postach przekazywać informacje służące usprawnieniu przebiegu gry(uwagi, komentarze, upomnienia),
- Osoby nieaktywne/starające się zepsuć zabawę będą mordowane(w grze) i/lub karane ostrzeżeniem/banem,
- Mistrz gry decyduje o wszystkich sprawach nie ujętych w niniejszym regulaminie,
- Podczas trwania gry możliwe są zmiany w zasadach jej przebiegu(zezwolenie na jakąś zabronioną akcję itp),
- Obowiązują zasady ogólne Forum Arhn.eu.
4. Przebieg gry
Gra podzielona jest na dwie fazy, a kilku graczy ma przydzielone role specjalne!
a) Faza dnia
- Faza rozpoczyna się między godziną 6:00 a 12:00 czasu polskiego, a kończy się wraz z ogłoszeniem nocy,
- Początek/koniec fazy ogłaszany jest przez mistrza gry,
- W tej fazie mieszkańcy mogą porozumiewać się ze sobą,
- Podczas rozmów gracze mogą rzucać podejrzenia, snuć domysły - które ograniczone są jedynie waszą wyobraźnią i realiami w których odbywa się zabawa,
- Na końcu tej fazy jedna z osób ginie jako domniemany morderca,
- Domniemany morderca wybierany jest za pomocą głosowania
- Głosowanie odbywa się w temacie, obok innych rozmów,
- Każdy głos MUSI być poparty argumentami,
- Nick gracza na którego głosujemy zapisujemy kolorem czerwonym
- Jeśli chcemy zmienić głos, zapisujemy tą informację kolorem niebieskim
- Jeśli chcemy zrezygnować z oskarżania kogokolwiek, zapisujemy tą informację kolorem zielonym
- Możliwe jest wstrzymanie się od głosu, należy to zapisać kolorem zielonym
- Podczas remisu w głosach mistrz gry może zarządzić przedłużenie fazy dnia lub odstąpić od zabicia gracza
Kod:
[color=red]czerwonym[/color]
[color=#00BFFF]niebieskim[/color]
[color=#32CD32]zielonym[/color]
b) Faza nocy
- Faza rozpoczyna się między godziną 20:00 a 24:00 czasu polskiego, a kończy się wraz z ogłoszeniem dnia,
- Początek/koniec fazy ogłaszany jest przez mistrza gry,
- W tej fazie mieszkańcy NIE mogą porozumiewać się ze sobą,
- Wszyscy gracze posiadający role w tej fazie wysyłają PW do mistrza gry z informacją o wykonywanej akcji,
- Po końcu tej fazy(rozpoczęciu fazy dnia) morderca może zabić któregoś z graczy.
c) Role
ZDRADZENIE swojej roli innym graczom będzie karane. O rolach informować będzie mistrz gry po śmierci danego gracza.
ZDRADZENIE bezpośrednio informacji uzyskanych po wykonaniu akcji będzie karane. Takie informacje można jedynie przekazywać pośrednio poprzez domysły/spekulacje/oskarżenia - tak jak to robią inni gracze.
Role zostaną rozdzielone przez mistrza gry przed rozpoczęciem gry, a po zakończeniu zapisów.
Akcje specjalne wykonywane są za pomocą PW do mistrza gry!
- Morderca - podczas każdej fazy nocy może wybrać jednego gracza do zabicia,
- Ahab - podczas każdej fazy nocy może wybrać jedną osobę do sprawdzenia czy jest mordercą
- Medium - podczas każdej fazy nocy wybiera jedną osobę, jeśli ta osoba zostanie zabita przez mordercę to może wybrać jedną osobę do sprawdzenia jej roli,
- Desperat - jeśli umrze w wyniku głosowania może zabrać na "tamten świat" jedną wybraną osobę
- Dr Loomis - każdej nocy może ochronić jedną osobę. Jeśli ta osobą zostanie wskazana przed mordercę - przeżyje. Nie może użyć umiejętności na sobie
- Szaleniec - co noc doznaje załamania nerwowego, rzuca oskarżenie na jednego z graczy i zamyka go w komórce. Wskazany gracz siedzi całą noc w zamknięciu i ma alibi - nie będzie można na niego głosować podczas fazy dnia. Nie może użyć umiejętności na sobie
- Gracz - wszyscy pozostali, nie posiadają akcji specjalnych na PW
5. Lista graczy
1. Kacpei - Medium - zginął, zdekapitowany
2. Manga Ryu
3. Stivi - Dr Loomis - zginął, rozerwany na kawałki przez granat Desperata
4. Berorn - człowiek bez serca, to i zginął
5. Supaplex - zginął od ciosu nożem pod żebra
6. Farmaceuta
7. Nolfaverll - zginął, z wyprutymi wnętrznościami i poderżniętym gardłem
8. Wielkimati - Ahab - otumaniony tabaką, z perspektywą rychłej śmierci z rąk towarzyszy, strzelił sobie w głowę
9. Knopers - zatonął w bagnie
10. Dorkczęzo
11. Bufoniasty - Morderca, rozerwany na strzępy przez armię zombie
12. Sachees - spalił się na węgielek
13. Wojowu
14. Drizztoable
15. Grajek44 - Desperat - zginął samobójczą śmiercią, rozerwany na kawałki
16. Avril
17. Kenji
18. yodek
19. Gurgie
20. ExE221 - Morderca - zginął pocięty na kawałki przez resztę grupy