Witaj! Logowanie Rejestracja —
Zaloguj się
Login:
Hasło: Nie pamiętam hasła
 
Forum Dyskusyjne arhn.eu -- Kiedyś mieliśmy tu recki grema™
  • Strona Główna
  • Szukaj
  • Użytkownicy
  • Kalendarz
  • Regulamin
  • Pomoc
Forum Dyskusyjne arhn.eu -- Kiedyś mieliśmy tu recki grema™ › Allschool... › Homebrew v
1 2 Dalej »

Sega Saturn - Homebrew
Ocena wątku:
  • 0 głosów - średnia: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Tryb drzewa
Sega Saturn - Homebrew
PolskiWisnia Offline
Atari 2600
*
Liczba postów: 25
Liczba wątków: 7
Dołączył: Oct 2016
Reputacja: 1
#1
01-11-2016, 22:58
Sega Saturn to konsola z wybujałą architekturą. 8 procesorów sprawiło, że na tą konsolę trudno było cokolwiek zaprogramować.

Znam wiele osób, które chciałyby coś na niej zaprogramować, jednak nie chcą się bawić w programowanie typu: VDP1 - sprite'y, a VPD2 efekty półprzezroczyste. Szperając w internecie szukając wersji LuaPlayer'a na tę konsolę znalazłem to.

Aby zacząć przygodę z tym devpackiem na Saturna radziłbym znać język Lua na przynajmniej stopniu dobrym. Mała znajomość tajemnic LuaPlayer'a może okazać się problematyczna. Sam nie próbowałem jeszcze stworzyć gry na Saturna głównie z powodu, że zbyt mało znam Lua (jednak by zrobić Oel'a na Windowsa to już mam umiejętności... tak btw. szukam kogoś do pomocy w programowaniu w Lua, info na PW), ale dema technologiczne tego silnika są całkiem przyzwoite. 
Link do wątku na innym forum, gdzie jest wszystko ładnie opisane: https://segaxtreme.net/threads/saturn-lu...sed.16134/





Powodzenia w tworzeniu gier na Segę Saturn!
Szukaj
Odpowiedz
« Starszy wątek | Nowszy wątek »


  • Pokaż wersję do druku


Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości
  • Kontakt
  • arhn.eu
  • Wróć do góry
  • Wersja bez grafiki
  • Oznacz wszystkie działy jako przeczytane
  • RSS
Aktualny czas: 13-06-2025, 12:49 Polskie tłumaczenie © 2007-2025 Polski Support MyBB
Silnik forum MyBB, © 2002-2025 MyBB Group. Created by DSlakaitis.